Hvis du vil ha en som spiser all mat du lager til han og sier aldri at dette ikke er like godt som maten til mor....
.......skaff deg en hund.
Hvis du vil ha en som går ut med deg når du vil, når som helst og så lenge du måtte ønske ...
Hvis du vil ha en som aldri rører fjernkontrollen, bryr seg ikke om engelsk fotball og vil gjerne sitte hos deg imens du ser på romantiske filmer ...
Hvis du vil ha en som synes det er godt nok å bli med deg i sengen kun for å varme føttene dine, og som du kan dytte han ned på gulvet hvis han snorker ...
Hvis du vil ha en som aldri kritiserer deg, ikke bryr seg med om hvor pen, feit, tynn, gammel eller ung du er, og ser ut til å høre med full oppmerksomhet og interesse på hvert eneste ord du sier; og elsker deg uten betingelser ...
Derimot!!! Hvis du vil ha en som hører aldri etter, knapt legger merke til det når du kommer hjem, etterlater seg rot og skitt over alt, er ute langt utpå natt, kommer hjem mest for å spise og sove, og er helt overbevist over at du kun var laget for å gjøre han tilfreds ...
......
......
......
......
.....
......
......
......
......
......
....... DA skal du skaffe deg en katt!
Jeg vet du trodde jeg aktet å si EKTEMANN/TYPE? Jeg vet det passer, men....
Send dette til alle venninner for å glede de!
Send dette til alle menn for å erte de!