| Str på voksen Pinscher | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Stine
Antall Innlegg : 52 Join date : 10.11.2009 Age : 35 Bosted : Gjøvik
| Tema: Str på voksen Pinscher Tor Feb 25 2010, 23:14 | |
| Lurer på hva som er normal størrelse rundt magen, liksom mål til dekken og halsbånd på voksne Pinschere. Ser på bunadene på bytte/til salgs temaet her inne, og Fido er ca 6 mnd i mai, hvilken str kan jeg bestille? Skal jeg bestille til voksen eller skal jeg ta til valp/den str han evt er i mai. Sikkert dumt spørsmål, men lurer jo | |
|
| |
BeeBronx
Antall Innlegg : 174 Join date : 18.06.2009 Age : 54
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Fre Feb 26 2010, 06:15 | |
| Mitt råd är att vänta - en pinscher kan vara så otroligt smal i halsen .. eller grov, lång i ryggen eller kort ... rund i bröstkassen eller djup, ....
Om du går ut och kollar på en utställning.... ingen annan är den andra lik... | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Fre Feb 26 2010, 07:47 | |
| Enig med Pia Vent og se, det er veldig vanskelig å forutse hva som skjer med akkurat din valp. Jeg ville drøyd til passert 2 år. Det skjer fortsatt ting mellom 2 og 3 år, men veldig mye skjer til 2 års alder. | |
|
| |
Cuthalion
Antall Innlegg : 70 Join date : 03.06.2010 Bosted : Stockholm
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Tor Jun 03 2010, 19:29 | |
| Nu är den här tråden visserligen ett par månader gammal men det kanske finns fler med valpar som undrar över samma sak så jag tänkte att jag svarar ändå . Jag har två vuxna GP och de är på motsatta sidor om storleksskalan. Senaste halsbanden som köptes var 45 resp 55 cm. Senaste selarna som köptes var 70 resp 90 cm. Visserligen går det att spänna in de större tillbehören så att de går att använda till den lilla hunden men tvärtom är i princip en omöjlighet. Så avvakta innan ni köper saker som valpen ska ha när den blir stor. Man vet aldrig var det slutar | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Tor Jun 03 2010, 19:40 | |
| Mitt råd er å droppe bunaden. Det er ikke så skrekkelig kaldt på 17. mai, for de som har pels. (jeg er en av de som synes skrekkelig synd på de stakkars hundene som blir påkledd for moro skyld. De fleste er ikke særlig glad når de må ha på seg genser av temperaturhensyn en gang. Jeg har tilgode å se en fornøyd oppstaset hund!) | |
|
| |
kinelu
Antall Innlegg : 72 Join date : 30.06.2009 Age : 34 Bosted : Toten
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Tor Jun 03 2010, 20:52 | |
| Da burde du møte min! :p Han kommer løpende når han ser klærne sine Og han blir så fornøyd når han får de på :p | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher Fre Jun 04 2010, 07:44 | |
| Melba syns også det er kjekt når jeg tar dekkenet evt. genseren frem, men det har ingenting med at hun liker å ha dekken/genser på, det er rett og slett bare klassisk betinging; dekken/genser betyr tur!! (Men nå bruker ikke jeg klær på hunden kun for syns skyld heller, da. Her går det kun i dekken og evt. genser på kalde dager, så blir jo litt annerledes det). | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Str på voksen Pinscher | |
| |
|
| |
| Str på voksen Pinscher | |
|