Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Er ikke bare bare å være kastrert gutt....

Go down 
+10
KristinC
Nina (Kennel Dijontoma)
Gry Elena
Kristin
Vinnie
Hera
Linn
-linda-
Eva
Benedicte
14 posters
AvInnlegg
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:04

... I dag var vi en tur på hundejordet på Semsvannet, hvor vi blandt annet traff på Kristin & Vinnie, det var kjempe kosleig og hundene lekte seg masse sammen. Etterhvert kom det en Hvit gjeterhund (tror jeg, ble kalt hvit shäfer før) denne var selvfølgelig en smule "på" Cocos, eieren sitt forsøk på å stoppe hunden tipper jeg at var "nei" 10 ganger i minuttet.. Det gikk forsåvidt greit, men jeg begynte å tenke på å gå.. Etter litt så kom det flere hunder på jordet, tipper det var 8-10 hunder der. En av dem var også en hannhund, som var enda mer ekstrem på Cocos enn den forrige. Cocos gjorde som alltid, prøvde og løpe fra dem. De løp nedover mot vannet hvor eieren til den hvite gjeterhunden stod.. Det gikk vel 1-2 min, og når de ikke hadde kommet opp igjenn gikk jeg ned for å se hva de drev med. Da stod Cocos utti vannet med vann opp til nakken ( han haaater å bade), med de to andre hundene bak seg (på land). Eierne til de andre stod bare å så på... Jeg kom meg ned og fikk dradd Cocos opp til meg, og løftet han opp for å skjerme han fra de to andre hann-hundene. Det som skjedde da var at begge hundene begynte å hoppe oppetter meg, å beit Cocos i labbene. Jeg ahdde merker etter labbene deres langt opp på ryggen på jakken min. Eierne derimot? Han ene kjefta på meg, å ba meg om å stå i ro så han kunne få hunden sin ned, veeeldig lett.. Var ikke akkurat 10 kgs hunder dette..
Eieren til den hvite gjeterhunden fikk kallt sin inn til seg, mens den andre måtte mannen dra ned og holde. Når han fikk tak i sin, sa han: "Sånn går det når du tar med deg en tispe med løpetid hit!" Cocos er jo ingen tispe, men en kastrert hann-hund, når jeg svarte han det så sa han at jeg kunne jo ikke forvente noe annet, og at det ikke var noe rart at hundene oppførte seg sånn. Jeg svarte da at, neivell, men det er j***** rart at eierne gjør det!!!
Største idioten jeg har truffet på.. Tror dere de klarte å holde hundene sine i 3 minutter så vi fikk komme oss ut av hundejordet? Var like før jeg slapp de to hundene ut isteden for mine.. BLÆÆÆH!
Vi kom oss heldigvis ut tilslutt, Cocos gikk med halen mellom beina i 5 min, så nå sitter vi i sofaen og trøste-furter.. :p


Sist endret av Benedicte den Man Sep 07 2009, 18:10, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:07

Æsj... Blir bare oppgitt
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:09

At det går ann.. For noen idioter!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:16

Når dere treffer på "klassens største mobbeidioter" så er ingenting greit sad3 Stakkars gutten sad3 Godt du fikk ordnet opp! Sånne eiere... Er ikke rart de har hunder som mobber, når de er ufyselige selv... Da er det ikke snakk om at de ikke vet hva de skal gjøre mer. mad3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:16

For noen fjotter av pappskaller! Er det mulig! Jeg hadde drita i alt og latt hundene springe ut av området bare for å poengtere noe jeg altså mad1
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:25

Hera skrev:
For noen fjotter av pappskaller! Er det mulig! Jeg hadde drita i alt og latt hundene springe ut av området bare for å poengtere noe jeg altså mad1


jeg holdt på å gjøre det, emn da hadde de nok fulgt etter oss hele veien til bilen, tviler på om det hadde vært noe bedre... he he
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 18:26

Linn skrev:
Når dere treffer på "klassens største mobbeidioter" så er ingenting greit sad3 Stakkars gutten sad3 Godt du fikk ordnet opp! Sånne eiere... Er ikke rart de har hunder som mobber, når de er ufyselige selv... Da er det ikke snakk om at de ikke vet hva de skal gjøre mer. mad3

Ja jeg ble skikkelig sur altså.. han ene mannen virket litt stresset og usikker på hva han skulle gjøre, men de burde virkelig klare og holde hundene sine i bånd så vi fikk gå... det er ikke farlig å sette hunden sin i bånd pitte-litt så den får roet seg litt..... ikke alle som skjønner det dessverre..
Til Toppen Go down
Vinnie

Vinnie


Antall Innlegg : 128
Join date : 12.06.2009

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 19:15

Er jo ikke dere som skulle gå da, det er jo de andre idiotene Evil or Very Mad De eierne virket jo helt tomme i hode. Hyggelig å møte deg da om det ikke ble så veldig lenge idag, Vi får prøve igjen, altid hyggelig med flere hundevenner happy3 Vinnie som trenger å lære seg litt finere manere(skal sjefe litt) ble jo helt skremt av disse guttene og passet ihvertfall på rumpa si.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/belloceansdavinci
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 19:22

he he he.. det gikk jo kjempe flott før de andre kom.. morro med Vinnie, kjekk gutt! Smile
Til Toppen Go down
Kristin

Kristin


Antall Innlegg : 129
Join date : 13.07.2009
Age : 42
Bosted : Steinkjer

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 20:35

For noen idioter!! Og da snakker jeg selvfølgelig om eierne og ikke hundene!

Skulle hatt med Bobben dit en tur! Alle dvergpinscheres store venn og beskytter wink3
Til Toppen Go down
http://web.me.com/kristinmelgaard/kristin/Velkommen.html
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 20:41

Gud for noen idioter, man kan jo bli så forbanna asså sad3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyMan Sep 07 2009, 21:47

Fyyyy fader, tror det hadde fullstendig klikket for meg....er det mulig liksom?!?! mad3

Stakkars Cocos-gutten og deg...dere skulle gitt dem litt juling før dere gikk! Twisted Evil

Neste gang, så får du, jeg, Linn og Kristin reise dit sammen med våre til sammen 5 kastrater og lage et poeng, for da er det kastratene som blir i overtall, så kan de jo få lov til å gjette hvem det er som skal få lov til å dra derfra da... Laughing :P
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyTir Sep 08 2009, 07:21

Æsj, for en ekkel opplevelse! Sånne folk har ikke noe der å gjøre!! Og er det noen hunder som virkelig ikke ypper de andre til bråk så er det da de kastrerte! Det er vel en grunn til at flere andre land oppfordrer til kastrering /sterilisering av hunder som ikke skal brukes i avl..

Ja, rott deg sammen med de andre med kastrerte hunder og ta over plassen med "løpetispene deres"!!!
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyTir Sep 08 2009, 12:08

Stakars Cocos! Han fikk jo gjennomgå litt på Ekeberg sist også, men vi greide da å ta ansvar å få hundene våre bort fra ham og roe dem ned litt! (Såvidt jeg husker var det vel Cocos som fulgte etter oss hjemover :P )
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyTir Sep 08 2009, 12:50

Sånne idioter er så irriterendes. Vi hadde et møte med noen av samme kaliber for noen dager siden.

Min samboer og noen venner var i en hundegård med Dennis og deres hunder. De lekte og koste seg. Så kom det en stor labrador på rund 40 kg inn i hundegården. Han løper rett bort til Dennis. Labradoren knurrer, Dennis løper vekk bort til min samboer, labradoren føger etter hopper i Dennis og biter, min samboer spente vekk den andre hunden. Han ville jo ikke bli bitt han også, og derav brukte han beina til å få vekk den andre hunden og ikke hendene.

Det hele ender med at eierene til den andre hunden står og skriker "Dyremisshandler" til min samboer fordi han spente hunderen deres. Hvordan ellers skulle han fått vekk den galne hunden fra Dennis da?? Bedt den pent om å slutte å bite hunden våres, og håpet hunden kunne norsk?? Jeg blir så forbanna!!!

Jeg ringte til hund som driver hundegårdene og klaget. Og hun hadde heldigvis fått inn flere klager på den hunden. Til pass for dem!

Ting kan skje når hunder er løs sammen, men når en annen hund bare går løs på/plager andre hunder, så syntes jeg ikke de børr slippe dem! Arrgg..
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyTir Sep 08 2009, 13:09

For noen vemmlige folk Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
_Ronja_

_Ronja_


Antall Innlegg : 24
Join date : 13.07.2009
Age : 37
Bosted : Asker

Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... EmptyFre Sep 11 2009, 01:23

Du får ha det til gode hvis du møter på de neste gang:P Ooops...jeg glemte å lukke porten.
Tenkte kanskje å dra til semsvann i morgen hvis været er bra, og det ikke er altfor mange hunder der. Pleier å være en del hunder der av og til.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty
PosteTema: Re: Er ikke bare bare å være kastrert gutt....   Er ikke bare bare å være kastrert gutt.... Empty

Til Toppen Go down
 
Er ikke bare bare å være kastrert gutt....
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hunden min vil ikke være ute i dårlig vær???
» Valp takler å være alene på natten men ikke dagtid?
» Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!
» Redusere vekt på kastrert tispe
» Ludviken min kastrert.. Oppdatering side 3

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: