Har kommet i en lei situasjon hvor jeg er nødt til å se etter et midlertidig hjem til Rambo mens jeg studerer i utlandet. Tanken var å ta han med men det viser seg å være vanskeligere enn jeg trodde både pga karantene og at det er vanskelig å finne bosted.
Rambo er en kastrert hanne på 5 år og er veldig enkel å ha med å gjøre. Innendørs ligger han og sover (utenom når klokken nærmer seg fóringstid, hehe) og han er flink på innkalling når vi er ute. Han er flink når det kommer til hverdagslydighet, noe annet har vi ikke trent på men han lærer fort. Ute på tur er han alltid løs og kunne aldri finne på å stikke av. Det eneste problemet med han er at han er en smule skarp i gemyttet når det gjelder fremmede. Han er veldig usikker av seg og bretter fort opp et stort hvitt "glis" hvis noen kommer mot han og strekker hendene mot hodet hannes. Jeg vet ikke så mye om fortiden hans så er ikke sikker på hvorfor, men han er veldig lett å bli kompis med da han lar seg lett overbevise av et par godbiter. Han har en enormt stor personlighet og er veldig lett å bli glad i. Han går godt overens med andre hunder og katter men ikke med veldig små barn da han lett blir usikker.
Hvis det er noen der ute som kunne tenke seg å passe på han en stund, evt kjenner noen som kanskje vil.. Ta gjerne kontakt
Jeg flytter i oktober og blir i to år. Vil enten sette han på fór begge årene, evt for bare noen mnd til jeg har funnet et sted å bo med hund.
Hilsen Trine og Rambo.
Mobil: 46799779
Mail:
trine_smiley@hotmail.com