Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 DAGENS GLADTRÅD

Go down 
+49
Anne&Denniz
Marianne&Jaimy
Marianne
Hilde-pin
Nero-Noir
Bente
ylva
tintin
ulla
Rune Monsen
jeanette
Cathrine&Jazzi
Ane
Hera
ElinK
CAMALIS
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Katharina
Anita.K
Maiken
Surpottan
Susanne
Eva
Liv
camillahoel
Fixa
Fly
saradino
Linn
NinaM
Anne
Maria
Caroline
Marion G
Kennel Mirenzo
Gry Elena
AH
Lex
Fanny
-linda-
Kinkade
Marita
Marte
Ann-Helen
Julie
Lene
Garp
Kaja
53 posters
Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
AvInnlegg
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 07:43

Vi trenger alle litt positiv feedback - så tenkte vi kan lage en positivitetstråd! biggrin

* Finn noe positivt om to mennesker i miljøet hvorav en av de helst skal være en du ikke har så nær kontakt(daglig kontakt) med
* Finn noe godt å si om to hunder som du selv ikke eier

Så kan vi glede andre litt hver dag Very Happy loveshower*

DAGENS GLADTRÅD 362368


Sist endret av Kaja den Tor Sep 16 2010, 07:56, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 07:53

Egentlig er det vanskelig å bare velge to, men da velger jeg heller to nye neste gang happy6
Jeg kan godt begynne;

Dagens feedback fra meg går til:

* Marte Inderhaug er et eneste stort ja-menneske. Alltid blid og grei og en jeg er veldig glad i.
* Elisabeth Olsen på Tangetoppen fordi hun alltid er så blid, har mange gode råd og veldig hjelpsom

Dagens feedback til hunder:
* J'adore Kaizer Conan Nero-Noir som jeg synes er en riktig vakker og trivelig gutt biggrin
* Kinkade Notorious Big som jeg synes er en riktig lovende liten gutt biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 09:21

Er det bare jeg som har noe positivt å si om folk og hunder?? happy4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 09:27

Jeg kan hive meg utpå jeg. Smile

Hund:

Uma til Kinkade: Verdens artigste hund med mye fres og motor. Alltid klar til å finne på noe morsomt og har bein i nesen. Me like!! Pen er hun også! wub4

Pippi (Exigors red gold digger): Hun er alltid glad, halen går som en propell. Hun hopper og shower, og er alltid snill og god. Ingen hemmelighet at hun er artig å stille heller. wink3 Og så har hun en nydelig myk pels som er god og varm under dyna.. wink3

Personer:
Linn: Alltid hjelpsom og dømmer ikke. God og snill og har mye smart å komme med. Hjulpet meg mange ganger.
Sylvia: Alltid tid til å prate, har alltid mye artig å fortelle, er snill dagen lang og får meg alltid i godt humør når jeg er litt nedfor. Verdens beste avlstispe, med herlige sønner. lalala2 Rett og slett en kanonvenninne.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 11:05

For en koselig tråd, Kaja. happy6

Hunder jeg vil gi litt ros til:

Xitamiz Trayan: Ikke bare er han vakker, men han sjarmerte meg i senk da jeg møtte ham i sommer. For en gladgutt! Flere ganger når Azarel stod med ryggen til kom Trayan bort og gav meg et skikkelig smellkyss før han ruslet videre. wub3

Dante Alighieri av Ullami: Makan til sosial, trygg og sjarmerende dp-valp tror jeg aldri jeg har møtt! Skikkelig sjarmtroll som alltid er glad og deler villig ut nusser til alle han møter. wub3

Personer som fortjener litt ros:

Nina: Hele pinscher-norges Nina. En person som har opplevd endel motgang, men som deler av sine erfaringer og aldri mister motet. Tror mange kunne ha lært en ting eller fem av denne damen. happy3

Lena Berg-Jensen: En dame jeg ikke kjenner personlig, men hun virker som en person med bein i nesa og som virkelig står for det hun mener. happy6
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Gjest
Gjest




DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 12:12

Jeg er med. Smile

Men fy så vanskelig å bare velge 2 av hver!!
Er MANGE fler som fortjener omtale her, asså!! Smile

Gry Wanvik (Wishmaster), fordi hun er så gooood å ha som oppdretter. happy6


Vivi Gogstad Thorsen
Fordi hun alltid er så blid og glad!! Og så synes jeg det er såååå gøy at hun blir like glad hver gang Ani/ Lex gjør det bra!! happy3




Polly vom Kösslbachtal: Fordi hun gir valper med fantastisk godt gemytt!! wub4

Andeless Smaragd "Smilla": Denne søøøøte tispa falt jeg for fra dag 1!!! Synes hun er helt nydelig! wub3
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 12:57

Koselig!

