Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Dogs4All Lillestrøm 29. november

Go down 
+33
JEAN DARK
Nettan
Ingrid Wesenberg
Lene
Nina (Kennel Dijontoma)
Eva
MU-TI-LA
Ann-Helen
Maiken
Linn
Irene
Marie
Kaja
Magdalena
Caroline
NinaM
Susanne
siv
Lex
Camilla
Anne
Julie
Torhild
helle
Kennel Mirenzo
camillahoel
Maria
Anita.K
CAMALIS
Marte
Bente
-Malin-
Marita
37 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 18:50

Marita skrev:
Lex skrev:

(ser det har blitt 2 stk som ble 3 BHK.. ble vist litt tull i vekslingen mellom min og BE sin resultatskriving der.. lalala2 , dårlige hjelpere..)

neida, dere var så flinke så, var bare jeg som hadde blingset litt wink3 (BE hadde bare "delt ut" en førstepremie til en hund som ikke hadde møtt - men det er jo ikke så rart med tanke på at det "haglet" rødsløyfer i dag... cool )

Jeg så en juniortispe som fikk blå hadde fått rød av dere også.. hehe, man kan ikke få med seg alt når det er så mange med! Synes dere har vært kjempe flinke!! happy5
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 19:02

Morro å lese resultater biggrin

Gratulerer til BIR OG BIM og alle som er fornøyd med dagen bravo3
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 19:14

Lex skrev:
Gratulerer til alle som er fornøyde med dagens resultater!! happy5

(ser det har blitt 2 stk som ble 3 BHK.. ble vist litt tull i vekslingen mellom min og BE sin resultatskriving der.. lalala2 , dårlige hjelpere..)

Ani vil også være med på resultatlisten, han ble "bedømt" på bordet og i ringen av dommeren etter at klassen var ferdig. Han fikk veldig god "kritikk" og jeg fikk klar beskjed om at : "med denne hunden kommer du å ha mye kul!" biggrin

Ani er kjempefin wub4 Er nok ingen tvil om at du kommer til å ha mye gøy framover når dere entrer utstillingsringen happy3 Han ser jo ut som den fødte showdog cool
(og det var ikke meningen å forstyrre når du skulle snike deg bort til dommeren - meg om min timing lalala2 )

Ellers gratulerer til BIR/BIM og alle som er fornøyde! Selv er jeg veldig fornøyd med Tia i dag - hun jobbet som en helt wub3 3jkk og HP er ikke å forakte i en så stor klasse Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 19:29

Marte skrev:

Jeg så en juniortispe som fikk blå hadde fått rød av dere også.. hehe, man kan ikke få med seg alt når det er så mange med! Synes dere har vært kjempe flinke!! happy5

Hihi, har vært litt ivrig i rødsløyfeutdelinga mi jeg da wink3 Jaja, bedre å dele ut en rød til noen som fikk blå enn omvendt cool
Har rettet det opp nå happy3 Er det flere feil, så bare si ifra.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 19:30

Gratulerer så mye til vinnerne og alle som er fornøyde :cheers:

Takk for en hyggelig dag rundt ringen happy3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Magdalena

Magdalena


Antall Innlegg : 332
Join date : 11.06.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 20:03

Grattis till er alla som är nöjda med dagens resultat! happy5
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 20:19

Gratulere så mye til dere som toppet plasseringene i dag!! happy5
Og tusen takk for en trivelig dag alle sammen!

Gratulere så mye til Gerd og Jeanett for Mangos andre NV tittel på rad!! Gerd, det nærmer seg multi-tulti nå!! biggrin
Gratulere så mye til Zsofia og Göran for NUCH og NV tittel!
Gratulere til Toril og eier av James Bond som tok sitt andre stor-cert og ble 2. beste hanne.

Dommeren var gnien på Ck´ene i dag, så jeg er stråålende fornøyd med våre HP. Dali nr 2 i junior med HP, Lukas nr 2 i unghund med HP, og Fia nr 5 i junior med HP happy5
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Marie




Antall Innlegg : 99
Join date : 04.07.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 20:21

Gratulere til alle som er fornøyde med dagen biggrin

Noen som vet hvordan det gikk med pinscherne?
Til Toppen Go down
http://www.mgier.piczo.com
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 20:41

Desverre tok teppesalget all min tid, men Nina har vel alle resultatene ?

Gratulerer alle som gjorde det bra !
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 20:50

Gratulerer til alle som er fornøyde happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 21:13

Nina kommer med fullstendig resultatliste wink3

Trayan ble 2.BHK - så det var en plass unna NUCH tittelen det mad2 hehe..
Det var en smule surt, men må si jeg syntes hannen som vant var utrolig fin så det var fortjent wink3 Vi prøver igjen!

Syntes Trayan oppførte seg bra og viste seg godt, og det er jo det viktigste happy6
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 21:21

Gratulerer med flotte resultater happy5
En ekstra stor GRATULERER til Christine og Toril med Leo`s andre stor-cert Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 732855 .

Vel fortjent til flotte gutten og veldig imponerende. Han er jo såvidt passert året og har allerede sanket inn 2 stor-cert og en cruft-kvalifisering ! Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 362368
(noen må skryte for deg Toril når du aldri gjør det sjøl).
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
MU-TI-LA

MU-TI-LA


Antall Innlegg : 145
Join date : 03.08.2009
Age : 53
Bosted : Ålesund

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 21:36

Ann-Helen skrev:
Gratulerer med flotte resultater happy5
En ekstra stor GRATULERER til Christine og Toril med Leo`s andre stor-cert Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 732855 .

Vel fortjent til flotte gutten og veldig imponerende. Han er jo såvidt passert året og har allerede sanket inn 2 stor-cert og en cruft-kvalifisering ! Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 362368
(noen må skryte for deg Toril når du aldri gjør det sjøl).

Tusen takk Ann Helen, det var veldig hyggelig sagt sunny
Til Toppen Go down
http://www.kennelmutila.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 21:38

Gratulerer alle som gjorde det bra! Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 732855

Jeg for min del hadde en som aldri kom hjem fra julebordet.... mad2
Så jeg måtte bli hjemme med gutteungen.
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptySøn Nov 29 2009, 23:05

Her er dagens pinscherresultater, med voldsomme forbehold om feil, mulig jeg har blandet et par av tispene litt, for jeg hadde ikke no katalog... Embarassed


PINSCHER-HANNER:

Unghund:
- Gangland Wolfrider's Bearclaw - 1uk, 1ukk, HP

Åpen klasse:
- Xitamiz Trayan - 1auk, 1aukk, CK, 2bhk, Res. CACIB

Champion:
- NUCH Mahero - 1chk, 3chkk, CK, 4bhk
- SUCH Rivendells Emir - Ikke møtt
- NUCH Pinbas Quick - 1chk, 2chkk, CK, 3bhk
- SUCH Hickson Fellow Out Of Five - 1chk, 1chkk, CK, 1bhk, CERT, CACIB, BIR, NUCH og NV-09

Veteran:
- NUCH Rattenjäger Crassus - 1vk, 1vkk, HP, Beste Veteran



PINSCHER-TISPER:

Unghund:
- Hjerpviken's F Messi - 1uk, 3ukk, HP
- Frozzie's Clarizza - 1uk, 2ukk, HP
- Rattenjägers Nefertiti - 1uk, 1ukk, HP
- Schwimas Sera - Ikke møtt (?)

Champion:
- SUCH Rivendells Enchantress - Ikke møtt (?)
- DKUCH SUCH Havalidens Black Shadow Rakca - 1chk, 1chkk, CK, 1btk, CACIB, BIM, NUCH og NV-09
- SUCH NUCH DKUCH NORDUCH SVCH NVCH Lilla Enebys Walencia - 1chk, 2chkk, CK, 2btk, Res. CACIB
(Mulig jeg har blandet de to øverste championtispene, men trooor jeg har satt ikke møtt på riktig hund...)


Gratulerer sååå mye til BIR- og BIM-hundene med to nye tittler, ikke værst, man må jo virkelig si at det var verdt å ta turen til Norge for disse to, hehe! happy5 Gratulerer også så mye til Trayan og Tilda med andre beste hanne og tispe med res.cacib, selv om jeg vet dere er mega-irritert for akkurat den plasseringen begge to, i.o.m at Trayan sto for det norske championatet og Tilda for det internasjonale...menmen, selv om det på en måte er den værste plasseringen å få kan man jo egentlig ikke klage over et så flott resultat, hehe! happy6

Gratulerer så mye til BIR og BIM dvergpinscher og affen også, og til alle med nye titler, cert og de som er fornøyde med dagen! biggrin

Ble litt stress idag...mange gamle kjente det skulle skravles med på kort tid, og vips, så måtte vi dra så Bård fikk fortet seg på jobb, så jeg fikk egentlig ikke med meg en døyt idag...menmen, sånn er det, hehe... :roll: Laughing
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 00:03

Gratulerer så mye til alle vinnere av BIR, BIM, Cert og CACIB! happy5
Gratulerer til de nye championene! happy5
Og gratulerer til alle andre som er fornøyd med dagen! happy5

Skulle gjerne ha vært der selv også, men man kan ikke få med seg alt bestandig...
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Ingrid Wesenberg

Ingrid Wesenberg


Antall Innlegg : 313
Join date : 20.07.2009
Age : 41
Bosted : Larvik

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 01:08

Gratulerer så mye til BIR & BIM/tittelvinnerne, samt cert-vinnerne, og ellers alle som er fornøyde med dagen! happy6 happy5
Til Toppen Go down
http://www.nobelline.net
Nettan




Antall Innlegg : 251
Join date : 24.09.2009
Age : 69
Bosted : Värnamo, Sverige

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 06:26

GRATTIS till alla som blev glada för sina resultat happy6 happy5
Skulle ju också under resultatlistan på första sidan vilja ha inskrivet att min uppfödarklss fick HP, tack på förhand wink3
Til Toppen Go down
http://www.exigors.se
JEAN DARK




Antall Innlegg : 12
Join date : 30.11.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 08:53

Hejsan,

Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!

Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)

Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.

Glada hälsningar Jeanett o Co
Til Toppen Go down
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 08:55

Gratulerer til alle som er fornøyde med dagen!!! biggrin
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 09:30

JEAN DARK skrev:
Hejsan,

Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!

Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)

Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.

Glada hälsningar Jeanett o Co

Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! happy6
Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!! happy5

Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! jeeej3 bravo3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
JEAN DARK




Antall Innlegg : 12
Join date : 30.11.2009

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 10:20

Marte skrev:
JEAN DARK skrev:
Hejsan,

Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!

Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)

Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.

Glada hälsningar Jeanett o Co

Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! happy6
Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!! happy5

Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! jeeej3 bravo3

Åh, är det SANT???!! Det vet jag att Felicia verkligen skulle vilja se..... Går det att ordna? Hur gör man då, någon som vet?

Tusen tack Marte för snälla ord, Felicia är duktig på att handla hund, och jag som mamma är så stolt att jag nästan spricker:-)
Att visa dobermann är verkligen inte det lättaste, men igår fick hon till det suveränt - vår dobbistik Korad VDH CH Jean Dark I Love You fick storcert och blev totalt 3:e bästa tik, och därmed NUCH. Allt med Flisan i snöret, det är häftigt.


Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Mango-tyskland1
Här är Felicia och Mango i Tyskland iår, inne i finalringen. Mango blev denna dag Neumünstersieger 2009
Til Toppen Go down
Tiny Amigo

Tiny Amigo


Antall Innlegg : 107
Join date : 10.06.2009
Age : 40
Bosted : Verdal

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 10:43

Gratulerer så mye til BIR, BIM og Cert vinnerne happy5 Og alle andre som er fornøyde happy6

Jeg må selv si at jeg er kjempe fornøyd med jentene mine som fikk CK alle 3 happy5 Det var over all forventning happy6
Kjempe gøy at 2 av de plasserte seg i beste tispe klasse også, men super kjedli å stå så nære en tittel og et championat trøst*

Tusen takk til Unn og Ulla for kjempe flott handling av Loppa og Nica!
Til Toppen Go down
http://www.tinyamigo.com
Gjest
Gjest




Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 10:55

JEAN DARK skrev:
Marte skrev:
JEAN DARK skrev:
Hejsan,

Tusen tack alla för trevliga kommentarer och hälsningar. Vi har just kommit hem efter en lååång resa i regnet, och sitter nu med en kopp the och är otroligt glada och stolta!

Mango sover sött på sin näsa, han bryr sig nog inte om vad som hände, men ser glad ut när vi tvåbenta är så lyckliga:-)

Stort grattis till alla andra som också gjorde en fin dag, det var jättekul att få se så många fina pinnar på en och samma dag.

Glada hälsningar Jeanett o Co

Din flotte datter og Nuttie var på tv2 nyhetene i går Jeanett!! happy6
Blir imponert over henne altså, spesiellt når hun handler dobermann!! happy5

Gratulerer så mye igjen med BIR, CACIB og NV-09 tittel på Mango, samt BIM + NV-tittel og 3.beste tispe og NUCH tittel på dobbisene!! jeeej3 bravo3

Åh, är det SANT???!! Det vet jag att Felicia verkligen skulle vilja se..... Går det att ordna? Hur gör man då, någon som vet?

Tusen tack Marte för snälla ord, Felicia är duktig på att handla hund, och jag som mamma är så stolt att jag nästan spricker:-)
Att visa dobermann är verkligen inte det lättaste, men igår fick hon till det suveränt - vår dobbistik Korad VDH CH Jean Dark I Love You fick storcert och blev totalt 3:e bästa tik, och därmed NUCH. Allt med Flisan i snöret, det är häftigt.


Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Mango-tyskland1
Här är Felicia och Mango i Tyskland iår, inne i finalringen. Mango blev denna dag Neumünstersieger 2009

Grattis med flotte resultater happy6 Tv 2 har en nettside.. tv2. no og der skulle det vel være mulighet for og se gårsdagens nyheter?? Mulig det er en betalings tjeneste.. Ellers hadde jeg tatt kontakt med Tv 2 og mulig fått en kopi happy4

Lykke til happy6
Til Toppen Go down
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 EmptyMan Nov 30 2009, 19:09

Julie skrev:
Marte skrev:
Takk for en kjempe jobb med å legge inn resultater Marita - du er flink!! happy5

GRATULERER så mye til alle fornøyde!! Spesiellt de med CERT, CACIB og nye tittler!! wawe3

Et lite tillegg på resultetene Chi O´din Florida fikk også HP happy6 ( "5 jkk"- ja da jeg vet det ikke er noe som heter det, men her tar vi med oss alt happy4 )

På Lukas sin kritikk sto det faktisk at han ble 6.bhk

leer3 happy4

Det SKAL stå 6BHK på alle CK vinner som ikke ble plassert i BHK ...så det er nok riktig wink3

Jeg kom nettopp inn døra etter kjøreturen hjem fra Nittedal i dag happy3

Tusen takk til alle som tok seg tid til å skravle med meg i helga...jeg storkoser meg alltid på slike utstillinger biggrin

STORT grattis til BIR, BIM og CERT vinnerne!! Spesielt til Mango og Jeanett med sin ørtiende tittel!! Og sef til alle andre som var fornøyde med dagen wawe3

Vi fikk våre beste resultater utenfor utstillingsringene denne helga:

Kinkade Any Number Can Play (Enja med sin eier Annette) vant både AG-Hopp kl1L OG AG kl1L på lørdag greenstars*

De fikk napp i begge klassene og mangler nå et napp i hver klasse for å rykke opp til kl2 Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 650389
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Sponsored content





Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Dogs4All Lillestrøm 29. november   Dogs4All Lillestrøm 29. november - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Dogs4All Lillestrøm 29. november
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» NM Agility lag-liten Dogs4All Lillestrøm 28.-29. november 2009
» Lillestrøm 14.og 16.november
» Dogs4all
» Dogs4All - Tjukkholmen for hunder...?
» Dogs4all - vi trenger hjelp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Utstillinger :: Utstillingsresultater-
Gå Til: