Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Treff-Turer i Akershus?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Tessa

Tessa


Antall Innlegg : 5
Join date : 13.01.2010
Age : 41
Bosted : Aurskog

Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyOns Jan 13 2010, 21:15

Hei jeg ønsker og møte andre med dp, har en hannhund på 8mnd som er bare snill og glad med alle hunder, katter,mennesker, bjeffer sjelden så herlig krabat, snill som ett lam og går løs ute han kommer hver gang. han fryser litt nå da men hehe.

Vi har lyst å møte andre på faste treff eller gå turer. så send meg en melding om hvor du bor også kanskje vi kan møtes hjemme oss hverandre og la hundene leke litt Smile
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyTor Jan 14 2010, 07:03

Hei hei. Har en DP gutt på 10 mnd, snill og glad.
Bor på Skedsmokorset.. Smile
Vi blir gjerne også med på treff/ turer osv..
Dior trenger i grunnen litt bytrening, så vi kunne tenke oss litt Lillestrøm-gåing, feks.. Smile
Til Toppen Go down
Tessa

Tessa


Antall Innlegg : 5
Join date : 13.01.2010
Age : 41
Bosted : Aurskog

Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyTor Jan 14 2010, 07:33

happy5 så koselig har sendt deg en pm happy6

Noen flere som vil være på lillestrøm tur med mulighet for noe varmt å drikke etterpå Smile vet om ett sted man kan gå inn med hund da Smile og vi som har så søte små hunder kan bare ta de på armen eller inni jakka happy5
Til Toppen Go down
Bella

Bella


Antall Innlegg : 127
Join date : 19.09.2009
Age : 40
Bosted : Lørenskog

Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptySøn Jan 17 2010, 20:57

Hei hei happy3
Jeg og Bella kunne godt tenkt oss å bli med på turer både i byen, i skogen o.l. i området Lillestrøm, Lørenskog osv. Det hadde vært kjempe greit å blitt kjent med noen flere med DP wink3
Vi holder til i Lørenskog, men har mulighet til å komme oss rundt for å møtes.
Til Toppen Go down
http://gretehoybakken.blogspot.com
Gjest
Gjest




Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyOns Feb 03 2010, 08:36

Ta opp igjen denne tråden jeg!! Smile
Treffes folkens?? happy4
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Vil gjerne gå tur med dere vi!   Treff-Turer i Akershus? EmptyOns Aug 04 2010, 13:04

Hadde akkurat lagt inn en tråd her (et eller annet sted på forumet...) da jeg oppdaga denne...
Møtes dere innimellom?
Vil veldig gjerne ta med Kizz og treffe dere.
Hun digger å kjøre bil, så selv om vi bor et stykke unna, så kan vi gjerne hive oss med en gang iblant happy5

Bare å si fra hvertfall, så kommer vi hvis vi kan happy4

Fanny og Kizz
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest




Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyOns Aug 04 2010, 15:08

He he he!! Skal fortelle deg noe artig!! Vi ble kjent og det endte med at den bikkja bor hos meg nå!! Very Happy
Ooooog, vi flytter til Sørlandet i løpet av en uke! :( Skulle såååå gjerne blitt med..
Det nede er det jo iiiiingen!! huh3
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? EmptyOns Aug 04 2010, 16:27

Noe så typisk da huh3
Men artig historie happy4
Ser jo nå når jeg ser etter at du har en som heter Pito.
Lykke til med flytting da.
Før eller senere får vel sørlendingene øya opp for disse fine små hundene happy5
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Sponsored content





Treff-Turer i Akershus? Empty
PosteTema: Re: Treff-Turer i Akershus?   Treff-Turer i Akershus? Empty

Til Toppen Go down
 
Treff-Turer i Akershus?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Turer nord i Akershus?
» Pinschertreff/turer i Akershus Nord
» Treff i Akershus
» Oslo/Akershus: Treff høsten/vinter 2012. Datoer og regler side 1.
» Turer rundt Østensjøvann :)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: