Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Biting

Go down 
+16
Benedicte
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Bjørn E
Blomst
Fixa
Irene
helle
Gerd-Marit
Lene
Maria
Camilla J
KristinC
Garp
Julie
Siri
20 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptySøn Aug 30 2009, 17:26

Jeg skriiiiiiiiiiiiiker! det gjør jeg fortsatt, selvom de er 4 år og 1 og ett halvt år... de skvetter fortsatt, og jekker seg selv ned ett par hakk... Smile
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptySøn Aug 30 2009, 18:19

Er valpen gira nok så kan hyling oppildne enda mer wink3 Valper biter i alt, men det gir seg. Ta vekk hendene og la det være slutt på leken når det blir for mye, så gir de seg fort Smile Jeg lærte katten til naboen dette på 20 minutter, så det funker happy4

Raptuser hører valpelivet til, men hvis du syns valpen din virker stresset så se på hvordan dagen er. Er den mye alene eller er det rett og slett for mye som skjer? Roligtrening er et must for pinschervalper Smile
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptySøn Aug 30 2009, 18:55

Jeg har bare unngått hunden når den prøver å bite. Jeg diller ikke med hunden i ansiktet, og lar ikke den få sjansen til å bite heller. Valpebitinga forsvant fort hos mine hvertfall.

Men er vel sikkert ikke bare hokus pokus med alle valper happy4
Til Toppen Go down
Asbjørg

Asbjørg


Antall Innlegg : 17
Join date : 12.05.2012

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptyLør Mai 12 2012, 21:59

Linn skrev:
Er valpen gira nok så kan hyling oppildne enda mer wink3 Valper biter i alt, men det gir seg. Ta vekk hendene og la det være slutt på leken når det blir for mye, så gir de seg fort Smile Jeg lærte katten til naboen dette på 20 minutter, så det funker happy4

Raptuser hører valpelivet til, men hvis du syns valpen din virker stresset så se på hvordan dagen er. Er den mye alene eller er det rett og slett for mye som skjer? Roligtrening er et must for pinschervalper Smile

Hvordan trener man best mulig på at valpen skal bli rolig? mad2
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptySøn Mai 13 2012, 07:30

Asbjørg skrev:
Linn skrev:
Er valpen gira nok så kan hyling oppildne enda mer wink3 Valper biter i alt, men det gir seg. Ta vekk hendene og la det være slutt på leken når det blir for mye, så gir de seg fort Smile Jeg lærte katten til naboen dette på 20 minutter, så det funker happy4

Raptuser hører valpelivet til, men hvis du syns valpen din virker stresset så se på hvordan dagen er. Er den mye alene eller er det rett og slett for mye som skjer? Roligtrening er et must for pinschervalper Smile

Hvordan trener man best mulig på at valpen skal bli rolig? mad2

Det står en del her tror jeg; https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/t1311-rotrening-hva-gjr-du?highlight=rotrening

Har ikke lest tråden selv lalala2
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Asbjørg

Asbjørg


Antall Innlegg : 17
Join date : 12.05.2012

Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 EmptySøn Mai 13 2012, 15:41

Det står en del her tror jeg; https://norskpinscherklubb.norwegianforum.net/t1311-rotrening-hva-gjr-du?highlight=rotrening

Har ikke lest tråden selv lalala2 [/quote]

Takk skal du ha happy6 Var mye fornuftig der happy5
Til Toppen Go down
Sponsored content





Biting - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Biting   Biting - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Biting
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Valper og unghunder-
Gå Til: