Tjolahopp!
De fleste her inne vet hvem vel jeg er men et nytt forum krever vel en ny presentasjon
Jeg heter Sylvia Granlund, har vært hundegal siden jeg ble gammel nok til å si "mamma jeg vil ha hund!". Jeg er utadannet cand.pharm (farmasøyt) og jobber til daglig på Sykehusapoteket i Trondheim. Har drevet aktivt med hund siden 1991 og har vært borti litt forskjellige raser. Sammen med min mann driver jeg
kennel Kinkade i Trondheim hvor vi driver oppdrett av dvergpinscher i liten skala. I skrivende stund eier kennelen 5 dvergpinschere ( 3 hele og 2 halve for å være helt korrekt
) i tillegg til vår Irske Ulvehund, Phonak. Om alt går som planlagt dukker det vel opp noen flere småttiser på 4 bein etterhvert
Hjemme hos oss bor vår snille, store gutt ulvehunden Phonak og den lille mini-hunden; dvergpinscherfrøken Mocha. Vi har også en hundeelskende aktiv liten gutt på to bein som heter WILMER og som straks fyller 2år
Vi prøver å være så aktive som vi kan med våre hunder og trener på "organiserte" treninger flere ganger i uken i tillegg til trening og aktiviteter ellers. Hovedfokus er agility og spor...rett og slett fordi både vi og hundene synes det er MORSOMT!
Her er en liten presentasjon av våre hunder:
Pequeños Valientes Flaming Dr Pepper( Gladiator Kristianden x Pequeños Valientes Pebbles )
"PEPPER"
Eier: Kennel ROTTEFANGEREN og kennel KINKADE
Import fra Spania
Chernaya kalitva Daily Gift( RUS jCH Naha Marka Dmitriy Donskoy x RUS jCH RUSCH Slavjanka Ocharovatel' Naya Asol )
"DALI"
Eier: kennel CHI O'DIN og kennel KINKADE
Import fra Russland
Jean Dark Oliv-Ia( FINCH ESTCH MV-03 KBHV-01 V-02 V-05 PMV-05 SV-00 SV-01 BDSG-01WW-03 POHJCH SUCH NUCH Sorita's Jim Jump For Joy x SUCH NORDV-03 Made In Spain Mafalda)
"MOCHA"
Import fra Sverige, mamma til vårt A-kull
HSPK jCLUBW'08 HSPK CLUBCH
Joker Show Malyshka Na Million( INTCH RusCH BelCH LtCH PolCH uebec's Tantor x Rus JCh RusCH LtCH BelCH MdCH UkrCH Joker Show Bakkardi Kola)
"MEGGIE"
Import fra Russland
Forvert; Ingrid Mosand (og Øyvind
)
bildet er tatt av Linda Tretvik
Nasha Marka Position Number One( FINCH Shagrir Me Beit Hamaayan x RUSCH Nasha Marka Mistika )
"UMA"
Import fra Russland
Og sist men ikke minst....PHONAK
NUCH SUCH
Gruagach Ghost RiderImport fra Sverige