Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptySøn Jan 23 2011, 21:14

Caroline skrev:
Tusen takk, Marte og Kaja sidehug

Jeg synes dere begge er trivelig jenter og jeg synes det er moro å dra på turer med dere biggrin
Det er også veldig gøy å diskutere med dere biggrin

Andre som fortjener en gladmelding:

Nina med Tia: Du er veldig hyggelig og det var moro å bli bedre kjent med deg i Gøteborg. Det må vi gjenta happy6

Nina med Otto og Jonas: En utrolig positiv person som alltid har gode ord å komme med. Snart må vi ta oss en tur happy3

Må si meg enig i at:
Experience Brave Boss Mr er en kjempeflott hannhund wub4

Warscot's Master Of The Universe er en meget lovende hannhund som har gjort det svært bra i ringen. Det blir spennende å følge han videre biggrin




Dette har gått meg hus forbi what3 Tusen takk for hyggelige ord, Caroline sidehug biggrin Veldig koselig å bli bedre kjent med dere alle sammen, må gjentas biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Jan 24 2011, 19:26

Lene skrev:
Denniz - en herlig pinschergutt med MASSE personlighet. Bittelitt forelska... wub3

Oj, er nesten aldri inne på denne tråden ettersom jeg knapt kjenner noen her Embarassed Flax at jeg tok turen innom likevel, nå ble jeg glad på vegne av go'klompen min wub4 Denniz setter opp sin stolteste positur og sender deg en stooor eplekjekk smask happy4

Og her kommer mitt skryt:

Lene - Den eneste jeg kjenner litt her inne. Du virker som vennligheten selv og jeg ser at du har mange talenter happy6

Maiken - Har jeg ikke møtt men virker som en tøff jente som gjør ting på sin måte. Jeg er imponert over hvor mye du har fått til med Trayan og det er veldig inspirerende happy3

Jeg har nesten ikke møtt noen hunder og de fleste jeg har møtt husker jeg ikke navnet på. Men er selvsagt enig med de som har skrevet om Azarel, han er en knalltøff gutt og veldig vakker happy3 Lille Uva er også helt nydelig wub3 Denniz forelska seg litt i henne når vi var på tur og passet på at hun ikke hang etter happy4
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Jan 24 2011, 21:12

flowersforyou


Gry Elena - alltid flink til å kommentere innlegg, og har en blid og positiv tone på forumet happy6

Caroline - sniker inn en gratulasjon her happy4 og ønsker deg masse lykke til med framtidsplanene. Spennende happy6

dog

Jazzi - agilityprinsessa wub4 kjempeherlig jente som jeg håper at jeg og Smulen treffer igjen om ikke så altfor lenge wink3

Nadira - kjempeflott jente wub4 veldig fotogen biggrin

catq til Elin - nå må vel pusungen ha vokst litt??? Flere bilder?????
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Feb 02 2011, 17:51

jump2 jump2 jump2
loveshower* Benedicte loveshower*
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader
Vil bare sånn helt diskre sende en gladtanke til dagens hverdagshelt happy5
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Feb 02 2011, 18:14

Kizz skrev:

catq til Elin - nå må vel pusungen ha vokst litt??? Flere bilder?????


Flere bilder skal bli! Hun har vokst MASSE!! Lagt på seg ca 300 (!!) gram på 2 1/2 uke, så nå er hun snart 1,9 kilo med terror. Hun har også begynt å få brune spetter i pelsen. Spørs nok ikke om ousefar er en STOR brun hannkatt happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Feb 02 2011, 19:46

Kizz skrev:
flowersforyou


Gry Elena - alltid flink til å kommentere innlegg, og har en blid og positiv tone på forumet happy6

Caroline - sniker inn en gratulasjon her happy4 og ønsker deg masse lykke til med framtidsplanene. Spennende happy6

dog

Jazzi - agilityprinsessa wub4 kjempeherlig jente som jeg håper at jeg og Smulen treffer igjen om ikke så altfor lenge wink3

Nadira - kjempeflott jente wub4 veldig fotogen biggrin

catq til Elin - nå må vel pusungen ha vokst litt??? Flere bilder?????


Tusen takk så hyggelig sagt sidehug
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi


Antall Innlegg : 457
Join date : 11.12.2009
Age : 38
Bosted : Sandefjord

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTor Feb 03 2011, 10:47

Kizz skrev:
flowersforyou


Gry Elena - alltid flink til å kommentere innlegg, og har en blid og positiv tone på forumet happy6

Caroline - sniker inn en gratulasjon her happy4 og ønsker deg masse lykke til med framtidsplanene. Spennende happy6

dog

Jazzi - agilityprinsessa wub4 kjempeherlig jente som jeg håper at jeg og Smulen treffer igjen om ikke så altfor lenge wink3

Nadira - kjempeflott jente wub4 veldig fotogen biggrin

catq til Elin - nå må vel pusungen ha vokst litt??? Flere bilder?????

Åhh, tusen takk Smile Jazzi er veldig fornøyd med å bli kaldt agilityprinsesse wink3 Vi håper på å treffe dere igjen snart også Very Happy
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTir Feb 15 2011, 07:44

jeeej3 jeeej3 jeeej3

Maria - all ære til Troms' flinke distriktskontakt som planlegger kurs happy5 Utrolig flott initiativ happy6
Håper dette blir høyt verdsatt av de som bor i Troms, og at kurset blir en knallsuksess happy3

Vivi - har enormt lyst til å skryte litt av Vivi, som har laget nok et fantastisk halsbånd til Smulen min happy5
Kvaliteten er upåklagelig, og det faktum at man kan velge selv hvordan det skal se ut er jo bare helt.... excited SUPERT!
Flink du, Vivi happy6


Tequila - min søsters lille skatt wub4 og Smulens festligste lekekamerat happy4
Lille fine jenta med det herligste vesenet man kan tenke seg wub3

Gutten i Norwinstars Q-kull - som absolutt ikke heter Quark happy4 , og som jeg gjerne skulle hatt wub4 (og da hadde han fått hete Quark!).
Vakker liten valp som jeg tror kommer til å vokse seg enda vakrere... plain3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTir Feb 15 2011, 10:47

Kizz skrev:
jeeej3 jeeej3 jeeej3

Maria - all ære til Troms' flinke distriktskontakt som planlegger kurs happy5 Utrolig flott initiativ happy6
Håper dette blir høyt verdsatt av de som bor i Troms, og at kurset blir en knallsuksess happy3

Vivi - har enormt lyst til å skryte litt av Vivi, som har laget nok et fantastisk halsbånd til Smulen min happy5
Kvaliteten er upåklagelig, og det faktum at man kan velge selv hvordan det skal se ut er jo bare helt.... excited SUPERT!
Flink du, Vivi happy6


Tequila - min søsters lille skatt wub4 og Smulens festligste lekekamerat happy4
Lille fine jenta med det herligste vesenet man kan tenke seg wub3

Gutten i Norwinstars Q-kull - som absolutt ikke heter Quark happy4 , og som jeg gjerne skulle hatt wub4 (og da hadde han fått hete Quark!).
Vakker liten valp som jeg tror kommer til å vokse seg enda vakrere... plain3
Takk! Very Happy Snill du er! sidehug
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Mar 09 2011, 20:14

Tusen takk dere for skryt av både meg og hundene mine! sidehug

Jeg vil sende noen varme tanker til dere som sitter i klubbens styre og dere som har påtatt dre verv for klubben. Det er ikke alltid alt går som man forventer, men når alle tar i et ekstra tak sammen så ordner det seg allikevel!

Tusen takk til alle dere som bruker positiv energi på klubben vår! biggrin

******************************************************

På hundefronten vil jeg sende noen gode tanker og "Lykke til" til de hundene med handlere som øyeblikkelig er klar for sin debut på AG banen. Jaimy (og Marianne), Tia (og Nina) og Jazzi (og Cathrine). Gleder meg til fortsettelsen!! excited

Og til slutt vil Ani og jeg dele ut en ekstra klem til Caroline (og Bjørn Erlings) lille Missy, som kom og tok oss med storm i helgen! Kulere dame skal du lete lenge etter. Gleder meg til å følge dere videre! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Mar 09 2011, 21:09

Lex skrev:
Tusen takk dere for skryt av både meg og hundene mine! sidehug

Jeg vil sende noen varme tanker til dere som sitter i klubbens styre og dere som har påtatt dre verv for klubben. Det er ikke alltid alt går som man forventer, men når alle tar i et ekstra tak sammen så ordner det seg allikevel!

Tusen takk til alle dere som bruker positiv energi på klubben vår! biggrin

******************************************************

På hundefronten vil jeg sende noen gode tanker og "Lykke til" til de hundene med handlere som øyeblikkelig er klar for sin debut på AG banen. Jaimy (og Marianne), Tia (og Nina) og Jazzi (og Cathrine). Gleder meg til fortsettelsen!! excited

Og til slutt vil Ani og jeg dele ut en ekstra klem til Caroline (og Bjørn Erlings) lille Missy, som kom og tok oss med storm i helgen! Kulere dame skal du lete lenge etter. Gleder meg til å følge dere videre! biggrin


Denne vil jeg gjerne signere happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Apr 18 2011, 18:05

Psssst! Hva skjedde med denne fine tråden da?????
Noen bør absolutt sparke den igang igjen (dere ønsker neppe at jeg skal gjøre det, for jeg kjenner jo nesten ingen happy4 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Apr 18 2011, 18:25

Dagens oppmerksomhet går til min kjære Kaja: Takk for at du er du!! Og ikke minst, takk for at du samlet oss til en kjempe koselig kveld på lørdag!
Det var utrolig hyggelig!! sidehug

Det er uungåelig og ikke gi Caroline en klem: Takk for at du også er du og for at du alltid er tilgjengelig for litt skravling flower

Også vil jeg si hipp hurra til Nina, som er i vinden med Tia om dagen confetti2 Gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg happy6

Av hunder vil jeg trekke fram go'gutten Ani i dag, som har blitt pappa for aller første gang! Gleder meg til å følge disse små!!

Og flotte, blinde Jonas, som er så flink til å gå spor til tross for alt han har vært gjennom plain3

Og tusen takk til den alltid så sprudlende Fanny, som dro i gang igjen denne tråden flowersforyou
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTir Apr 19 2011, 08:34

Marte skrev:

Det er uungåelig og ikke gi Caroline en klem: Takk for at du også er du og for at du alltid er tilgjengelig for litt skravling flower


Takk det samme, Marte sidehug Gleder meg masse til torsdag excited

Jeg vil gratulere Linn som akkurat har gitt ut bok biggrin Den er kjempebra! Jeg er stolt av deg for den strålende jobben du har gjort biggrin

Takk til Kaja og alle som var hos Kaja på lørdag for en koselig kveld biggrin Jeg ser frem til neste gang biggrin

Så en skryt til noen hunder:

Ursula V Majori's Donk er en av de flotteste dvergene jeg vet om. Hun er bestemor til Corza og Missy.

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Ursula1

Jeg synes også E-valpene til Liubavo ser veldig lovende ut happy3 Blir spennende å se dem i virkeligheten om noen måneder excited
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Apr 25 2011, 19:52

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855

Caroline: tenker NPK nå har fått seg en veldig flink og engasjert leder happy5 er nå det inntrykket jeg sitter med happy6

Linn: "jenta" (skulle jeg skrevet dama???) det er verdt å se opp til! Gratulerer med boka excited og babyen som er på vei wub3

Missy: Knallfin lita snuppe wub4

Tia: skremmende vakker wub4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Apr 25 2011, 21:49

Tusen takk, Caroline og Fanny smellkyss3

Caroline: Fordi du er en av dem som virkelig brenner for klubb og hundene og fordi du er en kjempejente tvers i gjennom smellkyss3 Jeg ønsker deg all mulig lykke som leder i klubben, noe jeg er sikker på at du takler på en flott måte confetti2

Fanny: Fordi du er en positiv og hyggelig jente, som muntrer opp verden rundt deg greenstars*


Lille Tia: Som endelig fikk hull på ballongen og dro championatet i boks greenstars* Ei skikkelig godjente, som jeg husker hadde en utpreget personlighet allerede ved 4 uker og siden bare har bekreftet den wub3

Missy: Ei herlig, lita gladjente, som jeg gleder meg til å se mer av wub3 Pen er hun også!

Emma: Ei gøyal og vakker Otto-datter, som blir morsom å følge utviklingen til. Happydappy leketroll wub4



Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Apr 27 2011, 21:13

Takk, Fanny og Linn sidehug
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptySøn Mai 08 2011, 16:49

Dagens første må vel gå til den skuddfaste MIMI wub3 happy5 Flotte jenta til Jannicke
Bøyer meg i støvet wawe3

Så har jeg lyst til å dra fram TIA wub3 Masse flotte resultater den siste tiden (ikke rart, for hun er virkelig pen!)

Mennesker..... Hmmmmm.... idea9

Bare nødt til å få med VIVI (som jeg sikkert har nevnt alle gangene... happy4)
Er i ekstase excited over de nye halsbåndene!!!! Knallfine var de happy5

Og så er det jo VERDENS SNILLESTE MARIAN plain3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
NinaM

NinaM


Antall Innlegg : 316
Join date : 10.06.2009

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTir Mai 10 2011, 21:57

Oj, denne tråden har ikke jeg sett på en stund blink00

Tusen takk Kizz og Linn for så gode ord om Tia-min sidehug
Takk for lykkeønskninger i AG, Vivi! Vi får se hvordan det går da vettu cool3


Jeg vil gjerne gi Marte og Caroline en stor klem hver - kjempekoselig å bli bedre kjent med dere, og det er så gøy å bare skravle og fnise happy4 happy5 happy4 "jæi kallær på deiiiiii" cool3

Ellers vil jeg gjerne dra frem Kizz som er så blid og positiv her på forumet - ikke minst flink til å skryte av andre, sånt liker vi happy5

Må skryte av noen hunder og vel:

Tellus til Gry: fy søren for en herlig liten klump! Gleder meg til å se hvordan denne karen utvikler seg!!!
Missy: En vakker og herlig liten frøken biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tiasverden.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Mai 11 2011, 05:57

Takk sidehug
Dette må jo være tidenes koseligste tråd, så den bare KAN IKKE bli glemt happy4

Hunder først...

Frismilla Beauty Is My Crime - har ikke sett eller hørt noe om henne i det siste, men jeg forelska meg så inderlig i den nydelige lille jenta wub4
Håper alt står bra til med det lille vakre vesenet happy3

Tangetoppen's My Johnny Depp In Red - *hjertesukk* jeg tror aldri jeg kommer til å møte en hund som ham, noensinne! Vakrere, godere hund skal man hvertfall få lete lenge etter plain3 plain3 plain3

Og så var det mennesker da biggrin

Ylva - et av de fineste menneskene som labber rundt på jorda, og som har misunnelsesverdige gode kvaliteter happy6
Verdens beste Pompel plain3 Gleder meg til grilling osv. excited

Julie - ser fram til å møte deg en vakker dag biggrin har mine mistanker om at jeg kommer til å treffe et menneske som er "i samme gata" som Pompel happy4 (enkelte er jo bare MAGISKE jo happy5 ) Ønsker deg masse lykke til med alle framtidsplanene happy6 Spennende å følge med og snoke på hjemmesiden din wink3

Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Mai 11 2011, 09:10

Lenge siden jeg har skrevet her - men nok av hunder og mennesker å skryte av Smile

GALINA - Kennel Semper Ante, en vanvittig hyggelig dame å ha besøk av, som vi veldig gjerne vil ha besøk av igjen. Snill og hjelpsom til fingerspissene, og med bena godt plantet på jorden. I tillegg til å være en fantastisk person, er hun en meget dyktig oppdretter som har flere supre avkom å se tilbake på. Og jeg er meget takknemlig for at vi fikk låne hennes fabelaktige Semper Ante High Hope til våre to fine frøkenere!

Marte: jeg blir liksom aldri ferdig med å skryte av deg *fnis*, men tusen tusen takk for at du tok med deg Kenya for meg til Kr.Sand, uten den muligheten hadde det neppe blitt noe Stor-cert for henne der.
Caroline: Tusen takk for all hjelp med oppgaven min! Det var gull verdt.

****
Missy: Som jeg synes er ei strålende lita frøken, minner så masse om Jaimy til tider atte.
Belle: Dalis vakre datter hos Rottefangeren, ei riktig flott frøken som jeg tror vi vil få se mye til fremover
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyOns Jul 06 2011, 12:09

Jøss, nesten 2 måneder siden siste innlegg what3

dog flower dog flower dog flower dog flower dog

Stretto - Enormt lyst til å treffe den vanvittig pene voffsen wub4 så jeg får vel ta meg sammen og dumpe innom sletta en gang det er treff wink3

Browny - Jepp, jeg er MISUNNELIG!!!! Fy søren så fin den lille snuppa er, og så god og herlig wub4

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 fish sol fish DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855 DAGENS GLADTRÅD - Page 10 732855

Bare lyst til å ønske alle sammen en knallfin sommer sunny
Regner med at jeg tar meg selv i nakken, og dukker opp med hund på utstilling i ganske nær framtid blink00
Jeg blir svett bare ved tanken happy4
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyLør Okt 22 2011, 12:40

Helt nederst på siden fant jeg denne... som helt klart burde tørkes støv av og tas i bruk igjen happy6

Noen tobeinte:

Starter med å takke Marian for at hun sa fra da en fjomp hadde knabba bilder fra meg mad1 , og til Anette som sa fra da fjompen bare fortsatte mad1 mad1 mad1 (jeg deler bilder villig vekk jeg, hvis man spør først wink3 )

Irene - fordi det er så innmari trivelig å dumpe innom og skravle hund.

Og så noen firbeinte:

Dino - for de søte, gode nussene han deler ut wub4 Vanvittig herlig gutt happy5

Ollo - Trodde jo et øyeblikk at hun kanskje likte meg... helt til jeg fant ut at det var lommene mine hun peila seg inn på happy4
Ollo er en av de morsomste hundene jeg har møtt! Full av sprell, en hund som virkelig tiltaler meg wub4
Kombinasjonen av futt og fart, og kos på fanget er uslåelig!



Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyMan Des 05 2011, 16:01

Tusen takk, Fanny! sidehug

Jeg ruller denne videre...

FANNY:
Finnes det en mer optimistisk person enn deg? Du er en sann gledesspreder, og din iver innen hund er fantastisk! Er så stolt av deg, skal du vite! sidehug

IRENE DAHLEN:
I gode og onde dager. Det summerer vel alt. Du verden alt du må tåle fra meg. Ingen andre har vel stått så fast ved min side i all slags stormer. Jeg tror du kjenner meg alt for godt. Har en fin quote som passer utmerket:

“I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.” ― Marilyn Monroe

Vi er bare dømt til å være "du och jag, Irene. Du och jag." sidehug

LUKE:
For en kjekkas! For ei stjerne! Du verden så heldig du er, Marte! Du har skutt gullfuglen! Ikke mange sorte dp'en jeg faller pladask for altså! wub4

MISSY:
Nok en svart dp som jeg visste ville hevde seg bra i ringene. Ei jente som, i ung alder, har vist hva hun er god for! Ei kjempeherlig frøken du har, Caroline! (Og en skikkelig mammadalt! hehe) wub4
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 EmptyTor Des 08 2011, 14:55

WOOOOOHOOOOOO, DET ER SNART JUUUUUUUL hoppejul*

Ane - setter utrolig stor pris på at det finnes ETT menneske som gidder å lese bloggen min happy4 , til tross for at den jevnt over sikkert er dørgende kjedelig lalala2

Julie - takk for masse god hjelp (selv positive mennesker står litt fast en gang iblant happy4 ) wink3 Jeg gleder meg enormt til å følge med på hva som skjer hos deg framover!!!

Tusen takk for fine ord, Marian sidehug ble glad jeg Embarassed og litt flau


Nå gir jeg blanke i reglene om å ikke dra fram egne hunder biggrin for jeg bare MÅ få skryte litt til av jentene mine!!!
Smulen og Smurfen er de kuleste hundene i verden, og det eneste de mangler er vinterpels happy4

Toro - digger ørene!!!!! Devildog Twisted Evil

Sånn for øvrig ønsker jeg alle sammen en knallfin jul jul33
Jeg skal ha lang juleferie!!!!!
Og gjett om vi skal ut å trekke akebrett excited
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD - Page 10 Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 10 av 13Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: