Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Vask av semsket skinn Tor Des 17 2009, 18:56 | |
| Nå har Ny spist av juletreet og kastet opp i sofa'n! Hvordan kan jeg gjøre det reint? Det er en stor pute. Prøvd google og fant vel ut av at renseri var tingen, men se om noen her har noen tips... | |
|
Gabriella
Antall Innlegg : 123 Join date : 16.07.2009 Age : 43
| Tema: Re: Vask av semsket skinn Tor Des 17 2009, 19:08 | |
| Sjekk ut møbelbutikker, de har ofte gode renseprodukter man kan spraye direkte flekk og deretter vaskes av med klut Et merke vi har brukt med gode resultater: Bio Original flekkfjerner. Forhandler: Møbelringen. Håper dette hjelper Les om produktet her | |
|
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Vask av semsket skinn Tor Des 17 2009, 19:48 | |
| Jeg har faktisk vasket et stort saueskinn på ullprogram i vaskemaskina. Chicco har det i buret sitt om natta på vinteren, så da jeg tok det fram igjen nå i høst så slengte jeg det i vaskemaskina først. Tenkte at blir det ødelagt så var det ikke så farlig, men til min store overraskelse gikk det helt fint. Ullprogram og Milo . | |
|
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Vask av semsket skinn Tor Des 17 2009, 20:10 | |
| Melba har både saueskinn og lammeskinn, og de har blitt vasket maaaange ganger i maskinen på ullprogram. Holder seg like fine, både skinnet på baksiden og ulla. Må bare børste dem litt til når de tørker, så er de som ny!! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Vask av semsket skinn | |
| |
|