Maria er et menneske jeg setter stor pris på.
Hun har alle labbene planta godt på gjorda, er alltid blid og hjelpsom.
Hun er også veldig flink til å dele av sin Gedigne kunnskap om mentalitet. En interesse vi deler.
Gleder meg til å treffe deg i oktober Maria. :-)

Marian, min kjære oppdretter er jeg også veldig glad i.
Hun har hjulpet meg, og gitt meg ufattelig mye.
Takk for at du gjør alt for meg. :-)

Min absolutte favoritt dvergpinscher er soritas indra has arrived firedog. Hun er snart 11 år.
Dette er den største personligheten jeg noen gang har sett i en hund.
Hun har full kontroll over flokken sin hjemme. Og fins det mat noe sted, så vet indra hvor. :-)
Hun har desverre nylig fått påvist hjertefeil, men er sprek som ei fele med litt medisiner.

En annen hund som jeg mener fortjener litt oppmerksomhet er Nina sin Jonas.
Han trenger vi vel ikke si så mye om. De fleste kjenner vel til han.
Jeg heier på deg Jonas!

Jeg skriver på iPhone, så jeg får ikke uttrykt meg helt som jeg vil, men det deles ut klemmer til disse fire personlighetene.



sidehug
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 16:51

KOOOSELIG happy3

Ingrid (mamman til Krona,Fixa og Meggie)- Der det er hjerterom er det husrom. Så snill å passe andres hunder. Har passet Fendi ihverfall to ganger og siste gangen var det hun som tilbød seg uten at Malin trengte å spørre engang. Så kjekt når man kan hjelpe hverandre og samtidig vere trygg på at hunden er i de beste hender happy5

Toril (Kennel Mu-Ti-La)-Så utrolig hjelpsom og snill. Toril har stor omsorg for sine valpekjøpere og tar det veldig tungt når noe leit skjer en av hundene fra hennes oppdrett. Hun bryr seg om hver enkelt sidehug

Azarel- Vakreste pinscheren i mine øyne wub4

Imruns Joseph Stalin / Timo- Min søsters affen wub3 Kanskje det ikke teller siden han er "familie", men han er iallefall hele familiens sjarmis. Vakker liten raring happy3 .

Mange koselige folk og gode hunder i pinschermiljøet, vanskelig å bare trekke frem 2 flower

Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 18:22

I morgen er en ny dag, så da kan vi trekke frem to nye - for jeg er enig i at det er maaange som fortjener litt ros og oppmuntring i hverdagen - biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 18:40

FOR en koselig tråd!!

( Kaja: plain3 )

Nina Malmberg - har en utrolig evne til å glede seg på andres vegne og er alltid blid og positiv!! Flere som skulle lært noe av deg Nina happy6

( og selv om det sikkert er litt teit å kommentere personen tilbake, er det ikke til å unngå - for meg hadde hun blitt nevnt uansett.. happy3 )

Kaja Susanne Austdahl - Min beste venn, samarbeidspartner og mentor, alltid til å stole på, er alltid der, alltid ærlig og stort sett alltid blid og fornøyd plain3

Av hunder vil jeg i dag trekke fram

Shwimas Julia Hecate - Hun er den særeste og morsomste hunden jeg vet om. Ikke mange helgene siden hun satt på armlene på sofaen og "poka" meg for å få oppmerksomhet og kos happy4

Xitamiz Tryan - en alsidig hund som sammen med sin matmor imponerer meg, de rocker i toppen i både den ene og andre hundesporten samt utstillingsringen. Ikke minst er han snill og god happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 19:25

Kaja S. Austdahl: Du har rett og slett et hjerte av gull! Jeg kan ikke få takket deg nok for den måten du stilte opp for Arnfinn og meg for vel 3 mnd siden floating

Elisabeth Olsen: En mer allright oppdretter skal man vel lete lenge etter. Alltid positiv og hjelpsom både når det gjelder valpekjøpere og andre happy7

Tangetoppen's My Johnny Depp In Red: En flott hanne som var hovedårsaken til at jeg skaffet meg halvbroren wink3 Bare elsker showattituden hans! plain3

Jonas: Taprere hund skal man lete lenge etter wub4 Vi heier på deg!
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 19:40

Morsom tråd happy5

Vanskelig å plukke...men det kommer en dag i morgen happy4

Kaja: Min gode veninne med samme brennende interesse for rasen som meg, alltid blid, ærlig og positiv. Går aldri av veien for en god diskusjon om det så er om babymat, verdensproblemer eller avl og oppdrett wink3 Og så har hun jammen produsert en lekekamerat til gutta mine også happy4

Nina: Et fantastisk menneske med beina godt plantet på bakken. Interessert, engasjert og en av topp kandidatene til "verdens beste hundeeier"! You go girl!


GARP: Verdens herligste lille bøllefrø; alltid en gentleman med mine jenter plain3 Har et hav av triks å briljere med og er en av de beste spor-hundene jeg kjenner!

Martin (til Ulla): makan til herlig og glad liten valp skal man vel lete lenge etter! En nydelig liten fyr som jeg håper vi ser mye til i fremtiden!
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 19:44

Susanne - Du er ei knall jente, som er lett å prate med om ALT! Synes det er synd at du bor så langt unna, og at vi sees så sjeldent.. Men blir lettere å komme til Bergen nå med egen bil da cool3 !

Arne - Alltid hjelpsom, grei og snill!! Du og Kristine har på en måte blitt mine store-søsken og hjulpet meg mang en gang! Me plain3 you both!!



Cocos
- En sjarmerende pinscher som nå har blitt bestekompis med Blaze! Blaze digger han!! Han er søt og kul loveshower*

Ninja - En kjempesnill og fin dvergpinschertispe som er en fornøyelse å passe (bare synd det alltid krasjer med når jeg skal jobbe.. ) smellkyss3
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 19:50

Slenger meg på, selv om jeg knapt nok kjenner en kjeft her happy4

Marian - en fantastisk oppdretter sidehug som svarer på alle rare spørsmål, stiller opp, gidder å høre på alle de store øyeblikkene ( lalala2 ) i smulen min sin hverdag wub4 .
Gleder meg til å bli bedre kjent med det som for meg framstår som ei gjennomsyra koselig dame, med både mot og kjærlighet (du er tøff du Marian happy6 ).

Ellers til alle som har tatt vel imot meg her inne wawe3

Hunder...

Helt klart Tangetoppen's My Johnny Depp In Red (for leking med "rotta" og verdens mykeste koser wub4
Vakker er han også wub4 wub4 wub4

Og så den nyyydelige lille jenta med de små ørene (klarer bare ikke å huske hva hun heter, er elendig på navn...)
Vakker, vakker, vakker, og så glad og god wub4

(Her måtte jeg inn å redigere gitt... Så trøtt at øynene går i kryss, og det resulterte i en GEDIGEN omstokking i Johnny sitt navn Embarassed Embarassed Embarassed )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 21:09

Hva skal man si.. Mange flotte mennesker der ute.

Liv Lunder (Kennel Warscot): Liv er en av de snilleste menneskene jeg har møtt i DP miljøet. Alltid hjelpsom, stiller opp der ingen andre har tid. og har en utrolig evne til å glede seg på vegne av andre! Jeg vat at flere med meg setter utrolig pris på Liv. biggrin

Caroline Hals: Ja hva skal jeg si.. Tusen takk Caroline for at du er den du er! "surogat oppdretter" og mentor. Hva du kan og vet! happy6

Tangetoppen's My Johnny Depp In Red: Alle utstillingsinteressertes føste helt! Mange hundemennesker som aldri har brydd seg om småhunder vet hvem Johnny er!! cool

Så ble det vanskelig..

