Tessa
Antall Innlegg : 5 Join date : 13.01.2010 Age : 42 Bosted : Aurskog
| Tema: Treff-Turer i Akershus? Ons Jan 13 2010, 21:15 | |
| Hei jeg ønsker og møte andre med dp, har en hannhund på 8mnd som er bare snill og glad med alle hunder, katter,mennesker, bjeffer sjelden så herlig krabat, snill som ett lam og går løs ute han kommer hver gang. han fryser litt nå da men hehe. Vi har lyst å møte andre på faste treff eller gå turer. så send meg en melding om hvor du bor også kanskje vi kan møtes hjemme oss hverandre og la hundene leke litt | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Tor Jan 14 2010, 07:03 | |
| Hei hei. Har en DP gutt på 10 mnd, snill og glad. Bor på Skedsmokorset.. Vi blir gjerne også med på treff/ turer osv.. Dior trenger i grunnen litt bytrening, så vi kunne tenke oss litt Lillestrøm-gåing, feks.. |
|
Tessa
Antall Innlegg : 5 Join date : 13.01.2010 Age : 42 Bosted : Aurskog
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Tor Jan 14 2010, 07:33 | |
| så koselig har sendt deg en pm Noen flere som vil være på lillestrøm tur med mulighet for noe varmt å drikke etterpå vet om ett sted man kan gå inn med hund da og vi som har så søte små hunder kan bare ta de på armen eller inni jakka | |
|
Bella
Antall Innlegg : 127 Join date : 19.09.2009 Age : 40 Bosted : Lørenskog
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Søn Jan 17 2010, 20:57 | |
| Hei hei Jeg og Bella kunne godt tenkt oss å bli med på turer både i byen, i skogen o.l. i området Lillestrøm, Lørenskog osv. Det hadde vært kjempe greit å blitt kjent med noen flere med DP Vi holder til i Lørenskog, men har mulighet til å komme oss rundt for å møtes. | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Ons Feb 03 2010, 08:36 | |
| Ta opp igjen denne tråden jeg!! Treffes folkens?? |
|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Vil gjerne gå tur med dere vi! Ons Aug 04 2010, 13:04 | |
| Hadde akkurat lagt inn en tråd her (et eller annet sted på forumet...) da jeg oppdaga denne... Møtes dere innimellom? Vil veldig gjerne ta med Kizz og treffe dere. Hun digger å kjøre bil, så selv om vi bor et stykke unna, så kan vi gjerne hive oss med en gang iblant Bare å si fra hvertfall, så kommer vi hvis vi kan Fanny og Kizz | |
|
Gjest Gjest
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Ons Aug 04 2010, 15:08 | |
| He he he!! Skal fortelle deg noe artig!! Vi ble kjent og det endte med at den bikkja bor hos meg nå!! Ooooog, vi flytter til Sørlandet i løpet av en uke! :( Skulle såååå gjerne blitt med.. Det nede er det jo iiiiingen!! |
|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? Ons Aug 04 2010, 16:27 | |
| Noe så typisk da Men artig historie Ser jo nå når jeg ser etter at du har en som heter Pito. Lykke til med flytting da. Før eller senere får vel sørlendingene øya opp for disse fine små hundene | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Treff-Turer i Akershus? | |
| |
|