Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 HJELP!! Ekstern harddisk!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptyTor Apr 14 2011, 15:08

Er det noen som kan hjelpe meg?? help3

Når jeg prøver å koble til den eksterne harddisken min, får jeg etterhvert beskjed om å formatere den.
Men hvis jeg formaterer vil alt bli slettet!! what3
Alle bildene mine er jo der no0

Noen som vet hva jeg kan gjøre??
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Hilde-pin

Hilde-pin


Antall Innlegg : 152
Join date : 24.06.2009
Bosted : Lesund

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptyTor Apr 14 2011, 20:37

har du mac eller vanlig pc?

Vi hadde samme problemet her for en stund siden, og da var det pga at harddisken (som egentlig var til den vanlige pc'en) var blitt brukt på mac'en når vi da skulle koble den på pc'en fikk vi beskjed om å formatere den, men den funket fortsatt på mac...
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptyTor Apr 14 2011, 20:53

Jeg har en vanlig dell pc - og hardisken har kun blitt brukt på denne..

Ikke så lenge siden jeg brukte den heller no0
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Hilde-pin

Hilde-pin


Antall Innlegg : 152
Join date : 24.06.2009
Bosted : Lesund

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptyTor Apr 14 2011, 21:08

hmmm hørtes merkelig ut...
Da vet jeg ikke hva du kan gjøre idea9
kjedelig med bildene da om du skulle miste dem
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptyFre Apr 15 2011, 04:27

Du må i alle fall ikke formatere harddisken, men det har du jo allerede skjønt. Hva slags ekstern harddisk er det? Og hvilket operativsystem er det på pc-en?
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptySøn Apr 17 2011, 19:04

Arne skrev:
Du må i alle fall ikke formatere harddisken, men det har du jo allerede skjønt. Hva slags ekstern harddisk er det? Og hvilket operativsystem er det på pc-en?

Vi får håpe hun ikke hadde XP når ting ble lagt inn og nå har Vista eller enda verre Windows 7.

Da går det lett galt...................... HJELP!! Ekstern harddisk! 359459
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptySøn Apr 17 2011, 20:03

Jeg har hatt Vista på pcen hele tiden og den eksterne harddisken er av merket Maxtor.. help3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gjest
Gjest




HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptySøn Apr 17 2011, 20:52

Marte skrev:
Jeg har hatt Vista på pcen hele tiden og den eksterne harddisken er av merket Maxtor.. HJELP!! Ekstern harddisk! 735958

Er dette noe du har kjøpt hos Clas Olhson, Teknikmagasinet, Elkjøp eller noe slikt?

Da bør du går tilbake og faktisk kreve at den sendes inn til Info-Care.

Selv eksterne hd'er har garanti.
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! EmptySøn Apr 17 2011, 21:25

Ja, den er kjøpt på elkjøp.. For en god stun siden da.. men spørs om jeg ikke må gå dit å få hjelp ja.. For jeg får fortsatt samme beskjed, uansett hvor mye jeg prøver.. no0
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Sponsored content





HJELP!! Ekstern harddisk! Empty
PosteTema: Re: HJELP!! Ekstern harddisk!   HJELP!! Ekstern harddisk! Empty

Til Toppen Go down
 
HJELP!! Ekstern harddisk!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Data hjørne
» Hjelp!!
» HJELP !
» HJELP!
» Ehh.. HJELP!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Datahjørnet-
Gå Til: