| Potesokker | |
|
+17LizH helle Maria Marita kinelu CamillaF Susanne Camilla Ann-Helen Helene Lex Caroline Marte Nina (Kennel Dijontoma) MiraHedda ElinK Hera 21 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 11:10 | |
| Noen som vet om butikker i oslo som har de(Grashoppasokkene), bortsett fra storo? Takk for nyttig tips forresten, mine to hinker og streiker etter fem min, og med aktivitetsnivået til Edith resulterer det i TURBOaction innendørs :bounce: | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 11:22 | |
| Var en over her som sa at Buddy også fører gresshoppa. Buddybutikk har de på Stovner, CC vest og i byen; Bernt Ankersgt 2. Men om de har potesokkene, det vet jeg ikke? | |
|
| |
kinelu
Antall Innlegg : 72 Join date : 30.06.2009 Age : 34 Bosted : Toten
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 17:59 | |
| - Susanne skrev:
- Jeg har også vurdert å skaffe potesokker, for her hinker de og til slutt streiker de. Men tror det er mye pga saltet og ikke kulden. Har vurdert å sy noen selv hvis jeg finner noe egnet materiale og en luddig måte å lage de på..
Ellers var tipset om gresshoppa potesokkene bra Fant en nettside som solgte dem: http://www.2snuter.no/index.php?act=viewProd&productId=51 Noen som vet om det er normal pris på de? Jeg har de potesokkene og Smith liker dem veldig godt Jeg sydde også 4 sånne sokker til Akilles, men jeg skulle også hatt noen som ikke ble våte.. Noen som har noen tips? Vil ikke at de skal være stive.. Tror jeg ga rundt 200 kr for 4 sokker | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 18:33 | |
| | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 19:10 | |
| utrolig irriterende... Ringte den ene dyrebutikken i Askim som står som forhandler av Gresshoppa-produkter, for å høre om de hadde potesokker inne. Men, neida... "Vi fører ikke Gresshoppa-potesokker, vi" Godt vi får en tredemølle i hus snart... | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 20:56 | |
| Idag kjøpte vi sokker fra Gresshoppa og de sitter perfekt og holder seg på potene Kostet totalt 309,- for 4 stk og vi er storfornøyde og som du sier Nina, er egentlig ikke så dyrt med tanke på at de andre potesokkene ligger på over 130 stk eller noe slikt. Fikk tips om noen andre potesokker som såg veldig bra ut, men de var nok litt dyrere, 135,- stk, men bedre og sterkere materiale, litt stivere enn Gresshoppa sine. Husker selvfølgelig ikke navnet på disse da, men kan finne det ut imorgen. Her er bilde av Hera med sine nye potesokker Ps : ikke se så mye på hvordan de er satt på ... dette var bare for å prøve å se om de passet i str og ble satt på i all hast :P | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:07 | |
| De så ut til å sitte bra, ja! Vet du om det er de samme som på denne linken? http://www.2snuter.no/index.php?act=viewProd&productId=51 Har prøvd å lete på nett, men finner ikke potesokker fra Gresshoppa i fleece med to borrelåser som Nina snakket om... Men det er bare èn borrelås på de som dere har kjøpt, eller? | |
|
| |
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:09 | |
| Imponerende over at hun faktisk står med alle fire beina plantet i bakken.. Mine får panikk når jeg tar på dem potesokker, og er overbevist om at det er livsfarlig å tråkke på potene.... Men er nok tilpasningssak.. Men var fine sokker da! Lurer på om jeg skal kjøpe noen slike til Nano. Hun reagerer veldig på kulden, og også på saltet. | |
|
| |
Helene
Antall Innlegg : 200 Join date : 21.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:36 | |
| Se der ja! er sånne vi har også | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:45 | |
| Hvilken str har du til Hera, og var det stor forskjell til str større fra den du kjøpte ? Var det på Solsiden eller på Lade du fikk tak i ? :?: | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:52 | |
| - Maria skrev:
- De så ut til å sitte bra, ja!
Vet du om det er de samme som på denne linken? http://www.2snuter.no/index.php?act=viewProd&productId=51
Har prøvd å lete på nett, men finner ikke potesokker fra Gresshoppa i fleece med to borrelåser som Nina snakket om... Men det er bare èn borrelås på de som dere har kjøpt, eller? Det er akkurat de som på bilde der ja. Er bare med en borrelås ja, men har vell ikke noe å si, mener de sitter bedre på når du får snurret borrelåsen helt rundt føttene jeg da. Kan jo hende de Nina nevner var eldre modell, at de ikke finnes lengre. Jeg fant heller ikke noe på nett når jeg lette etter disse, så da tok jeg en ringerunde på alle dyrebutikker i Trondheim til jeg fant noen som hadde dem. Så anbefale å ringe om du MÅ ha de nå og ikke finner noe på nettet. Mener det var ei her inne som la ut en nettside som solgte disse på denne tråden lengre bak. Så du kan jo bestille derfra om du ønsker | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 21:56 | |
| - helle skrev:
- Imponerende over at hun faktisk står med alle fire beina plantet i bakken.. Mine får panikk når jeg tar på dem potesokker, og er overbevist om at det er livsfarlig å tråkke på potene.... Men er nok tilpasningssak..
Men var fine sokker da! Lurer på om jeg skal kjøpe noen slike til Nano. Hun reagerer veldig på kulden, og også på saltet. Stakkars våre små Igår kjøpte jeg spedbarnsokker, slike tynne for jeg trodde det skulle være nok, men ble nok ingen suksses. Du kan si vi øvde mye på dem før vi tok dem i bruk og voila, så synes hun ikke det er så ille. Øvelse gjør vell mester og hun lærer fort det ikke er så farlig. Vi øvde ved å kle på henne sokkene, sitte i hver sin ende og rope henne så hun kunne gå eller løpe og føle dem på og klikk - god bit! Utrulig hva godbiter hjelper Anbefaler å kjøpe sokker, jeg hadde aldri trodd jeg hadde trengt det, men nå er det så og si umulig å gå ut med hunden for å tisse eller noe i denne kulden . Denne sokken har jo såle, så da blir den jo heller ikke våt. | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 22:00 | |
| - Ann-Helen skrev:
- Hvilken str har du til Hera, og var det stor forskjell til str større fra den du kjøpte ?
Var det på Solsiden eller på Lade du fikk tak i ?
:?: Kjøpte i str XS. De hadde noen i XXS, men disse var sykt små. Small ble litt for stor mente vi, så da var det bare XS som kunne passe og de passer perfekt! Vi kjøpte dem på Lade Arena, men de hadde de fører dem også på Solsiden, men de hadde ikke noen igjen. | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 22:08 | |
| | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Potesokker Tor Jan 07 2010, 22:14 | |
| | |
|
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 11:01 | |
| Her i Molde var ikke potesokker i rett størrelse å oppdrive i alle fall :(
Vi fortsetter med "langturene" på gårdsplassen litt til.... | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 11:42 | |
| - LizH skrev:
- Her i Molde var ikke potesokker i rett størrelse å oppdrive i alle fall :(
Vi fortsetter med "langturene" på gårdsplassen litt til.... Er jo bare å si fra, så kan jeg se om jeg finner til deg her i byen og få sendt til deg. Mulig om jeg ikke tar feil, så kan de sende direkte fra butikken til deg om du ønsker. Er bare å ta kontakt med Hund Som Hobby i Trondheim. Det er to butikker, så da kan sjansen være større at de har noe på lager på en av de plassene. | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 12:10 | |
| Så tøff Hera var med potesokker | |
|
| |
Hera
| |
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 13:51 | |
| Har laget noen midlertidige potesokker i dag, av en gammel fleecegenser og bandasjetape. Nå øver Arielle på håndstående | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 15:06 | |
| | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 15:39 | |
| Haha, hadde jeg tatt noe sånt på Melba så hadde hun ikke bare fått fnatt, men hun hadde også måttet gå tur i stua, for jeg hadde ikke turt å vise hunden mine ute blant folk med no sånt på!! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 16:07 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 16:20 | |
| | |
|
| |
Ann-Helen
| Tema: Re: Potesokker Fre Jan 08 2010, 16:25 | |
| - LizH skrev:
- Her i Molde var ikke potesokker i rett størrelse å oppdrive i alle fall :(
Vi fortsetter med "langturene" på gårdsplassen litt til.... Skal ringe og få Bjørn til å bestille. Må tenke på de som ikke har GD størrelse på potene sine og | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Potesokker | |
| |
|
| |
| Potesokker | |
|