Men jeg tror jeg må gjøre som Marte, og gå for Schwima's Julia Hecate: Hecate er den aller største personligheten jeg vet om. Hun har egne meninger om det meste, og finner seg ikke i noe tull, samtidig som hun er utrolig stabil og trygg. Uten Hecate hadde ikke Corza vært den hun er i dag heller. Og det som er morsomt er at min egen Lex bare blir mer og mer lik Hecate for hver dag som går. plain3
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
AH




Antall Innlegg : 314
Join date : 18.06.2009
Bosted : Norge

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyTor Sep 16 2010, 21:51


Dette er vansklig, da det er så mange positive mennesker og flotte hunder.

Men det må nok bli Tangetoppen Zevs som blir mitt første valg, sammen med Norwinstars Freddy Kruger.

Og mine to herlige snille valpekjøpere med navnet Heidi. Den ene fra Hammerfest og den andre fra Roa.
Til Toppen Go down
http://www.schwima.dk
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 05:08


NY DAG FOLKENS OG MER FEEDBACK STÅR FOR TUR biggrin
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 05:17

I dag vil jeg berømme;

Gry, kennel Estrellapinsch - fordi du alltid er så blid, Gry, engasjert og har beina godt plantet på jorden (dessuten har du en herlig og smittende latter). sidehug

Sylvia, Kennel Kinkade - en av mine sparringspartnere, som alltid har tid for å slå av en prat på telefon, og som alltid velger oss som sitt hjem nr 2 når hun er på utstillingsturne i Oslo biggrin - takk for at vi kan skravle om ALT, jeg trives så godt i ditt selskap. sidehug

**

Hunder:

Martin til Ulla, en skikkelig gladgutt som smeltet mitt hjertet totalt da jeg møtte ham - en herlige liten valpis wub4

Joker Show Malyshka Na Million - En deilig frøken med en herlig attitude, ei skikkelig godjente som jeg alltid har elsket utenpå og inni, defor er jeg særdeles glad for at hun har havnet hos min gode venninne Sylvia wub4

Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 09:24

Caroline Hals - I dag er jeg ekstra glad i deg Laughing Men du er alltid hjelpsom, alltid moro å diskutere/snakke med, alltid morsomt reisefølge, alltid positiv og en super venninne!!

Vivi Gogstad Thorsen - er jeg også veldig glad i i dag happy6 Gleder seg alltid på andres vegne, flink til å være nøytral, super reisekompis og alltid smilende og blid også så flink til å sy a gitt biggrin

Tchernaja Kalitva Daily Gift " Dali" - I love this boy wub4 Ikke bare er han pen å se på, men han er godheten selv! Har passet denne gutten i ukesvis, og han er bare en fryd å ha med å gjøre - også lager han fine og trivelige barn også plain3

Rattenjäger Jolly Junior "Jonas"
- den tapreste av alle i pinscherverden!! Alle er vel glade i Jonas plain3


Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gjest
Gjest




DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 09:26

I dag vil jeg trekke frem Marion Monsen!! plain3
Hun har gjort dp livet mitt enda hyggeligere! Takk for at du er der når jeg trenger deg!! sidehug

Og så fortjener Liv Lunder en plass her! happy3
Blid og god med et vinnende vesen!

Hunder som jeg vil trekke frem i dag er:

Chi O'din Champs-Èlysèes: Synes denne damen er riktig så vakker. wub4

Og Dior sin flotte bror: Wishmaster's Cognac Delight!! Glad for at vi traff hverandre i helgen!! happy3

Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 09:43

Pia Widerberg - Den beste oppdretteren jeg kunne fått. En dame som står for det hun mener, og som alltid svarer på alle mulige og umulige spørsmåle en uvitende valpekjøper måtte komme med. Deler av sine erfaringer på godt og vondt, og har et brennende engasjement for rasen. sidehug

Linn - Den hyggelige damen som gjør det hun kan for rasen og klubben sin. Alltid hjelpsom. Du er gull verdt for denne klubben, Linn! flowersforyou

Aragon - En av de fineste dp jeg kjenner, selv med sin "slarviga øron." wub3

Aimee - Godjenta! Har ikke så mye annet å si enn at jeg elsker den hunden! wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 64
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 09:43

Luitt treig jeg da, har ikke fått med meg dette før nå men da kan jo jeg også begynne happy3
Det er jo så mange jeg har lyst til å si noe om så dette kommer til å ta dager men ett sted må jeg jo begynne happy4

Min kjære kjære fôrvert Nina Malmberg for at du ALLTID er der med ditt smilende og snille vesen, du er alltid hjelpsom, du elsker konkurranser men har alikevel evnen til å glede deg på andres vegne, jeg er så glad jeg har fått lov til å bli kjent med deg, og jeg setter enormt stor pris på deg men det vet du jo, så har vi det såååå morro på tur da gitt. sidehug

Så vil jeg også nevne Linn Palm som er nok en fantastisk dame som har hjulpet meg mang en gang og alltid stiller opp med sitt rolige og snille vesen når jeg ringer å spør HVA GJØR JEG NÅ???, jeg setter også stor pris på deg vettu sidehug

Av hunder må jeg jo først og fremst neven mitt tantebarn Rattenjäger Jolly Junior som er den tapreste og snilleste og godeste gutten jeg vet om floating

Så må jeg også nevne Joker Show Malyshka Na Million som jeg synes er en utrolig vakker dame med en holdning som bare oser av primadonna floating

Da får jeg vente helt til i morgen da med et par til happy3
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 10:55

Elisabeth og Bjørn Erling - Tusen takk for all hjelp og støtte, og ikke minst tusen takk for at dere har drasset med mine staffelaffer på tur og stilt de til topps flere ganger!

Caroline Hals - Deg kan jeg prate med i timesvis om alt og ingenting! "HalÅåååååååååå" -Intern. Digger deg!

Jonas - Tapre og vakre Jonas! Du er en inspirasjon!

Hecate - Særing! Og jeg digger det! Også er du jo kullsøster til min vakreste Kenzo som jeg savner sånn!
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 11:45

Dagens feedback:

Liv (Warscot): har møtt deg ved ringen og småpratet litt og fikk mye morsom info om Brum og de andre braccoene dine. Morsomt og ikke minst trivelig med folk som prater koselig med en fremmed med dumme spørsmål. cool3

Marte: Snille Marte lot meg ligge over og tålte at jeg i løpet av natten tok mer enn min tiltenkte halvpart.. lalala2 Ordnet frokost og lunsj og stilte hjemmet sitt tilgjengelig for meg. Slikt blir ikke glemt.. flower3

Martin (thenecian som eies av Ulla): Herlighet for en deilig klump av en valp. Herlig rampete og sjarmør. Gleder meg til å følge han både utenpå og inni!! Så vis masse bilder Ulla!

Chi o'din Gibraltar (Gosha): Guri malla for en herlig hengeøresak! Estestisk er han akkurat slik jeg vil ha de, passe kompakt, passe langbent, passe stor og med hengeører... Og så er han Blomst sin halvbror.. wub3 Og en deilig valp som var trygg og ville opp til fremmede mennesker som hang over han.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Kinkade

Kinkade


Antall Innlegg : 2402
Join date : 13.06.2009
Bosted : Trondheim

DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD EmptyFre Sep 17 2010, 11:46



Mari (knl Rottefangeren): alltid engasjert, brenner for rasen og har fått til mye bra allerede. Alltid blid og hjelpsom og stiller alltid opp for de som trenger det! Du er god som GULL! sidehug

Marita: En virkelig raseentusiast som er en kløpper til å skille "facts and fiction". Me like! Synes du er utrolig flink til å finne på nye og spennede ting for hundene dine å jobbe med og er en inspirasjon for oss andre! Og så er det jo ikke noe minus at du er farmasøyt i tillegg happy4 happy5


Nica (Tiny Amigo Be The One) En herlig, vakker frøken som jeg har likt fra første gang jeg fikk møte henne som liten valp!

Chili (til Kaja): En flott avlstispe med denne herlige mørk røde fargen som jeg bare ELSKER! Alltid glad og vennlig, tar utfordringer på strak arm, elsker valper (også de som ikke er hennes happy3 ) trivelig til tusen og herlig frekk (glemmer ikke da hun spiste opp smørpakken på stuebordet happy4

Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Sponsored content





DAGENS GLADTRÅD Empty
PosteTema: Re: DAGENS GLADTRÅD   DAGENS GLADTRÅD Empty

Til Toppen Go down
 
DAGENS GLADTRÅD
Til Toppen 
Side 1 av 13Gå til side : 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Dagens...
» Dagens undring...
» Dagens resultater fra Danmark (7.11)
» Dagens resultater fra Danmark (6.nov 2010)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: