helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. Ons Nov 11 2009, 22:06 | |
| | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. Tor Nov 12 2009, 13:41 | |
| | |
|
Kennel Mirenzo
Antall Innlegg : 1083 Join date : 10.06.2009 Age : 39 Bosted : Ski
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. Tor Nov 12 2009, 14:34 | |
| Ville egentlig på Dagfin Lyngbø, men det går så sent i januar, og da er det liten vits. Men nå har jeg funnet ut at jeg skal prøve Rune Andersen, så får vi se hva responsen blir. Kom gjerne med forslag til fin og billig restaurant som de har litt forskjellig mat på | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. Tor Nov 12 2009, 14:35 | |
| - Kennel Mirenzo skrev:
- Ville egentlig på Dagfin Lyngbø, men det går så sent i januar, og da er det liten vits. Men nå har jeg funnet ut at jeg skal prøve Rune Andersen, så får vi se hva responsen blir.
Kom gjerne med forslag til fin og billig restaurant som de har litt forskjellig mat på Salsa er jo perfekt da, de har masse tapas i alle prisklasser!! | |
|
Gerd-Marit
Antall Innlegg : 454 Join date : 14.06.2009 Age : 55 Bosted : Sandnes
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. Tir Nov 24 2009, 19:02 | |
| Tenkte jeg ville dele invitasjonen vi fikk i dag - til en 40 års dag - ikke mindre - siden du nå ba om tips! Vi skal 16.januar møte i treningstøy og medbrakt vannflaske og skal spille beach volleyball og innefotball på "actionball" før det er dusjing, skifting og bespisning i annen etasje på idrettssenteret. Litt ut på kvelden fortsetter festen med en kort bussreise hjem til jubilanten. Blir sikkert gøy - får litt prestajonsangst da - det er en gjeng med gamle volleyballspillere fra Austrått og Klepp - og våre evner strekker seg kun til gymtimer og hobbyspill! Hvor skal alt dette skje - Volleyball og Beachvolley hovedstaden SANDNES! Blir gøy - volleyballspillere kan i hvertfall feste! Vi har nabo-hage-fest med de hvert år! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Forslag til bursdagsfeiring.. | |
| |
|