| Potesokker | |
|
+15Takk for meg Ane Marte ElinK Gerd-Marit LizH Maria Nina (Kennel Dijontoma) Vinnie Anne&Denniz Fly Garp Julie Kaja Fanny 19 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Potesokker Tor Nov 25 2010, 12:31 | |
| HVOR kjøper man potesokker til dp????? Driver og leter nå, men virker som om selv de minste størrelsene er for store Alternativt.... Hvilken type potesalve/potefett er best? | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 12:51 | |
| Bruker egentlig ingen av delene så jeg vet ikke.. Chili potesokker som jeg selv sydde til henne for hennes tur over Rondane.. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:08 | |
| | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:11 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:23 | |
| Huken har geniale fleecesokker til hunder!! brukte de i går og Garp synes de var litt ekle i starten, men de var glemt etter 2 min. Og det beste er at han ikke frøs noe som helst!! Har også prøvd ruffwear sine sko, men de bokser han av seg. Men disse sokkene er mykere enn gumien i skoene, så ikkert der forskjellen ligger. De satt også godt iom at de var så myke. har str xs til Garp. Han er stor dp, men har skikkelig kattepoter. http://www.huken.no/ | |
|
| |
Fanny
| |
| |
Fanny
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:36 | |
| - Garp skrev:
- Huken har geniale fleecesokker til hunder!!
brukte de i går og Garp synes de var litt ekle i starten, men de var glemt etter 2 min. Og det beste er at han ikke frøs noe som helst!! Har også prøvd ruffwear sine sko, men de bokser han av seg. Men disse sokkene er mykere enn gumien i skoene, så ikkert der forskjellen ligger. De satt også godt iom at de var så myke. har str xs til Garp. Han er stor dp, men har skikkelig kattepoter. http://www.huken.no/ Takker Skal sjekkes ut!!! Mulig de har noe på dyrebutikken, skal hvertfall ha et eller annet sånn at turene blir gjennomførbare... | |
|
| |
Garp
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:43 | |
| - Kizz skrev:
- Garp skrev:
brukte de i går og Garp synes de var litt ekle i starten, men de var glemt etter 2 min. Og det beste er at han ikke frøs noe som helst!! Har også prøvd ruffwear sine sko, men de bokser han av seg. Men disse sokkene er mykere enn gumien i skoene, så ikkert der forskjellen ligger. De satt også godt iom at de var så myke. har str xs til Garp. Han er stor dp, men har skikkelig kattepoter. http://www.huken.no/ Takker Skal sjekkes ut!!! Mulig de har noe på dyrebutikken, skal hvertfall ha et eller annet sånn at turene blir gjennomførbare... Jeg kjøpt emine på Stjørdal dyreklinikk, så kanskje de har de på dyrlegen hos deg også? De er virkelig gode for Garp er følsom på bena!! Han skulle vært filmet egentlig, for jeg holder på å dø av hvordan han står. På bekbena med forbena sprikende ut til siden. Trodde ikke han kunne ha forbena så langt fra hverandre. Og hjelper ikke at jeg ler heller, for da blir han skrekkelig fornærmet. onde, onde eieren.. | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 13:53 | |
| - Garp skrev:
- Kizz skrev:
- Garp skrev:
brukte de i går og Garp synes de var litt ekle i starten, men de var glemt etter 2 min. Og det beste er at han ikke frøs noe som helst!! Har også prøvd ruffwear sine sko, men de bokser han av seg. Men disse sokkene er mykere enn gumien i skoene, så ikkert der forskjellen ligger. De satt også godt iom at de var så myke. har str xs til Garp. Han er stor dp, men har skikkelig kattepoter. http://www.huken.no/ Takker Skal sjekkes ut!!! Mulig de har noe på dyrebutikken, skal hvertfall ha et eller annet sånn at turene blir gjennomførbare... Jeg kjøpt emine på Stjørdal dyreklinikk, så kanskje de har de på dyrlegen hos deg også? De er virkelig gode for Garp er følsom på bena!! Han skulle vært filmet egentlig, for jeg holder på å dø av hvordan han står. På bekbena med forbena sprikende ut til siden. Trodde ikke han kunne ha forbena så langt fra hverandre. Og hjelper ikke at jeg ler heller, for da blir han skrekkelig fornærmet. onde, onde eieren.. Skal sjekke litt rundt Hehehe, ser det for meg | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 15:54 | |
| - Kizz skrev:
- Jeg fant, jeg fant...
Potesokker str. xxs
Bestiller, og prøver Sikkert bedre enn ingenting... Syntes gummisokker hørtes fryktelig kaldt ut, ville heller ha sett på noe i flees | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 18:07 | |
| Her har de masse søte sokker og sko til hund. Syns spesielt de små "joggeskoene" nederst under "Potesko og sokker" var søte | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 18:10 | |
| | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 18:30 | |
| Prøvde en gang sånne joggesko som de har hos petshopgirls på Vinnie, angrer den dag idag at jeg ikke filmet det.... Er det mulig å ikke ha noen poter på bakken er det det han hadde, ellers gikk han på forbeina . Lo så jeg grein.. Har noen tynne fleessokker til han på det kaldeste når potene er såre av saltet nå men de er heller ikke populære. Det blir å varme/tørke potene hans innimellom | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 18:33 | |
| De sokkene jeg er mest fornøyd med og som kommer i størrelse helt ned i chihuahua er Gresshoppa sine fleecesokker med forsterking under, sitter kjempefint og jeg har kjøpt flere av dem for dverger også, tror det er XS jeg har kjøpt da, kan sjekke når jeg kommer på jobb igjen imorgen... De er dyre, men verdt det...rundt 350 kr for 4 stk... Ellers så er også snøsokkene som hundekjørerne bruker veldig lette og fine, denne har vi helt ned i størrelse XXS og den kan nok passe til dp...solgte dem til mops her om dagen...denne størrelsen er til og med lilla, hihi! Pris hos oss er 39 kr pr stk, vet ikke om dette er noe andre butikker fører og hva de i så fall tar... | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 19:20 | |
| Melba har de som Nina snakker om. Jeg har ikke brukt dem på henne ennå, men de virker å ha god passform. Jeg har noen andre også, husker ikke merkket, men det er fleecesokker med to borrelåser på. Her prøvde jeg med potefett, men jeg syns ikke det hjalp noe særlig. I tillegg var det ekstremt vanskelig å vaske potefettet vekk (lukta satt innmari godt), så jeg ga opp hele fettet og kjøpte potesokker i stedet. Brukte dem bare tre ganger i fjor (jeg går aldri på saltede veier, så kun behov på ekstremt kalde dager når snøkrystallene ser ut til å stikke i potene), og det var komedie å se henne med dem på første gangen! Men etter 10 minutter innså hun at det var behagelig å kunne gå tur uten å bli "stukket" under potene, så det er nok bare en vanesak. Sko er forøvrig utelukket, både av hensyn til hund og eier!! | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 20:15 | |
| - Fly skrev:
- Kizz skrev:
- Jeg fant, jeg fant...
Potesokker str. xxs
Bestiller, og prøver Sikkert bedre enn ingenting... Syntes gummisokker hørtes fryktelig kaldt ut, ville heller ha sett på noe i flees Kunne i forbifarten ikke finne noen i fleece som var små nok..... Så kom jeg på at jeg kunne kikke litt i Lillestrøm på lørdag Kanskje jeg finner det jeg leter etter der???? Hvis ikke så hanker jeg tak i NINA, og dytter på henne penger (hvis du ville sendt meg sånne som dere har på butikken???) | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 20:17 | |
| Forøvrig: Tusen takk for masse gode svar og tips Setter stor pris på det!!!!!! Smulen må nesten bare overleve til lørdag (får bare snuble rundt i skogen selv om det er mørkt...) Trenger både potesokker og hodelykt tenker jeg | |
|
| |
LizH
Antall Innlegg : 109 Join date : 13.12.2009 Bosted : Fræna
| Tema: Re: Potesokker Tor Nov 25 2010, 21:56 | |
| Hmmm.. trodde jeg svarte her jeg men... Da tar vi det én gang til På canis var det noen som tipsa om disse. | |
|
| |
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Potesokker Fre Nov 26 2010, 07:34 | |
| - LizH skrev:
- Hmmm.. trodde jeg svarte her jeg men... Da tar vi det én gang til
På canis var det noen som tipsa om disse. De så jo kjempegode ut - og at de sitter på. De vi kjøpte i fjor hadde det med å dette av én etter én. Rimelige var d3e - tror det kostet 29 NOK pr stk.? Jeg finner ikke ut hvilket merke de er - men av fleece og kjøpt hos vet'n. Fikk ikke helt til å legge inn videoen av Cora første gang vi tok på potesokkene - så jeg legger linken til blogg-artikkelen: Nye potesokker. Selv etter denne seansen fant hun seg i å ha de på - litt fornærma for vi lo jo så vi skreik og gikk på tur - og ja jeg tror faktisk hun fant seg i det for hun skjønte det ikke var så ubehagelig å gå i iskald, hardpakket snø. Disse funker ikke i løssnø - da detter de av... | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tir Nov 30 2010, 11:12 | |
| Er på jakt etter potesokker vi også, og funderer på størrelse. Scot går på maks 3 poter når han er ute nå. Så nå må jeg kjøpe potesokker til han (og vintersko til gubben) så jeg får de med meg på tur | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Potesokker Tir Nov 30 2010, 11:27 | |
| Nå må jeg også gå til innkjøp av potesokker Fia stivner helt med en gang vi er ute.. Noen som har prøvd noen billige som er bra? Kjenner jeg har lite lyst til å bruke en 1000'lapp på det når jeg må ha til begge mine.. | |
|
| |
Marte
| |
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Potesokker Tir Nov 30 2010, 11:42 | |
| | |
|
| |
Garp
| |
| |
Marte
| Tema: Re: Potesokker Tir Nov 30 2010, 14:20 | |
| Mihi.. Fikk kjøpt noen på butikken her Filma Fia når hun fikk dem på, holder på å laste inn, så det kommer video etterpå Nå skal de testes ut ute | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Potesokker | |
| |
|
| |
| Potesokker | |
|