| Dogs4All Lillestrøm 29. november | |
|
+33JEAN DARK Nettan Ingrid Wesenberg Lene Nina (Kennel Dijontoma) Eva MU-TI-LA Ann-Helen Maiken Linn Irene Marie Kaja Magdalena Caroline NinaM Susanne siv Lex Camilla Anne Julie Torhild helle Kennel Mirenzo camillahoel Maria Anita.K CAMALIS Marte Bente -Malin- Marita 37 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 18:50 | |
| | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 19:02 | |
| Morro å lese resultater Gratulerer til BIR OG BIM og alle som er fornøyd med dagen | |
|
| |
NinaM
Antall Innlegg : 316 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 19:14 | |
| - Lex skrev:
- Gratulerer til alle som er fornøyde med dagens resultater!!
(ser det har blitt 2 stk som ble 3 BHK.. ble vist litt tull i vekslingen mellom min og BE sin resultatskriving der.. , dårlige hjelpere..)
Ani vil også være med på resultatlisten, han ble "bedømt" på bordet og i ringen av dommeren etter at klassen var ferdig. Han fikk veldig god "kritikk" og jeg fikk klar beskjed om at : "med denne hunden kommer du å ha mye kul!" Ani er kjempefin Er nok ingen tvil om at du kommer til å ha mye gøy framover når dere entrer utstillingsringen Han ser jo ut som den fødte showdog (og det var ikke meningen å forstyrre når du skulle snike deg bort til dommeren - meg om min timing ) Ellers gratulerer til BIR/BIM og alle som er fornøyde! Selv er jeg veldig fornøyd med Tia i dag - hun jobbet som en helt 3jkk og HP er ikke å forakte i en så stor klasse | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 19:29 | |
| - Marte skrev:
Jeg så en juniortispe som fikk blå hadde fått rød av dere også.. hehe, man kan ikke få med seg alt når det er så mange med! Synes dere har vært kjempe flinke!! Hihi, har vært litt ivrig i rødsløyfeutdelinga mi jeg da Jaja, bedre å dele ut en rød til noen som fikk blå enn omvendt Har rettet det opp nå Er det flere feil, så bare si ifra. | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 19:30 | |
| Gratulerer så mye til vinnerne og alle som er fornøyde :cheers: Takk for en hyggelig dag rundt ringen | |
|
| |
Magdalena
Antall Innlegg : 332 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 20:03 | |
| Grattis till er alla som är nöjda med dagens resultat! | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 20:19 | |
| Gratulere så mye til dere som toppet plasseringene i dag!! Og tusen takk for en trivelig dag alle sammen! Gratulere så mye til Gerd og Jeanett for Mangos andre NV tittel på rad!! Gerd, det nærmer seg multi-tulti nå!! Gratulere så mye til Zsofia og Göran for NUCH og NV tittel! Gratulere til Toril og eier av James Bond som tok sitt andre stor-cert og ble 2. beste hanne. Dommeren var gnien på Ck´ene i dag, så jeg er stråålende fornøyd med våre HP. Dali nr 2 i junior med HP, Lukas nr 2 i unghund med HP, og Fia nr 5 i junior med HP | |
|
| |
Marie
Antall Innlegg : 99 Join date : 04.07.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 20:21 | |
| Gratulere til alle som er fornøyde med dagen Noen som vet hvordan det gikk med pinscherne? | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 20:41 | |
| Desverre tok teppesalget all min tid, men Nina har vel alle resultatene ?
Gratulerer alle som gjorde det bra ! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 20:50 | |
| Gratulerer til alle som er fornøyde | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 21:13 | |
| Nina kommer med fullstendig resultatliste Trayan ble 2.BHK - så det var en plass unna NUCH tittelen det hehe.. Det var en smule surt, men må si jeg syntes hannen som vant var utrolig fin så det var fortjent Vi prøver igjen! Syntes Trayan oppførte seg bra og viste seg godt, og det er jo det viktigste | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 21:21 | |
| Gratulerer med flotte resultater En ekstra stor GRATULERER til Christine og Toril med Leo`s andre stor-cert . Vel fortjent til flotte gutten og veldig imponerende. Han er jo såvidt passert året og har allerede sanket inn 2 stor-cert og en cruft-kvalifisering ! (noen må skryte for deg Toril når du aldri gjør det sjøl). | |
|
| |
MU-TI-LA
Antall Innlegg : 145 Join date : 03.08.2009 Age : 54 Bosted : Ålesund
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 21:36 | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 21:38 | |
| Gratulerer alle som gjorde det bra! Jeg for min del hadde en som aldri kom hjem fra julebordet.... Så jeg måtte bli hjemme med gutteungen. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Søn Nov 29 2009, 23:05 | |
| Her er dagens pinscherresultater, med voldsomme forbehold om feil, mulig jeg har blandet et par av tispene litt, for jeg hadde ikke no katalog... PINSCHER-HANNER:Unghund:- Gangland Wolfrider's Bearclaw - 1uk, 1ukk, HP Åpen klasse:- Xitamiz Trayan - 1auk, 1aukk, CK, 2bhk, Res. CACIB Champion:- NUCH Mahero - 1chk, 3chkk, CK, 4bhk - SUCH Rivendells Emir - Ikke møtt - NUCH Pinbas Quick - 1chk, 2chkk, CK, 3bhk - SUCH Hickson Fellow Out Of Five - 1chk, 1chkk, CK, 1bhk, CERT, CACIB, BIR, NUCH og NV-09Veteran:- NUCH Rattenjäger Crassus - 1vk, 1vkk, HP, Beste Veteran PINSCHER-TISPER:Unghund:- Hjerpviken's F Messi - 1uk, 3ukk, HP - Frozzie's Clarizza - 1uk, 2ukk, HP - Rattenjägers Nefertiti - 1uk, 1ukk, HP - Schwimas Sera - Ikke møtt (?) Champion:- SUCH Rivendells Enchantress - Ikke møtt (?) - DKUCH SUCH Havalidens Black Shadow Rakca - 1chk, 1chkk, CK, 1btk, CACIB, BIM, NUCH og NV-09- SUCH NUCH DKUCH NORDUCH SVCH NVCH Lilla Enebys Walencia - 1chk, 2chkk, CK, 2btk, Res. CACIB (Mulig jeg har blandet de to øverste championtispene, men trooor jeg har satt ikke møtt på riktig hund...) Gratulerer sååå mye til BIR- og BIM-hundene med to nye tittler, ikke værst, man må jo virkelig si at det var verdt å ta turen til Norge for disse to, hehe! Gratulerer også så mye til Trayan og Tilda med andre beste hanne og tispe med res.cacib, selv om jeg vet dere er mega-irritert for akkurat den plasseringen begge to, i.o.m at Trayan sto for det norske championatet og Tilda for det internasjonale...menmen, selv om det på en måte er den værste plasseringen å få kan man jo egentlig ikke klage over et så flott resultat, hehe! Gratulerer så mye til BIR og BIM dvergpinscher og affen også, og til alle med nye titler, cert og de som er fornøyde med dagen! Ble litt stress idag...mange gamle kjente det skulle skravles med på kort tid, og vips, så måtte vi dra så Bård fikk fortet seg på jobb, så jeg fikk egentlig ikke med meg en døyt idag...menmen, sånn er det, hehe... :roll: | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 00:03 | |
| Gratulerer så mye til alle vinnere av BIR, BIM, Cert og CACIB! Gratulerer til de nye championene! Og gratulerer til alle andre som er fornøyd med dagen! Skulle gjerne ha vært der selv også, men man kan ikke få med seg alt bestandig... | |
|
| |
Ingrid Wesenberg
Antall Innlegg : 313 Join date : 20.07.2009 Age : 41 Bosted : Larvik
| |
| |
Nettan
Antall Innlegg : 251 Join date : 24.09.2009 Age : 70 Bosted : Värnamo, Sverige
| |
| |
JEAN DARK
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.11.2009
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 08:53 | |
| Hejsan,
Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!
Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)
Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.
Glada hälsningar Jeanett o Co | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 08:55 | |
| Gratulerer til alle som er fornøyde med dagen!!! | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 09:30 | |
| - JEAN DARK skrev:
- Hejsan,
Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!
Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)
Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.
Glada hälsningar Jeanett o Co Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!! Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! | |
|
| |
JEAN DARK
Antall Innlegg : 12 Join date : 30.11.2009
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 10:20 | |
| - Marte skrev:
- JEAN DARK skrev:
- Hejsan,
Glada hälsningar Jeanett o Co Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!!
Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! Åh, är det SANT???!! Det vet jag att Felicia verkligen skulle vilja se..... Går det att ordna? Hur gör man då, någon som vet? Tusen tack Marte för snälla ord, Felicia är duktig på att handla hund, och jag som mamma är så stolt att jag nästan spricker:-) Att visa dobermann är verkligen inte det lättaste, men igår fick hon till det suveränt - vår dobbistik Korad VDH CH Jean Dark I Love You fick storcert och blev totalt 3:e bästa tik, och därmed NUCH. Allt med Flisan i snöret, det är häftigt. Här är Felicia och Mango i Tyskland iår, inne i finalringen. Mango blev denna dag Neumünstersieger 2009 | |
|
| |
Tiny Amigo
Antall Innlegg : 107 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Verdal
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 10:43 | |
| Gratulerer så mye til BIR, BIM og Cert vinnerne Og alle andre som er fornøyde Jeg må selv si at jeg er kjempe fornøyd med jentene mine som fikk CK alle 3 Det var over all forventning Kjempe gøy at 2 av de plasserte seg i beste tispe klasse også, men super kjedli å stå så nære en tittel og et championat Tusen takk til Unn og Ulla for kjempe flott handling av Loppa og Nica! | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 10:55 | |
| - JEAN DARK skrev:
- Marte skrev:
- JEAN DARK skrev:
- Hejsan,
Glada hälsningar Jeanett o Co Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!!
Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! Åh, är det SANT???!! Det vet jag att Felicia verkligen skulle vilja se..... Går det att ordna? Hur gör man då, någon som vet?
Tusen tack Marte för snälla ord, Felicia är duktig på att handla hund, och jag som mamma är så stolt att jag nästan spricker:-) Att visa dobermann är verkligen inte det lättaste, men igår fick hon till det suveränt - vår dobbistik Korad VDH CH Jean Dark I Love You fick storcert och blev totalt 3:e bästa tik, och därmed NUCH. Allt med Flisan i snöret, det är häftigt.
Här är Felicia och Mango i Tyskland iår, inne i finalringen. Mango blev denna dag Neumünstersieger 2009 Grattis med flotte resultater Tv 2 har en nettside.. tv2. no og der skulle det vel være mulighet for og se gårsdagens nyheter?? Mulig det er en betalings tjeneste.. Ellers hadde jeg tatt kontakt med Tv 2 og mulig fått en kopi Lykke til |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november Man Nov 30 2009, 19:09 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november | |
| |
|