Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill

Go down 
+5
Ann-Helen
ElinK
Kaja
Marte
Simira
9 posters
AvInnlegg
Simira

Antall Innlegg : 1072

Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill Empty
PosteTema: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Jan 18 2011, 17:39

Brukt midlertidig de to månedene Kovu var liten nok til at hundene kunne dele bilbur...

http://www.ferplast.it/scheda_prodotto_eng.php/prodotto=/id_item=73100021/id_menu=01020101
Bredde 100, dybde 60, høyde 66. Lett å håndtere og flytte på med håndtak på begge sider. Oppbevaringsrom i taket til ting og tang.
Veldig enkelt og plasseffektivt bur til små biler. Kan enten brukes til én mellomstor hund (setter, toller, o.l.) eller to små/medium (Odin på 35 cm og 8 kg hadde god plass). Hel skillevegg i plast, så hundene kommer ikke til hverandre. Skillevegg følger med.

Kr 1300. Kan hentes i Oslo, ellers kjører vi tidvis strekningen Oslo - Hemsedal og Oslo - Molde og kan evt ta med.
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 15709d1278515136-atlas-100-plastic-dog-cage-94574_ferplast_atlas100_neu_1

Dogman dekken. Tykt fóret, vind og vanntett med reflekser. Veldig lite brukt. Str 35-40cm 150,-
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 81_-305929041

Lite tøybur med bæreveske, pent brukt. Minste str. til Europris, ca. 35 cm høyt. 150,-

Selger også en pakke Pawz medium gummipotesokker (12 stk, kan gjenbrukes). Passer nok til setter, bc, pinscher, mellomstørrelse-ish hunder.
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 41h5wT3zexL._SL160_
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 30315689
100,-

Nina Ottoson DogSmart (pent brukt)
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill Dogsmart
300,- eller byttes i et annet spill.

Nina Ottoson DogTurbo (så godt som nytt, Odin liker det ikke)
Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill Dogturbo
350,- eller byttes i et annet spill.

Sist endret av Simira den Tor Mai 05 2011, 14:55, endret 5 ganger
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill Empty
PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Jan 18 2011, 20:40

Hm.. det kan hende jeg er interessert!
Må bare få målt i bilen min ( har en passat st. vogn ) og vil gjerne få buret under "gardinen"..

Noen som vet om det går?
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Jan 18 2011, 21:12

Marte skrev:
Må bare få målt i bilen min ( har en passat st. vogn ) og vil gjerne få buret under "gardinen"..

Noen som vet om det går?

Samme lurte jeg på biggrin
to sjeler, en tanke
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Jan 18 2011, 21:21

Vi bor på Disen/Grefsen, det er helt greit å stikke innom for å prøve om du er i nærheten. Smile
Til Toppen Go down
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Jan 19 2011, 07:40

Kaja skrev:
Marte skrev:

Noen som vet om det går?

to sjeler, en tanke

Det er vel ikke første gangen Laughing

Jeg var før deg, så selv om du bor i nærheten - ikke prøv deg på å snike i køen fighting3
Skal måle etterpå jeg happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Kaja

Kaja

Antall Innlegg : 2008

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Jan 19 2011, 08:28

Marte skrev:
Kaja skrev:
Marte skrev:

Noen som vet om det går?

to sjeler, en tanke

Det er vel ikke første gangen Laughing

Jeg var før deg, så selv om du bor i nærheten - ikke prøv deg på å snike i køen fighting3
Skal måle etterpå jeg happy6

Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 807776 Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 23807 lol!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Feb 09 2011, 16:41

Har ikke solgt det enda. Men kan si at det ihvertfall passer som støpt inn i en toyota yaris! Vi hadde leiebil på mandag, og skulle på kurs med Kovu. Det vanlige bilburet gikk ikke inn, men han går såvidt det er inn i atlasburet enda, så vi prøvde det. Det passer akkurat inntil ryggen på baksetet, og har nok plass over til at man har grei sikt. Jeg fikk nesten lyst til å kjøpe en yaris bare for å ha det buret i. :P

Jeg kan ta med buret til Leto på søndag som kommer, om det er interessant.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Feb 09 2011, 17:05

Jeg skal tenke litt på det. Har egentlig ikke bil, men låner bil når mamma er i Spania.. Har stålburet i bilen, men han liker ikke stoffburet vi bruker inne. Satt stålburet på kjøkkenet igår siden vi skulle på Ikea, og der har han ligget siden igår kveld (okey, ikke konstant, han har fått turer happy4)
Tror du Scot får plass når buret er delt i to? Han er jo ikke blant de største, veier 14 kilo. Hadde vært greit med ett bur til både katt og hund happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Feb 09 2011, 18:01

ElinK skrev:
Jeg skal tenke litt på det. Har egentlig ikke bil, men låner bil når mamma er i Spania.. Har stålburet i bilen, men han liker ikke stoffburet vi bruker inne. Satt stålburet på kjøkkenet igår siden vi skulle på Ikea, og der har han ligget siden igår kveld (okey, ikke konstant, han har fått turer happy4)
Tror du Scot får plass når buret er delt i to? Han er jo ikke blant de største, veier 14 kilo. Hadde vært greit med ett bur til både katt og hund happy6

Det er verdt et forsøk. Odin er 8,5 kg og hadde god plass i sin halvpart (vi hadde en stor ikea-pute som "burteppe" i hans del). Kovu er 38 kg nå, og fikk ok plass i buret alene. Så jeg skulle tro det gikk fint. Si fra om du vil møtes og prøve en dag (vi har en unghund som gjerne kan sosialiseres med greie hunder også wink3 ).
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen

Antall Innlegg : 1671

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Feb 09 2011, 19:02

Anbefaler dette buret på det varmeste ! Til to dp er det hvertfall rett og slett genialt biggrin
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Gerd-Marit

Gerd-Marit

Antall Innlegg : 454

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Feb 09 2011, 20:29

ElinK skrev:
Jeg skal tenke litt på det. Har egentlig ikke bil, men låner bil når mamma er i Spania.. Har stålburet i bilen, men han liker ikke stoffburet vi bruker inne. Satt stålburet på kjøkkenet igår siden vi skulle på Ikea, og der har han ligget siden igår kveld (okey, ikke konstant, han har fått turer Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 83137)
Tror du Scot får plass når buret er delt i to? Han er jo ikke blant de største, veier 14 kilo. Hadde vært greit med ett bur til både katt og hund Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 332565

Cora med flere Pinschere har et slikt - -uten skillevegg da - men den kan vel taes vekk? Passer i Polo eldre og nyere modell og Audi A3. Veldig greit - og funker godt som innebur også Smile Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 332565
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Feb 15 2011, 00:14

Jeg har dette i min auris.

Anbefaler buret, er veldig fornøyd med mitt. Har to stk, et til bilen og et større som jeg har inne.
Tror faktisk jeg har 80 til bilen, og 100 inne. Det er god plass i det 100 buret, 4 dverger kan ligge helt utstrakt i det og ikke være borti hverandre i det hele tatt. Vår 16 kg BC fikk fint plass i en "lomme".

Det passer ikke i yaris (med mindre det er varebilutgaven). 80 buret går kanskje inn, men da blir det ikke plass til passasjerer i baksetet.
Sjekket dette ut før jeg skulle kjøpe ny bil, konkluderte med at yaris ble for liten, så da ble det auris på meg istedet. Når man først kjøper bil med 5 seter, så er det greit at baksetene kan benyttes av andre enn barn.
Til Toppen Go down
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Feb 15 2011, 07:47

helle skrev:

Anbefaler buret, er veldig fornøyd med mitt. Har to stk, et til bilen og et større som jeg har inne.
Tror faktisk jeg har 80 til bilen, og 100 inne. Det er god plass i det 100 buret, 4 dverger kan ligge helt utstrakt i det og ikke være borti hverandre i det hele tatt. Vår 16 kg BC fikk fint plass i en "lomme".

Det passer ikke i yaris (med mindre det er varebilutgaven). 80 buret går kanskje inn, men da blir det ikke plass til passasjerer i baksetet.
Sjekket dette ut før jeg skulle kjøpe ny bil, konkluderte med at yaris ble for liten, så da ble det auris på meg istedet. Når man først kjøper bil med 5 seter, så er det greit at baksetene kan benyttes av andre enn barn.

Jo, Atlas 100 går akkurat i Yaris, helt inntil baksetet (så baksetet fortsatt kan brukes). Vi hadde det som sagt på mandag. Mulig det er forskjellige modeller med vagt forskjellig plass.
Til Toppen Go down
helle

helle

Antall Innlegg : 1466

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTir Feb 15 2011, 23:27

Ok, da må det være forskjellige modeller Smile Da vi sjekket hos toyota nå sist var det ikke sjans. Mulig jeg og familyen bare er veldig lange i beina da wink3

(Forresten mulig jeg blander størrelsene, husker ikke om det buret jeg har i bilen er 80 eller 100).
Til Toppen Go down
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Mar 09 2011, 11:38

Buret er fortsatt til salgs.
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTor Mar 10 2011, 17:29

Jeg er interresert, må bare få hjem gubbe å prate med han først happy4 Lovte på tro å ære etter basenji valpene at nå ble det ikke noe mer hund på en goood stund. Å da forsikret han seg om at det ikke bare var hundekjøp jeg pratet om Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill 222595 Har allerede bestilt noe fra usa, men har ikke turt å fortelle det, haha! Har du ikke hørt noe innen i morgen ettermiddag så skal vi ikke ha det wink3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Benedicte

Benedicte

Antall Innlegg : 531

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyTor Mar 10 2011, 22:37

Simira skrev:
helle skrev:

Jo, Atlas 100 går akkurat i Yaris, helt inntil baksetet (så baksetet fortsatt kan brukes). Vi hadde det som sagt på mandag. Mulig det er forskjellige modeller med vagt forskjellig plass.

Jeg har akkurat fått lære at det er vesentlig forskjell i lengde osv på de forskjellige Yarisene.. feks
2010 Toyota Yaris 1,0 Combi-Coupè Bensin:
Høyde 153 cm
Lengde 375 cm
Nyttelast 380 kg

2005 Toyota Yaris 1 Combi-Coupè 4:
Høyde 150 cm
Lengde 361 cm

Til Toppen Go down
Simira

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill EmptyOns Mai 04 2011, 19:10

La til et par ting i første innlegget, så slipper jeg å huske at jeg har flere salgstråder. :P
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill   Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill Empty

Til Toppen Go down

Selges: Atlas 100 bilbur m/skillevegg, lite tøybur, potesokker, dekken, spill
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Skillevegg til Atlas Car 100 ønskes kjøpt!
» Diverse utstyr (dekken, tøybur mm).
» SELGES! Dekken, sele, veske
» Lite brukt sele selges billig! - Solgt!
» Nina Ottosons aktivitetsleker