Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dogs4All Lillestrøm 29. november

Go down 
+33
JEAN DARK
Nettan
Ingrid Wesenberg
Lene
Nina (Kennel Dijontoma)
Eva
MU-TI-LA
Ann-Helen
Maiken
Linn
Irene
Marie
Kaja
Magdalena
Caroline
NinaM
Susanne
siv
Lex
Camilla
Anne
Julie
Torhild
helle
Kennel Mirenzo
camillahoel
Maria
Anita.K
CAMALIS
Marte
Bente
-Malin-
Marita
37 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyMan Nov 30 2009, 19:26

Kinkade skrev:
Det SKAL stå 6BHK på alle CK vinner som ikke ble plassert i BHK ...så det er nok riktig wink3


Kinkade Any Number Can Play (Enja med sin eier Annette) vant både AG-Hopp kl1L OG AG kl1L på lørdag greenstars*

De fikk napp i begge klassene og mangler nå et napp i hver klasse for å rykke opp til kl2 Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 650389


Her blir det nok praktisert veldig forskjellig. Zeus har blitt uplassert i BHK med CK 3 ganger, og ingen av gangene står han oppført med 6BHK (han har 9CHKK (uplasserti i CHK) fra NV i fjor, men står ikke noe om 6BHK...)
Jeg har heller ikke vært borti å skulle skrive dette på kritikkene de gangene jeg har vært skriver.

Ellers må jeg jo få gratulere Enja og Annette med supre resultater på AG-banen nok en gang. Den vesle musa der viser i allefall at det ikke er størrelsen det kommer ann på happy6
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyMan Nov 30 2009, 19:38

Marita skrev:
Kinkade skrev:
Det SKAL stå 6BHK på alle CK vinner som ikke ble plassert i BHK ...så det er nok riktig wink3


Kinkade Any Number Can Play (Enja med sin eier Annette) vant både AG-Hopp kl1L OG AG kl1L på lørdag greenstars*

De fikk napp i begge klassene og mangler nå et napp i hver klasse for å rykke opp til kl2 Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 650389


Her blir det nok praktisert veldig forskjellig. Zeus har blitt uplassert i BHK med CK 3 ganger, og ingen av gangene står han oppført med 6BHK (han har 9CHKK (uplasserti i CHK) fra NV i fjor, men står ikke noe om 6BHK...)
Jeg har heller ikke vært borti å skulle skrive dette på kritikkene de gangene jeg har vært skriver.

Ellers må jeg jo få gratulere Enja og Annette med supre resultater på AG-banen nok en gang. Den vesle musa der viser i allefall at det ikke er størrelsen det kommer ann på happy6

Hehe! Dårlige ringsekretærer...det er de som skal skrive det på premielistene sine, og egentlig passe på at skriverne gjør det samme...men det er nok ikke alltid det følges opp happy3


Helt klart...Enja er nok den minste av alle på banen og jeg synes det er ustyrtelig moro å høre alle brukshundfolka lure på om det er en "miniatyr miniatyrpinscher" (som noen sa på lørdag), bli helt stille etter hun starter og bryte ut i applaus når hun gruser alle sammen med Annette happy5 Jeg slet med å holde tårene tilbake på lørdag ja ...blir jo så stolt happy3

Vi må forresten ikke glemme Tangetoppen's Super Spike In Red som ble nr3 i lagkonkuransen i NORGESMESTERSKAPET i AG sammen med sin eier Marte på lørdag!!! Dette er nok en historisk plassering for en dvergpinscher og jeg synes det er utrolig stort!!!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Ingrid Wesenberg

Ingrid Wesenberg


Antall Innlegg : 313
Join date : 20.07.2009
Age : 41
Bosted : Larvik

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyMan Nov 30 2009, 20:07

Trodde alle som ikke plasserte seg i klassen sin fikk 6 på konk? Fiffi fikk ihvertfall 1.kval 6.konk, også er det krysset av for hp, men vet ikke om hun fikk det, for hun fikk ikke det lilla båndet.... så enten har de glemt å gi henne det, eller så har de krysset feil på kritikk skjemaet lalala2 Får vel bare vente å se til resultatene kommmer på dogweb laughs

Er uansett strålende fornøyd med resultatet, bare 9 måneder og 1 uke gammel fikk hun kritikken: "Utmerket type. meget bra hode og uttrykk. Mørke øyne. velvinklet fremme, utmerket kropp med bra vinkler bak. velansatt hale. rører seg vel. Velpresentert." biggrin

Tusen takk til deg Vivi, som gjorde en slik flott debut sammen med Fiffi i juniorklasse. wub4

Og igjen, GRATTIS til alle vinnere og alle som er fornøyde etter helgen! happy3
Til Toppen Go down
http://www.nobelline.net
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyTir Des 01 2009, 09:55

Kinkade skrev:

Vi fikk våre beste resultater utenfor utstillingsringene denne helga:

Kinkade Any Number Can Play (Enja med sin eier Annette) vant både AG-Hopp kl1L OG AG kl1L på lørdag greenstars*

De fikk napp i begge klassene og mangler nå et napp i hver klasse for å rykke opp til kl2 Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 650389

Gratulerer så mye! happy5
Kjempegøy at de gjør det så bra i AG! Krysser fingrene for at opprykket er i boks snart da. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
ulla




Antall Innlegg : 53
Join date : 02.07.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyTir Des 01 2009, 13:26

Gratulerer til alle med gode resultater

og takk for en trivelig dag rundt ringen Very Happy

Pippi (Exigors Red gold digger) fikk HP.
Til Toppen Go down
http://www.ullami.dk
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 EmptyTir Des 01 2009, 15:37

Var litt vanskelig å få med seg hvem som fikk HP og ikke av de som ikke ble plassert siden det ikke ble delt ut noen sløyfer i ringen til disse... unsure3
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Sponsored content





Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
Dogs4All Lillestrøm 29. november
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» NM Agility lag-liten Dogs4All Lillestrøm 28.-29. november 2009
» Lillestrøm 14.og 16.november
» Dogs4all
» Dogs4All - Tjukkholmen for hunder...?
» Dogs4all - vi trenger hjelp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: