| Trist dag | |
|
+22Bente Cesilie Fly Magdalena Marion G Nina (Kennel Dijontoma) Bjørn E Camilla Nero-Noir Gry Elena Maria Marte pusevoffen helle Anne Hera -linda- ingrid, beloved york Wishmaster Kinkade Surpottan Takk for meg 26 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 20:50 | |
| - Bjørn E skrev:
- Huff beklager så mye dette Anne-Mari, slikt er ikke gålreit.
Vi har innimellom valper for rtg hos oss på klinikken for dette... og det er desverre ikke annet å gjøre enn å la de slippe før de før problemer.. for det vil de få. Vet dette er et problem på noen linjer innen dalmatiner, så vet de har gjort mye undersøkelser der på det.
Føler med deg, men samtidig godt du opplevde dette nå og ikke når den ble enda eldre
Mvh Elisabeth Takk for det, jeg har ikke vært borti noe av dette på noen av mine kull eller hunder tidligere. En tanke jeg har gjort meg nå er: Kan det skyldes at valpen ikke var ferdig utviklet da han kom til? Kullet ble født på dag 58... Er vel lite sansynlig at det er det men... | |
|
| |
Bjørn E
Antall Innlegg : 27 Join date : 04.08.2009 Age : 45 Bosted : NORGE
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 20:56 | |
| Huff beklager så mye dette Anne-Mari, slikt er ikke gålreit. Vi har innimellom valper for rtg hos oss på klinikken for dette... og det er desverre ikke annet å gjøre enn å la de slippe før de før problemer.. for det vil de få. Vet dette er et problem på noen linjer innen dalmatiner, så vet de har gjort mye undersøkelser der på det. Føler med deg, men samtidig godt du opplevde dette nå og ikke når den ble enda eldre Mvh Elisabeth | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 21:00 | |
| - Marion skrev:
- Huff, jeg vet ikke hva jeg skal skrive anten at jeg syntes dette er forferdelig trist.
Signerer og føler med dere... |
|
| |
Bjørn E
Antall Innlegg : 27 Join date : 04.08.2009 Age : 45 Bosted : NORGE
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 21:08 | |
| Takk for det, jeg har ikke vært borti noe av dette på noen av mine kull eller hunder tidligere. En tanke jeg har gjort meg nå er: Kan det skyldes at valpen ikke var ferdig utviklet da han kom til? Kullet ble født på dag 58... Er vel lite sansynlig at det er det men...[/quote]
Jeg kan høre med dalmtiner folkene om de vet noe mer om det. Jeg aner dessverre ikke. | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 21:10 | |
| - Bjørn E skrev:
- Takk for det, jeg har ikke vært borti noe av dette på noen av mine kull eller hunder tidligere.
En tanke jeg har gjort meg nå er: Kan det skyldes at valpen ikke var ferdig utviklet da han kom til? Kullet ble født på dag 58... Er vel lite sansynlig at det er det men... Jeg kan høre med dalmtiner folkene om de vet noe mer om det. Jeg aner dessverre ikke.[/quote] Så fint . Er jo litt greit å vite. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 21:24 | |
| Veldig trist å høre, føler med deg... Krysser fingrene for at vetten tar feil, og at det ikke er no alvorlig galt med gutten... | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 21:54 | |
| forferdelig trist . | |
|
| |
Magdalena
Antall Innlegg : 332 Join date : 11.06.2009
| Tema: Re: Trist dag Ons Sep 16 2009, 22:40 | |
| Uff, näe så trist och fruktansvärt! Jag hoppas verkligen att veterinären såg fel. | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Trist dag Tor Sep 17 2009, 04:28 | |
| Uff dette var trist lesning, krysser fingrene for at alt går bra til slutt allikevel. | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Tor Sep 17 2009, 19:41 | |
| Lille gutten ser fremdeles frisk og rask ut, så jeg avventer situasjonen litt. Vetrinæren sa jeg kunne vente 1-2 uker og se det ann, men jeg skjønner vel selv hvilken vei dette vil gå. Det som er så trist er at han ikke virker slapp eller redusert på noen måte.... Og da synes jeg det er forferdelig trist å ta han med til vertinæren igjen... Jeg har jo fremdeles et lite håp . | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Trist dag Tor Sep 17 2009, 20:32 | |
| skjønner deg velgt godt.For en vanskelig situasjon. | |
|
| |
Surpottan
Antall Innlegg : 81 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Trist dag Tor Sep 17 2009, 20:48 | |
| Så länge det finns hopp så finns det möjlighet till mirakel | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Trist dag Fre Sep 18 2009, 14:25 | |
| Masse lykke til med lillegutten |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Trist dag Søn Sep 20 2009, 17:08 | |
| Så forferdelig trist å lese Jeg håper virkelig med hele meg at problemet ligger på noe helt annet og at han vil bli frisk og rask og leve et langt liv.. Tenker på dere! | |
|
| |
Bente
Antall Innlegg : 1067 Join date : 14.06.2009 Age : 48 Bosted : Hadeland
| Tema: Re: Trist dag Søn Sep 20 2009, 17:46 | |
| Så trist og lese Håper det går bra og at valpen slipper og avlives | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Søn Sep 20 2009, 17:48 | |
| Tusen takk allesammen. Tilstanden till lille Frodo er uforandret. Dvs at han fremdeles har den skvulpelyd inni seg som forsterkes når han har spist eller er aktiv. Han er fremdeles størst av valpene, mest aktiv og mest kontakt søkende. Det er lille Frodo som spretter mest rundt i valpekassa, og det er han som prøver å komme seg ut av den . Han virker jo frisk og rask bortsett fra den lyden.Synes ikke han kaster opp så mye heller, men han har ikke fått fast føde enda... Så lenge det virker som han har et bra og smertefritt liv, har jeg desverre ikke hjerte til å ta det fra han . Så jeg avventer fremdeles noen dager. | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Trist dag Søn Sep 20 2009, 17:58 | |
| Huff føler virkelig med deg. Må være helt grusomt | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 12:39 | |
| Da har lille Frodo spist fast føde og det gikk veldig bra, har ikke kommet opp noe enda. Så nå går jeg har og håper at vetrinæren tar feil , Skal prøve å få ny time mot helgen igjen får å høre om de kan ta rønken da. | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 12:48 | |
| Får virkelig håpe veterinæren har tatt feil, ja! Krysser fingrene for at alt er bra! | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 14:36 | |
| Krysser fingrene for dere og for lille Frodo. | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 15:36 | |
| - Anne-Mari skrev:
- Da har lille Frodo spist fast føde og det gikk veldig bra, har ikke kommet opp noe enda.
Så nå går jeg har og håper at vetrinæren tar feil , Skal prøve å få ny time mot helgen igjen får å høre om de kan ta rønken da. Så bra, håper de har tatt feil da. Kanskje du kan også gå til en annen veterinær for å være helt sikker på at hun ikke tar feil? | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 16:17 | |
| - Susanne skrev:
- Anne-Mari skrev:
- Da har lille Frodo spist fast føde og det gikk veldig bra, har ikke kommet opp noe enda.
Så nå går jeg har og håper at vetrinæren tar feil , Skal prøve å få ny time mot helgen igjen får å høre om de kan ta rønken da. Så bra, håper de har tatt feil da. Kanskje du kan også gå til en annen veterinær for å være helt sikker på at hun ikke tar feil? Skal undersøke han mer, men det er jo noe som er galt med han. Men kunne ønske det hadde gått ann å gjøre noe med det. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Trist dag Man Sep 21 2009, 21:03 | |
| Krysser fingrene for at vetten har tatt feil, og at det er noe han vokser av seg eller noe som enkelt kan fikses! | |
|
| |
Takk for meg
| Tema: Re: Trist dag Fre Okt 02 2009, 10:32 | |
| Etter mange vurderinger frem og tilbake. Har jeg tatt avgjørelsen på lille Frodo. Egentlig var det ikke så valdig vanskelig å vestemme seg for hva man skulle gjøre med han. Det viktigste for meg er at han ike skal lide, noe han abselutt ikke gjør pr i dag. Han er som valper flest, bortsett fra den skvulpe lyden. Han hopper og spretter rundt her, og er verdens lykkeligste lille valp. Derfor har jeg bestemt meg for at han skal få sjansen til å vokse opp, hvor gammel han kan bli vet jeg ikke.... MEN så lenge han ikke lider (han kastere ikke opp mat nå) kan jeg ikke avlive han. Synes han skal få sjansen til et liv. Lille Frodo skal derfor flytte til Frosta, og etterhvert inn til Trondhjem sammen med Christoffer som gjerne vil gi han et bra liv. Christoffer har hatt endel kontakt med Dp, bla med pass av en. Dette er sånn det ser ut nå, men ingen ting er 100 % sikkert før vetrinær undersøkelsen når han er 8.uker. | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Trist dag | |
| |
|
| |
| Trist dag | |