Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyFre Des 30 2011, 20:14

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN confused3


Ann Kristin (TinTin ) - ei koselig & morsom dame ... Som man kan prate hund med i times vis ....

Sylvia - for at du tar deg tid til å svare på alle dumme spm man kommer med..
og for at du er ei Trivelig dama + en seriøs oppdretter som man er glad for å ha hund fra Very Happy


Chi O'din Miami - herlig fin lita frøken som er super glad i alle biggrin ...


Xitamiz Wookie - Kjempefin og trivelig gutt happy6


Sist endret av Anita.K den Ons Feb 15 2012, 21:02, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 12 2012, 10:47

Jeg NEKTER å la tråden dø happy4 (det er så utrolig moro å lese alle de fine ordene om alle sammen, det gir et bilde av HVEM dere er)

Elin - jeg gleder meg MASSE til vi kommer igang med treffene igjen excited (og særlig hvis du har tenkt å bake flere muffins for å ha med happy4 )
Ny sesong, som jeg satser på blir kjempemoro både for firbeinte og tobeinte happy6

Julie - lyst til å starte med å gratulere (igjen) med Actiontails første kull DAGENS GLADTRÅD - Page 11 732855 Jeg er innmari spent på hva du klarer å få til som oppdretter, og har stor tro på deg happy3

dog4 dog4 dog4 dog dog dog dog4 dog4 dog4

Norwinstars Top Of The World - valpen som tok meg med storm wub4 Det sa bare PANG! da jeg så ham, og jeg vil bare gratulere de nye eierne (aner ikke hvem de er happy4 ) med den fantastisk herlige lille gutten happy5

Kinkade Dark Side Of The Moon (Mooni) - denne jenta har vokst seg bare penere og penere wub4 Hun er råflott happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 12 2012, 11:16

Fanny skrev:
Jeg NEKTER å la tråden dø happy4 (det er så utrolig moro å lese alle de fine ordene om alle sammen, det gir et bilde av HVEM dere er)

Elin - jeg gleder meg MASSE til vi kommer igang med treffene igjen excited (og særlig hvis du har tenkt å bake flere muffins for å ha med happy4 )
Ny sesong, som jeg satser på blir kjempemoro både for firbeinte og tobeinte happy6

Julie - lyst til å starte med å gratulere (igjen) med Actiontails første kull DAGENS GLADTRÅD - Page 11 732855 Jeg er innmari spent på hva du klarer å få til som oppdretter, og har stor tro på deg happy3

dog4 dog4 dog4 dog dog dog dog4 dog4 dog4

Norwinstars Top Of The World - valpen som tok meg med storm wub4 Det sa bare PANG! da jeg så ham, og jeg vil bare gratulere de nye eierne (aner ikke hvem de er happy4 ) med den fantastisk herlige lille gutten happy5

Kinkade Dark Side Of The Moon (Mooni) - denne jenta har vokst seg bare penere og penere wub4 Hun er råflott happy6

2 Ganger tusen takk snille Fanny! loveshower* smellkyss3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 12 2012, 11:48

Det er ikke så mange jeg kjenner i pinschermiljøet (får vel legge litt av skylden på "geografien"). Jeg bor såpass langt borte i fra alt som heter treff og treninger samt utstillinger (med pinscherrasene) at jeg ikke har rukket å bli så veldig godt kjent med så mange. Dog er det selvsagt noen jeg setter pris på og noen jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med:

Karin Larsson: Min fantastiske, snille og dyktige oppdretter! Er SÅ glad for at jeg er blitt kjent med deg smellkyss3

Maria Holst: Jeg har dessverre ikke fått truffet deg enda, men håper det skjer om ikke alt for lenge (Tromsø er jo ikke sååå langt fra Kirkenes)! lalala2 Du har virkelig peiling på hund og for meg er du en inspirasjon når det kommer til å trene utelukkende med positive forsterkninger/metoder! happy6


Dark Angels Indira Magical Emotion (Indy): Ei fantastisk pinscher frøken som er både super sosial og vakker! Er så glad for at jeg fikk en valp etter nettopp denne damen! biggrin

Chi O'din Istanbul (Nero): I fjor vår var vi hundepassere for lille Nero og etter kun seks dager var vi solgt! plain3 Han er SÅ utrolig herlig den gutten og jeg savner han fortsatt (trodde ikke selv at det var mulig å bli glad i en fremmed hund etter så kort tid, men der tok jeg feil gitt). happy4
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 12 2012, 16:40

Fanny skrev:

Kinkade Dark Side Of The Moon (Mooni) - denne jenta har vokst seg bare penere og penere wub4 Hun er råflott happy6

Tusen takk for fine ord om Frøkena, Fanny biggrin
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTir Feb 14 2012, 19:35

Hilde Sofie skrev:
Maria Holst: Jeg har dessverre ikke fått truffet deg enda, men håper det skjer om ikke alt for lenge (Tromsø er jo ikke sååå langt fra Kirkenes)! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 230235 Du har virkelig peiling på hund og for meg er du en inspirasjon når det kommer til å trene utelukkende med positive forsterkninger/metoder! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 332565
Å, så hyggelig sagt, Hilde! Tusen takk! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 102756Veldig glad for at jeg kan inspirere noen, omså bare en. Det gjør at det er verdt alle timene jeg bruker på å skrive her på forumet! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 557338

Og Tromsø er "bare" en kort flytur unna! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 332565 Kom, kom! DAGENS GLADTRÅD - Page 11 103536
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyOns Feb 15 2012, 12:24

Tusen takk Fanny, jeg gleder meg også! Skal prøve å bake muffins igjen også happy7

Og du er så flink til å holde denne tråden i live, og du har alltid noe positivt å si plain3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyOns Feb 15 2012, 14:22

Hilde Sofie skrev:

Chi O'din Istanbul (Nero): I fjor vår var vi hundepassere for lille Nero og etter kun seks dager var vi solgt! plain3 Han er SÅ utrolig herlig den gutten og jeg savner han fortsatt (trodde ikke selv at det var mulig å bli glad i en fremmed hund etter så kort tid, men der tok jeg feil gitt). happy4


floating wub4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyOns Feb 15 2012, 19:05

Anita.K skrev:

Sylvia - for at du tar deg tid til å svare på alle dumme spm man kommer med..
og for at du er ei Trivelig dama + en seriøs oppdretter som man er glad for å ha hund fra Very Happy

Har ikke sett denne før nå jeg Embarassed

TUSEN TAKK for gode ord Anita sidehug De varmet godt!! flowersforyou
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 26 2012, 01:49


Drar igang denne litt igjen jeg...er jo så utrolig mange mennesker og hunder som fortjener masse skryt!! happy5 Humøret er ikke helt på topp nå som jeg har ligget alt for lenge inne og vært ubrukelig, men nå ble jeg jaggu i akutt godt humør og sitter og smiler fra øre til øre etter å ha lest igjennom denne tråden igjen og sett alt det pene folk har å si om hverandre! happy6 Tror vi alle kan trenge litt positivitet i hverdagen i ny og né! biggrin


Så var det å velge hvem man skal skryte litt av denne gangen da...er jo så mange man har lyst til å gi en klapp på skulderen, men man får bare begynne ett sted og ta det derfra... happy3


Maiken (Borgersen):
Du slutter aldri å imponere meg og jeg har sagt det før, men sier det igjen, jeg skulle ønske jeg hadde halvparten av det pågangsmotet, den målrettetheten, det konkurranseinstinktet og den arbeidsmotoren du har! happy6 Ja, jeg sa arbeidsmotor, haha, for du er så fantastisk flink til å jobbe med hundene dine og det blir bare bedre og bedre, helt fantastisk hvordan du bare har tatt oksen ved hornene, krummet nakken og gått på med stort mot når du har begitt deg ut på en helt ny gren med malletrollet og allerede har kommet så utrolig langt på så kort tid! happy5 Hadde det vært meg så hadde jeg helt sikker bare sett alle problemene og aldri kommet igang i det heletatt... happy4 Blir så inspirert og i så godt humør av å se filmene av deg og vovvene og gleder meg til du skal ut og konkurrere med den lille sprettballen din etter hvert også, og atter en gang gjøre Pinscher-Norge stolte I'm sure...vi heier på dere!!! cheerleader

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 UtstillingiSandefjordbading178



Ane (Bråten) og Martin:
Enda et par hundeeiere som imponerer meg veldig, og jeg må nesten bare nevne dere sammen side det er det at dere er så sammen om alt når det kommer til Stretto som imponerer meg nesten mest!!! biggrin Jeg syns det er så utrolig hyggelig å se hvor engasjerte og flinke dere begge to er i Strettisen deres og hvordan dere alltid reiser rundt på ting med han sammen...ikke sjalu i det heletatt...! happy4 Dere er så utrolig flinke til å være aktive og allsidige med gutten deres, jeg tar av meg hatten for dere og skjønner ikke hvordan dere klarer å være så flinke å få med dere så mye forskjellig og hvordan dere klarer å få til å samarbeide så fint om samme hunden! happy3 Jeg har visst noe å lære for jeg tror jeg er alt for kontroll-freak og altfor bestemt på at ting skal gjøres på min måte til at jeg hadde fått til det der, så dere må nok kurse meg litt på det der...! happy4 Kjempeimponert over hvor engasjerte dere er i å lære og bli bedre når det er noe dere syns det er mamsen og papsen må bli bedre på for å få vist fram go'gutten på best mulig måte, og jeg kommer aldri til å glemme første AG-kurset deres hvor Martin til og med klarte å fullføre og belønne Strettisen før han ga seg, selv om han lå på bakken med brukket arm selv...det er bare dere i et nøtteskall asså, sier alt om dere som hundeeiere...APPLAUS!!! happy5 Gleder meg til å se hva framtiden har å bringe videre for dere og go'gutten deres og gleder meg til å følge dere videre i konkurranse innen de forskjellige grenene etter den fantastiske rally-debutten deres, som jeg aldri har sett maken til!!! happy5 cheerleader Dere er jo bare drømmevalpekjøperne på alle måter og Strettisen er like heldige som har dere som det dere er som har han... happy3 Vi heier på dere og håper på flere trivelige treningsøkter i framtiden! biggrin

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 6160214648_3f6c948a40



Og så hunder...


Bobby (Schnaffentangens Sunshine Blue):
Må bare begynne med å trekke fram denne herlige gutten fordi at jeg akkurat så en ny treningsflm av han på FB, og det var AKKURAT det jeg trengte nå!!! biggrin Blir bare i så usannsynlig godt humør hver gang jeg ser filmer med den gutten der!!! happy5 Har aldri truffet han, men herre gud for en fantastisk herlig liten gledesspreder, om så bare gjennom filmer på nett... biggrin Et helt nydelig lite sjarmtroll med en arbeidsglede og abeidsmotor som bare lyser laaang vei, og som hvert fall smelter mitt hjertet med den logrende halen og voldsomme iveren sin...en gutt som har fått meg til å se affenpinscheren med helt nye øyne!!! wub4 Jeg gleeeeeder meg til å følge han og mamsen hans videre og håper virkelig dere kommer til begynne å konkurrere etter hvert og får vist at affen duger til så mye mer enn bare å vise seg i utstillingsringen, og viser hvor flinke dere er i LP-ringen, så alle andre også får gleden av å se den glade lille raggen i aksjon!!! happy5 HEIA HEIA, og væææær så snill og keep the treningsvidos coming!!! happy5

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Bobbypen
(Skulle ønske jeg fant et bilde av han i aksjon, men det klarte jeg ikke...)



Luke (Tangetoppen's Jedi Luke Skywalker):
Denne lille kjekkasen må jeg trekke fram ikke fordi at han virkelig har rasket med seg i utstillingsringen, men fordi at han er nok en dvergpinscher av den typen jeg virkelig syns vi trenger å se mer av...! happy3 For en fantastisk herlig liten gla'gutt med et gemytt som gjør han til en super reklameplakat for rasen sin! biggrin En liten sprettball som bare eeelsker alt og alle enten det er tobente eller firbente, og så skader det jo ikke akkurat at han er knakanes vakker å se på og man må jo bare bøye seg i støvet for den fantastiske utstillingskarrieren han har hatt til nå, til tross for at han såvidt har rukket å bli junior! happy5 Man er jo bare nødt for å bli i godt humør når man ser den lille sprettballen i ringen, der han hopper inn i perfekt "stå" med logrende hale og sprader rundt i super trav og med en attityd som viser at han tror han er den eneste i ringen og vet akkurat hvor kjekk han er og at alle ser på han! happy4 wub4 Ble ikke no mindre imponert av den lille sjarmøren etter Marte's og min Danmarstur, der vi kjørte 9 t hver vei og lå på hotell med to hannhunder og to tisper, hvorav den ene var høyløpsk, og han oppførte seg akkurat like eksemplarisk som mitt lille englebarn, Otto, uten ett eneste knyst på hele turen...det er guttene sine det tenker jeg...! wub3
Klapp på skulderen til Elisabeth for å ha laget en så flott gutt, ikke bare utad, men mest av alt innad, og til Marte som er så utrolig flink med han og viser han fram på beste vis...jeg gleder meg til å følge dere videre til nye høyder og framtidige bragder!! happy5

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Luke%20002.JPG-for-web-large



(Alle bildene er hentet fra her på forumet!)


Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 26 2012, 10:41

Blir jo nesten litt rørt her på morrakvisten, tuusen takk Nina for koselige ord sidehug
Du er jo så flink til å skrive, flott inpirasjon foran den kommende sesongen biggrin Det er så altfor lett å ha fokus på det man ikke har fått til, istedet for det man har fått til og det man kan få til happy3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Feb 26 2012, 14:12

For et utrolig flott og koselig innlegg Nina happy6

Tusen takk for flotte ord om Stjerna mi som jeg er så utrolig glad i plain3
Glad for å høre at andre ser på han med de samme øynene som meg biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTor Mar 08 2012, 08:48

Vil skryte litt av Lene og Linn som har satt sammen et kjempeflott blad denne gangen happy5
PP var kjempeflott happy6
Mange gode bidrag var det også, og jeg antar at jeg kommer til å bruke litt tid på å lese hele biggrin

My Alter Ego's Coca Cola - wub3 Meget elegant jente

Actiontail's Ariel - plain3 *smelt*
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTor Mar 08 2012, 16:31

Fanny skrev:
Vil skryte litt av Lene og Linn som har satt sammen et kjempeflott blad denne gangen happy5
PP var kjempeflott happy6
Mange gode bidrag var det også, og jeg antar at jeg kommer til å bruke litt tid på å lese hele biggrin

smellkyss3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyFre Mar 09 2012, 01:12

Fanny skrev:
Vil skryte litt av Lene og Linn som har satt sammen et kjempeflott blad denne gangen happy5
PP var kjempeflott happy6
Mange gode bidrag var det også, og jeg antar at jeg kommer til å bruke litt tid på å lese hele biggrin

Tusen takk. biggrin

Jeg vil skryte litt av alle som bidrar til å gjøre PP til et flott blad! happy5 Keep it coming! happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyFre Mar 09 2012, 07:25

Lene skrev:
Fanny skrev:
Vil skryte litt av Lene og Linn som har satt sammen et kjempeflott blad denne gangen happy5
PP var kjempeflott happy6
Mange gode bidrag var det også, og jeg antar at jeg kommer til å bruke litt tid på å lese hele biggrin

Tusen takk. biggrin

Jeg vil skryte litt av alle som bidrar til å gjøre PP til et flott blad! happy5 Keep it coming! happy6

wawe3

Det er bidragene som utgjør bladet og så prøver vi å presentere dem best mulig jump3 Gleder meg alltid til å se hva medlemmene har fått til av bilder og tekster, aktiviterer osv. Veldig gøy at folk er så flinke til å bidra king
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyFre Mar 09 2012, 13:02

Fanny skrev:
Vil skryte litt av Lene og Linn som har satt sammen et kjempeflott blad denne gangen happy5
PP var kjempeflott happy6
Mange gode bidrag var det også, og jeg antar at jeg kommer til å bruke litt tid på å lese hele biggrin

My Alter Ego's Coca Cola - wub3 Meget elegant jente

Actiontail's Ariel - plain3 *smelt*

plain3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyFre Mar 09 2012, 17:39

På tide at jeg skriver mer her også biggrin

Fanny: Du er alltid positiv og blid! jump3 En humørspreder og så flink til å bidra i klubben, enten det er på nett, til PP eller som distriktskontakt sammen med Elin. Stå på! happy5

Lene: Min "partner in crime" med Pinscherposten biggrin Du står på, leser og fikser, sorterer, vurderer sammen med meg og dukker ned i arkivet når jeg ber deg om det smellkyss3 Du er også kjempeflink i PS og kreativ, noe vi har sett på NPKs juleannonse et par år happy5


Lakrisradarparet plain3 Missy og Luke plain3 : Vakre og glade hunder, som rasker med seg i ringene wub3 Litt ekstra svak for Missy, siden jeg har sett henne mest wub3

Otto er en nydelig og glad pinscher wub3 Må gi ham mye av æren for de herlige og vakre smådamene Emma og Issi plain3 Godt jobba!
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyLør Mar 10 2012, 09:35

Åååå Embarassed
Tusen takk Linn sidehug
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptySøn Mar 11 2012, 23:32

Tusen takk Linn! sidehug
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyMan Mar 12 2012, 16:37

Gir en klapp på skulderen til alle de flinke i klubben jeg! sidehug

Den siste tiden har det kommet masse bra aktiviteter for medlemmer og dems hunder! happy5
Det er morro å se at en såpass liten klubb har så mye å tilby medlemmene.. happy5 Og at vi har så mange aktive medlemmer. wawe3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTir Mar 13 2012, 12:29

Takk, Linn, for fine ord om Missy Moo sidehug

Jeg ble inspirert av Eva sitt innlegg og vil komme med litt skryt jeg også happy3

STYRET: består av mange medlemmer som brenner for klubben. Jeg setter stor pris på innsatsen hver av dem gjør biggrin
Takk for konstruktive diskusjoner, gode ideer og et fint samarbeid.

DISTRIKTSKONTAKTENE: gjør en super jobb for klubben og dens medlemmer. En slik innsatsvilje og engasjement som dere har er ikke hverdagskost! Vi håper dere fortsetter å arrangere kurs og treninger for våre medlemmer. Dere er fantastiske confetti2

PP-REDAKSJONEN: består av Lene og Linn. Dere har løftet PP til nye dimensjoner DAGENS GLADTRÅD - Page 11 650389 Det siste nummeret var særdeles vel satt sammen med mange spennende tekster og fine bilder. Jeg kan nesten ikke vente til neste nummer dumper ned i postkassa mi DAGENS GLADTRÅD - Page 11 545626

MEDLEMMENE: er der som er klubbens grunnstein. Uten dere ville vi ikke hatt en klubb. Takk til alle som velger å være en del av Norsk Pinscherklubb. Det er gøy å se hvor mange av dere som er engasjerte og bidrar til klubbens gode miljø biggrin

Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTir Mar 13 2012, 12:42

Caroline skrev:
Takk, Linn, for fine ord om Missy Moo sidehug

Jeg ble inspirert av Eva sitt innlegg og vil komme med litt skryt jeg også happy3

STYRET: består av mange medlemmer som brenner for klubben. Jeg setter stor pris på innsatsen hver av dem gjør biggrin
Takk for konstruktive diskusjoner, gode ideer og et fint samarbeid.

DISTRIKTSKONTAKTENE: gjør en super jobb for klubben og dens medlemmer. En slik innsatsvilje og engasjement som dere har er ikke hverdagskost! Vi håper dere fortsetter å arrangere kurs og treninger for våre medlemmer. Dere er fantastiske confetti2

PP-REDAKSJONEN: består av Lene og Linn. Dere har løftet PP til nye dimensjoner DAGENS GLADTRÅD - Page 11 650389 Det siste nummeret var særdeles vel satt sammen med mange spennende tekster og fine bilder. Jeg kan nesten ikke vente til neste nummer dumper ned i postkassa mi DAGENS GLADTRÅD - Page 11 545626

MEDLEMMENE: er der som er klubbens grunnstein. Uten dere ville vi ikke hatt en klubb. Takk til alle som velger å være en del av Norsk Pinscherklubb. Det er gøy å se hvor mange av dere som er engasjerte og bidrar til klubbens gode miljø biggrin


smellkyss3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyTir Mar 13 2012, 13:32

Caroline skrev:
Takk, Linn, for fine ord om Missy Moo sidehug

Jeg ble inspirert av Eva sitt innlegg og vil komme med litt skryt jeg også happy3

STYRET: består av mange medlemmer som brenner for klubben. Jeg setter stor pris på innsatsen hver av dem gjør biggrin
Takk for konstruktive diskusjoner, gode ideer og et fint samarbeid.

DISTRIKTSKONTAKTENE: gjør en super jobb for klubben og dens medlemmer. En slik innsatsvilje og engasjement som dere har er ikke hverdagskost! Vi håper dere fortsetter å arrangere kurs og treninger for våre medlemmer. Dere er fantastiske confetti2

PP-REDAKSJONEN: består av Lene og Linn. Dere har løftet PP til nye dimensjoner DAGENS GLADTRÅD - Page 11 650389 Det siste nummeret var særdeles vel satt sammen med mange spennende tekster og fine bilder. Jeg kan nesten ikke vente til neste nummer dumper ned i postkassa mi DAGENS GLADTRÅD - Page 11 545626

MEDLEMMENE: er der som er klubbens grunnstein. Uten dere ville vi ikke hatt en klubb. Takk til alle som velger å være en del av Norsk Pinscherklubb. Det er gøy å se hvor mange av dere som er engasjerte og bidrar til klubbens gode miljø biggrin


Veldig enig med deg, som jeg skulle skrevet det selv confetti2
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 EmptyOns Mar 21 2012, 08:52

sunny sunny sunny sunny sunny sunny sunny
Jeg synes klubben har en meget flott leder happy6
Det har vært rolig og trivelig den tiden Caroline har sittet på topp.
Styret har nok også mye å si her, har ikke tenkt å glemme dem biggrin ei heller alle andre som bidrar for at medlemmene skal få gode tilbud til det aller meste!
Jeg hadde neppe vært medlem i dag hadde det ikke vært for at det skjedde en endring i stemningen i miljøet.
Klubben, som den er i dag føler jeg at jeg kan være stolt av flower3
Det skjer noe! Folk er aktive og positive!
JEG LIKER DET happy5 happy5 happy5
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 11 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 11 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: