| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
|
+39Bente L Ane CAMALIS Fanny Antamina Kennel Mirenzo Julie Maiken Kaja -Malin- Simira *Cathrina* Timea camillahoel Kinkade Camilla J Tine Lex Ann-Helen Maria CamillaB Eva Fly Bente -linda- Linn Nina (Kennel Dijontoma) Caroline Susanne Anne Gry Elena Hera helle Marte Anita.K Lene Garp ElinK Fixa 43 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 18:57 | |
| Nydelige jenter | |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 19:20 | |
| Kjempeflotte jenter | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 19:40 | |
| Kjempe fine bilder av flotte hunder!! | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 21:32 | |
| Nydelige jentene Så stor Krona har blitt | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 21:42 | |
| Flotte bilder av flotte hunder. Jeg må nevne bilde der Krona har smokk i munnen, det var et søtt bilde |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tir Apr 06 2010, 22:41 | |
| Kjempefint bilder! Du har et nydelig trekløver! | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Apr 07 2010, 07:17 | |
| For en nydelig gjeng du har Gi favoriten min en kos fra meg da | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Apr 07 2010, 07:21 | |
| Tre flotte jenter! | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Apr 07 2010, 12:11 | |
| Fine trekløveret Herlige jenter alle tre | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Apr 07 2010, 13:42 | |
| Kjempe fine bilder av hundene dine | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Ons Apr 07 2010, 18:18 | |
| Fine jentan | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Apr 11 2010, 20:26 | |
| Tusen takk alle sammen I helgen har Krona vært koseklomp hjemme hos Bente. Tusen takk for mms'ene, det var så godt å se at hun koste seg Å guuu som jeg savner jentene mine!!! Har ikke vært borte fra dem på 2 år, så det var rimelig tomt i bilen på tur sørover. Ingen varme hundekropper under dyna heller! Hadde gledet meg utrolig mye til denne dagen, Krona skulle debutere i ringen. Det var vanskelig å IKKE sjekke telefonen i kirka, og med en gang vi var ferdig va det opp med mobil å lese mld! Der hadde jeg fått inn tre meldinger fra opdretter, haha, som lurte på om jeg hadde hørt noe, og en mld fra Sylvia der det stod at Chilli hadde blitt BIR, da kom det et lite seiersrop, utrolig gøy at hun gjordet det så bra på sitt aller første valpeshow! Ikke lenge etter fikk jeg enda en mld der det stod at Krona hadde blitt BIR, med en kjemmpe fin kritikk !!!! Jeg hoppet bokstavelig talt av glede! TUSEN TAKK for at du orket å stille jenta vår Bente Bente ventet til gruppa og der ble Krona BIG4 Så i hele dag har jeg gått rundt å bare smilt fra øret til øret, oppdretter fikk selvfølgelig gladnyheten og hun ringte å ropte i andre enden, så det sitter nok en stolt dame på Grua, ikke nok med at Kroina fra hennes G kull ble BIR og BIG4, men den ene jenta fra F kullet hennes hadde også debutert i dag, og hun ble også BIR og ble BIG3, et stort grattis til Roxy og Annika Gledre meg til i morgen, så jeg får hentet hjem jentene mine, det skal bli GODT å se dem igjen | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Søn Apr 11 2010, 20:30 | |
| Gratulerer så mye!! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 02:04 | |
| Ny oppdattering! Er utrolig dårlig på å gå inn hit å skrive altså, så nå må det bli full skjerpings! Krona har blitt 5 måneder, og nå er virkelig den lille babyen vår borte, hun har blitt en stor og voksen jente nå! Men ja hun har mange baby fakter innimellom :P Hun har et hærlig vesen denne skapningen, hun sjarmerer alt og alle uansett hvor hun er. Det er nå mange som har fått opp øynene for basenjien, som er utrolig morro for min del, haha. Krona har så langt vært på 5 valpeshow, der hun har blitt BIR alle ganger, og blitt plassert i gruppa 4 ganger, så jeg er så STOLT over henne, og er utrolig fornøyd med jenta vår, så jeg er evig takknemlig til Liv på kennel kingwanas som ga oss denne vakkre jenta! Krona er en rolig jente, fått kommentarer på at hun er så rolig av nermest alle! Hun tar alt fra korps musikk til bråkete biler med knusende ro, herregud, det der er det jo ingenting å bry seg om! "Den lille billen"Det eneste hun har hoppet i været av, er faktisk en liten sort bille Faktisk en litt morsom historie. Den kom ruslende da krona lå ute å solte seg, den var på vei opp på foten hennes, å du må tro at det var fysj å skam! Krona åpnet øynene å så på skapningen, og dermed spratt rett opp i været, enn å være så uforskammet å komme her å KLATRE på henne! Fnøys med nesen flere ganger, sleiket seg på foten, for dermed å følge etter morderen. Her skulle det straffes. Hun smøyg seg etter den, krypende på bakken, bakholds angrep er nok det beste, billen stoppet, og dermed slang Krona ut en labb, traff midt oppå den lille billen,hun løftet labben for å se om den døde, men HUH? borte?? *tenke i noen sekunder* WÆÆÆÆÆÆ den er inne i LABBEN MIIIIN! Krona setter i et hyl for deretter å danse salsa, og hoppe rundt seg selv et par ganger, for å være helt sikker på at den var borte måtte hun løpe tullete rundt på plena, skikkelige raptustak uten mål og mening! PUH, det var nære på det, hoppet opp på fanget mitt for å titte skjevt ned på gresset. Var det flere der tro? Jeg lo så jeg grein, tørket tårer lenge etterpå. Så mye spetakkel for en liten bille, det er jammen ikke kjedelig med en basenji hjemme, det har krona bevist så det holder etter! Gleder meg kjemmpe mye til rase spesialen i helgen. Skal bli moro og treffe alle sammen, Liv, Dag (oppdretter mann), Sindre (oppdretter baby), alle basenji folka jeg har chattet med, ikke minst treffe alle barna fra kingwanas F og G kullet. Blir også spennende å se hvordan Krona reagerer på de andre hundene. Det blir første gang hun treffer hunder av sin egen sort etter hun flyttet hjemmefra, hun har blitt litt smittet av dvergene her hjemme, hun har alt for mange DP trekk, haha! Bilder av (den store) jenta, som lovet Tatt i dag på trening, foto: AnitaK BIR og BIG-2 på steinkjer 16.Mai! Traver utrolig fint, hun svever omtrent! Krona sover veldig underlig enkelte ganger - Not very lady like Så var det jo !7.Mai, og da må man pynte seg (Laget båndene selv). Vi drar til Moss, nærmere bestemt Råde i helgen, der vi skal delta på Basenji spesialen og to utstillinger arrangert av Norsk Miniatyrhundklubb. Så det blir altså en trippel utstilling på oss i helgen, noe jeg STOR gleder meg til! Campingvogn er leid inn og vi kjører på Fredag. Fixa og Meggie har vært så heldig og få komme på besøk hos Malin og Fendi mens vi er borte Tusen takk Malin, for at du stiller opp Har også oppdattert hjemmesiden min, med nye bilder, resultat og kritikker, jentene har også fått seg stamtavle på siden sin | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 06:34 | |
| Fine bilder av flotte jentene . Artig historie om Krona og billa . | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 09:07 | |
| Haha, for en herlig historie om Krona og billevennen (eller fienden!!) hennes!! Så faktisk litt på basenji før jeg sto igjen med whippet og dvergpinscher når valget av rase skulle tas for tre år siden. Grunnen til at det ikke ble basenji var alt jeg leste om at de ikke var særlig trenbare samt at de ofte hadde trøbbel med andre hunder samt sky ovenfor fremmede mennesker... Har bare hilst ordentlig på en basenji på utstilling en gang, så kjenner svært lite til rasen annet en hva jeg har lest. Kan ikke du grave og spørre litt om basenji når du er på spesialen, Ingrid?? Er det stor forskjell på linjene for eksempel? Dvergpinschere har jeg jo etterhvert lært meg å kjenne som en rase med hunder i både ene og andre enden av både trenbarhet og redsel for diverse ting, så man skal langt fra skjære alle over en kam!! Gratulerer med kjempefine resultater så langt forresten, og lykke til videre! | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 09:41 | |
| Gratulerer med supre resultater! Nydelig 17.Mai- bilde! Fine halsbånd. | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 13:08 | |
| Fine Krona Gratulerer så mye med flotte resultater i det siste - pangstart på karieren Kos dere masse og lykke til i helgen | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 13:35 | |
| Hahaha! Ler så jeg griner av bille-historien! Krona er jo så herlig! En virkelig vakker frøken! Må jo begynne å vurdere basenji jeg også nå... | |
|
| |
Kinkade
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Mai 20 2010, 14:00 | |
| | |
|
| |
Fixa
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Jun 17 2010, 04:57 | |
| 0 dager og FÅ timer igjen!Huset står på hodet, ingrid rotekopp har vært på ferde og pakket klær og utstyr til: Utstilling slæsj ferie turen vår!!! Det ligger utstillingsbånd her, litt klær dær, elektronikk på bordet, toalett saker i sofan, ja, det er litt kaotisk, MEN jeg har "system i rotet" Vi har også flørtepus Dali på besøk, han og Krona har ikke gjordt annet enn å henge sammen, og fotfølge hverandre! Virker nesten som det har vært en fotlenke mellom dem, der den ene er, der er den andre, kjæresteparet Har mistet tellingen på hvor mange ganger Krona har slengt en labb i trynet på gutten, men det er maaange, det er med andre ord Kronas måte å flørte/by opp til lek på!! Krona har også lært Dali at det er HELT GREIT å bite katten i nakkeskinnet å dra han med seg over gulvet, så matmor har også mistet tellingen på hvor mange ganger hun har måttet reddet lille pus, som selvfølgelig ikke sier ifra at han er missfornøyd, dumme lodott!! Ellers er Dali en drøm og ha i hus akkurat som de andre gangene, rett og slett ELSKER den gutten, makan til rolig og kosete gutt skal man lete lenge etter Vil du vite hva ferden vår går ut på, kan du gå inn på BLOGGEN VÅR!Vil ønske alle sammen lykke til på utstillinger her å der i skandinavnia, dere bør oppdattere med meg resultater selv om jeg er borte altså! TUSEN TAKK til alle som har stilt opp, for å gjøre vår hundeferie mulig! Og til de stakkars sjelene som tok seg tid til og lese bloggen: enten er du sprøyte gal, veldig nyskjerrig, eller så har du rett og slett for mye fritid (noe jeg blir veldig glad for selvfølgelig), takk for at du tok deg tid til å lese bloggen min Edit: Måtte slenge inn et bilde av lille basselusk: A Real African Dog, The Basenji Krona | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Jun 17 2010, 08:28 | |
| Så bra alt ordnet seg for dere og lykke til på utstillinger Nydelig bilde av Krona di | |
|
| |
Kinkade
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- Tor Jun 17 2010, 08:56 | |
| GOD TUR til hele gjengen! Vi krysser fingrene hardt for både sveriges-helga og dagene i Danmark Så fine bilde av Krona | |
|
| |
Marte
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |
| |
|
| |
| Smallfeet gjengen sin Dagbok -Bilder av Ace s.17- | |