Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Forslag til bursdagsfeiring..

Go down 
+7
Benedicte
Cesilie
Marte
MiraHedda
Irene
ElinK
Kennel Mirenzo
11 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 EmptyOns Nov 11 2009, 22:06

Marita skrev:
helle skrev:
Liker hverken Dagfinn Lyngbø eller raske menn... Han andre har jeg ikke hørt om en gang... unsure3
Hæ??? Hvordan går det ann å ikke ha hørt om Rune Andersen? Han er jo konge! (bokstavlig talt siden han gjør en utrolig bra parodi på Kong Harald happy5 )

Søkte han opp nå, joda har sett han mange ganger før. Jeg er veldig dårlig på navn da happy4

Men syns ikke han er noe spesiellt morsom da, morsommere enn de to andre, men ja... innocent3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 EmptyTor Nov 12 2009, 13:41

Går ofte show på LATTER
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 EmptyTor Nov 12 2009, 14:34

Ville egentlig på Dagfin Lyngbø, men det går så sent i januar, og da er det liten vits. Men nå har jeg funnet ut at jeg skal prøve Rune Andersen, så får vi se hva responsen blir.

Kom gjerne med forslag til fin og billig restaurant som de har litt forskjellig mat på happy3
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 EmptyTor Nov 12 2009, 14:35

Kennel Mirenzo skrev:
Ville egentlig på Dagfin Lyngbø, men det går så sent i januar, og da er det liten vits. Men nå har jeg funnet ut at jeg skal prøve Rune Andersen, så får vi se hva responsen blir.

Kom gjerne med forslag til fin og billig restaurant som de har litt forskjellig mat på happy3

Salsa er jo perfekt da, de har masse tapas i alle prisklasser!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 EmptyTir Nov 24 2009, 19:02

Tenkte jeg ville dele invitasjonen vi fikk i dag - til en 40 års dag - ikke mindre Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 557338 - siden du nå ba om tips! Vi skal 16.januar møte i treningstøy og medbrakt vannflaske og skal spille beach volleyball og innefotball på "actionball" før det er dusjing, skifting og bespisning i annen etasje på idrettssenteret. Litt ut på kvelden fortsetter festen med en kort bussreise hjem til jubilanten. Blir sikkert gøy - får litt prestajonsangst da - det er en gjeng med gamle volleyballspillere fra Austrått og Klepp - og våre evner strekker seg kun til gymtimer og hobbyspill!

Hvor skal alt dette skje - Volleyball og Beachvolley hovedstaden SANDNES! Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 738600 Blir gøy - volleyballspillere kan i hvertfall feste! Vi har nabo-hage-fest med de hvert år!
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
Sponsored content





Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Forslag til bursdagsfeiring..   Forslag til bursdagsfeiring.. - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Forslag til bursdagsfeiring..
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Forslag til navn, anyone?
» Forslag til stoff i PP
» Hundeleir. forslag ?
» Høring til alle klubber : Forslag til nye utstillingsregler.
» Norgesferie med dyr - trenger forslag!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: