Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!

Go down 
5 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyMan Mar 07 2011, 14:03

Kom over denne annonsen idag, og jeg ble forbannet, sint og lei meg!!

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/annonse?finnkode=27190459


De har ikke hjerte til å avlive henne? Ærlig talt, de burde levert tilbake den nye kattungen.
Og 5 år er ingenting for en bengal!!

Jeg blir så #¤%#¤&¤#&¤%!!!

mad2
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyMan Mar 07 2011, 14:15

Næmmen stakkars søte, pusen, da! Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 626389 Byttet ut med en "yngre og bedre" utgave...

Jeg klarer ikke helt å skjønne at noen kvitter seg med katten eller hunden de har, for å få seg ett ny katt/hund. Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 701651

Jeg hadde ALDRI, ALDRI klart å gi fra meg Melba! Får vondt i magen bare ved tanken! Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 626389 Hun er jo min hjertevenn og ikke minst en del av familien. Det ble hun den dagen jeg hentet henne og det kommer hun alltid til å være. Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527 Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527 Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyMan Mar 07 2011, 14:32

Maria skrev:
Næmmen stakkars søte, pusen, da! Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 626389 Byttet ut med en "yngre og bedre" utgave...

Jeg klarer ikke helt å skjønne at noen kvitter seg med katten eller hunden de har, for å få seg ett ny katt/hund. Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 701651

Jeg hadde ALDRI, ALDRI klart å gi fra meg Melba! Får vondt i magen bare ved tanken! Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 626389 Hun er jo min hjertevenn og ikke minst en del av familien. Det ble hun den dagen jeg hentet henne og det kommer hun alltid til å være. Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527 Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527 Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! 297527



Jeg sendte en laaang mail! Sa at om de ikke fant noen annen løsning så kan jeg ta henne (Vegard kommer til å klikke, men det driter jeg i akkurat nå!). Nevnte også FOD-gården som et alternativ. Ei venninne har også tilbudt seg å ta katten til seg, selv om hun egentlig har nok med alt annet som skjer i livet sitt.

Jeg hadde ALDRI gitt fra meg et dyr jeg har tatt til meg, da skulle det vært noe alvorlig på gang. Scot og Stella er en del av familien. Og man tar ikke livet av et familiemedlem fordi h*n ikke kommer overens med et nytt familiemedlem (ok, jeg har noen i slekta jeg ikke liker, men de er tobeinte happy4)

Så, jeg håper denne historien får en lykkelig slutt. Og skulle noen trenge noen å kjefte på, så finner dere et telefonnummer i annonsen happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyMan Mar 07 2011, 14:50

Tror ikke de mente avliving pga den nye katten, men pga de skadene den fikk?
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyMan Mar 07 2011, 15:07

Lurer på om de vet at kattunger blir voksne, eller om de tror det skal skje noe nytt denne gangen...? Samtidig så må jeg si det er brutalt å flytte på en syk katt, slik det virker som i annonsen. sad3

Hvis den eksisterende ikke liker nykomlingen, så har man to alternativ slik jeg ser det: 1) jobbe med saken, eller 2) gi tilbake kattungen.

En lærdom til alle som tenker på katt eller hund eller dyr nr 2:

- Er den første syk, så skaffer man ikke en ny! En som er syk vil ha liten tålmodighet med en rakkerunge.
- Planlegg godt og vær forberedt på at det ikke er sikkert alt går knirkefritt fra dag én.
- Vær forberedt på at dyr nr 2 kanskje ikke funker i hjemmet og da er det utrolig urettferdig at det er førstemann som skal ut.

Håper det ordner seg for jenta!
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyTir Mar 08 2011, 16:26

Ja, det er ganske sykt å gi bort "den gamle" katten fordi man har skaffet seg en ny, da sier det seg vel selv at det er kattungen som bør leveres tilbake. Men jeg syns ikke det er feil å gi bort et dyr man har hvis man skulle ha en god grunn for det. Selv kunne jeg godt tenkt meg å finne et nytt hjem til katten min og håper jeg får det til før jeg flytter til vestlandet til høsten. Dessverre er ikke 9 år gamle kastrerte hannkatter så veldig populære.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyTir Mar 08 2011, 16:29

Tine skrev:
Ja, det er ganske sykt å gi bort "den gamle" katten fordi man har skaffet seg en ny, da sier det seg vel selv at det er kattungen som bør leveres tilbake. Men jeg syns ikke det er feil å gi bort et dyr man har hvis man skulle ha en god grunn for det. Selv kunne jeg godt tenkt meg å finne et nytt hjem til katten min og håper jeg får det til før jeg flytter til vestlandet til høsten. Dessverre er ikke 9 år gamle kastrerte hannkatter så veldig populære.


Jeg skulle ønske jeg hadde større hus, da hadde jeg gjerne tatt han jeg. Du kan jo legge ut annonse på finn.no, evt. så tar FOD-gården han sikkert i mot.
Jeg synes Benedicte trenger en kompis til Cocos, du kan prøve å overtale henne happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! EmptyTir Mar 08 2011, 16:35

ElinK skrev:
Tine skrev:
Ja, det er ganske sykt å gi bort "den gamle" katten fordi man har skaffet seg en ny, da sier det seg vel selv at det er kattungen som bør leveres tilbake. Men jeg syns ikke det er feil å gi bort et dyr man har hvis man skulle ha en god grunn for det. Selv kunne jeg godt tenkt meg å finne et nytt hjem til katten min og håper jeg får det til før jeg flytter til vestlandet til høsten. Dessverre er ikke 9 år gamle kastrerte hannkatter så veldig populære.


Jeg skulle ønske jeg hadde større hus, da hadde jeg gjerne tatt han jeg. Du kan jo legge ut annonse på finn.no, evt. så tar FOD-gården han sikkert i mot.
Jeg synes Benedicte trenger en kompis til Cocos, du kan prøve å overtale henne happy4

Hehe ja, jeg er ikke så glad i å måtte overtale folk, men. Får se hva jeg får til. Det er også en mulighet at noen bare har han til jeg kommer tilbake igjen sommeren etter. Skal forresten sies at Luke hadde jeg aldri gitt fra meg, da skulle jeg vært døden nær eller noe sånt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty
PosteTema: Re: Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!   Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr! Empty

Til Toppen Go down
 
Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jeg har ikke ord...
» Hilse på nye mennesker
» Julekortene man ikke vil ha..........
» Dere skitne mennesker!
» 6 år gammel DP-hann svært agressiv mot nye mennesker

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: