Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundeleir. forslag ?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyMan Apr 05 2010, 20:30

Jeg og 2 venninner vil veldig gjerne på hundeleir til sommeren. happy6 Altså med Mira, en fuglehund/BC/retriver-blanding og en Labrador. Vi er 14 og 15 år. Har sett på Oslo hundeskole, men det sies de bruker straff, og dette vil ikke vi. Har også sett på NKK sin hundeleir, men det funka ikke fordi da må du kjøre begge veier hver dag, noe som heller ikke går. Den siste vi har sett på er troll(husker ikke resten av navnet). Den kan kanskje gå, men vil egentlig ha noe under 3500 ,- Noen som har noen tips gode tips ? og er ryktene om at de bruker mye straff på Oslo hundeskole sant ?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyMan Apr 05 2010, 20:34

Det er troll hundeskole du mener. Ann-lill kvamb.
Det er kjempe fint der, jeg bor ikke så langt unna biggrin
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyMan Apr 05 2010, 20:46

Jeg vil anbefale Troll Hundeskole. Hun er veldig flink og kun positive metoder happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Gjest
Gjest




Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyMan Apr 05 2010, 20:48

Linn skrev:
Jeg vil anbefale Troll Hundeskole. Hun er veldig flink og kun positive metoder happy5
Enig i det Linn, har vært mye hos troll hundeskole selv. happy6
Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyTir Apr 06 2010, 05:07

Hmm trodde ikke oslo hundeskole brukte straff. Men dere burde spørre på forumet Canis.no da det er flere folk der som kan svare en her inne.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyTir Apr 06 2010, 06:18

Fly skrev:
Hmm trodde ikke oslo hundeskole brukte straff. Men dere burde spørre på forumet Canis.no da det er flere folk der som kan svare en her inne.

Det varierer med instruktør, kurs og situasjon. Men klikketrener gjør de ihvertfall ikke. wink3 (uten at det er noe absolutt negativt)

Retrieverklubben avd. Bergen har en hundeleir i Hemsedal, men jeg vet ikke aldersgrensen der, da det er for "alle".
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyTir Apr 06 2010, 15:07

Fly skrev:
Hmm trodde ikke oslo hundeskole brukte straff. Men dere burde spørre på forumet Canis.no da det er flere folk der som kan svare en her inne.

Ja, det var på Canis det stod de brukte straff.. hmm..
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? EmptyTir Apr 06 2010, 15:35

Jeg har ikke så lyst til å snakke om Oslo hundeskole, men anbefaler som sagt helhjertet Troll Hundeskole happy5

Skulle jeg først reist på en leir eller hatt barn som dro på leir, så ville jeg valgt et sted der jeg er 100% sikker på at den som driver det er fullstendig på lag med hundene og gir råd som er hundevennlige hele veien. happy3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content





Hundeleir. forslag ? Empty
PosteTema: Re: Hundeleir. forslag ?   Hundeleir. forslag ? Empty

Til Toppen Go down
 
Hundeleir. forslag ?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forslag til navn, anyone?
» Forslag til bursdagsfeiring..
» Forslag til stoff i PP
» Høring til alle klubber : Forslag til nye utstillingsregler.
» Trenger forslag til halsbånd til utbryterkongen!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: