Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pinscher tikvalp

Go down 
AvInnlegg
Ulrika(Gangland)




Antall Innlegg : 41
Join date : 19.09.2009
Bosted : Hörby i Skåne (Sverige)

Pinscher tikvalp Empty
PosteTema: Pinscher tikvalp   Pinscher tikvalp EmptyLør Mai 01 2010, 11:06

Jag vet inte riktigt om jag får lägga en annons här? Men om jag inte får göra det ber jag om ursäkt på förväg..

Jag har fått tillbaka en tikvalp som jag hoppas att hon hittar ett nytt hem snarast, då jag har svårt för att ha henne här hemma just nu..

Hon är född 2010.01.31 och heter Gangland Mercedes Mclaren. Förmodligen blir hon en stor tik annars har hon bra form och front. Hon är framåt och orädd, jag skulle tro att hon passar mkt bra till t.ex. agility för hon är hoppig wink3 .

Hennes mamma heter Gangland Carmela-Minniti och pappa heter Eyk vom Klosterfels.

Hon säljes till ett aktivt hem, som kan erbjuda henne att få vara delaktighet i familjen. Dock rekommenderar jag inte hon ska användas i avel så du som funderar på en avelhund får nog fundera en extra gång innan du tar kontakt med mig.

För mer information ta kontakt med mig: gangland@telia.com

Med vänliga hälsningar Ulrika, Kennel Gangland
Til Toppen Go down
http://www.gangland.biz
 
Pinscher tikvalp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Fly med pinscher.
» Pinscher?
» Drømmeaktiviteten for din pinscher?
» Har du pinscher og vil gå MH?!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Omplassering-
Gå Til: