Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Har dere lest?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Har dere lest? Empty
PosteTema: Har dere lest?   Har dere lest? EmptyMan Jun 07 2010, 19:48

Enda en artikkel om ENDA ett forsøk på å smugle hunder...

En av de tingene i artikkelen jeg reagerte på (i tillegg til selve smuglingen selvfølgelig):

- En ting er at man for guds skyld aldri må kjøpe en hund fra en kar på et gatehjørne. Men man må uansett tenke seg godt om før man kjøper en hund. Istedenfor å kjøpe hunder fra avl i Norge eller andre steder, bør man velge omplasseringshunder, råder han. Les selv her...
Til Toppen Go down
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Har dere lest? Empty
PosteTema: Re: Har dere lest?   Har dere lest? EmptyMan Jun 07 2010, 21:13

For et råd ! Om en ønsker seg en chihuahua eller fransk bulldog, så bør man jo kjøpe fra en seriøs oppdretter. Det kryr jo ikke akkurat av dem til omplassering, og å tilby til kjøperen en border collie-setter blanding (f.eks.) er meningsløst når en ønsker det av egenskaper som en ønsker fra en chihuahua eller en fransk bulldog.

Og en bør aldri noen sinne kjøpe en hund fordi en synes synd på den, hverken fra useriøs oppdretter eller omplassering !
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Har dere lest? Empty
PosteTema: Re: Har dere lest?   Har dere lest? EmptyTir Jun 08 2010, 04:27

Regner med at mannen er feilsitert i den uttalelsen der. Og det er fort gjort å skrive feil for disse skribentene vi kaller journalister. Det har vi selv opplevd i denne helgen, da min mors nabo falt ned fra 4 etasje i blokka hun bor i. Min mor har forklart hva hun så og i avisa så står det noe helt annet. Min mor fortalte hun kom hjem på kvelden og hørte et dunk, og da sto naboen på verandaen hennes i 4, siden han var på feil veranda så fikk han hjelp av min mor og hennes venn til å komme seg over på rett veranda. Han gikk inn til seg og min mor laget middag, under middagen hørte de et dunk igjen og gikk på verandan, men nå var det ingen der så da gikk de inn igjen og fortsatte å spise. De har kommet fram i ettertid at det siste dunket må være når naboen falt ned. Mens avisa gir inntrykk av at han falt ned når han klatret i fra min mors veranda og det er riv ruskende galt. bare les selv her
http://www.ha-halden.no/nyheter/article5147216.ece

Ubruklige journalister sier nå jeg
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Sponsored content





Har dere lest? Empty
PosteTema: Re: Har dere lest?   Har dere lest? Empty

Til Toppen Go down
 
Har dere lest?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Treff-Turer i Akershus?
» Hei på dere alle.
» God jul til dere alle sammen!!
» Hva ser dere etter? :)
» Jeg trenger hjelp av dere der ute....

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: