Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.

Go down 
+26
ElinK
Nina (Kennel Dijontoma)
Fly
Christoffer
Magdalena
CAMALIS
Julie
Gerd-Marit
Ann-Helen
Unn
Marion G
Gry Elena
Fixa
Anne
Kinkade
KristinC
Bente
Hera
Linn
Emma Kristine
Anita.K
Caroline
Maria
pusevoffen
Eva
Takk for meg
30 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
AvInnlegg
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyOns Okt 14 2009, 20:05

Så helt utrolig flott! Gratulerer med frisk gutt! happy5
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyOns Okt 14 2009, 20:23

Så bra at han er frisk! Tror jeg hadde tatt meg en sint tur til den veterinæren altså! Hadde du fulgt deres anbefalinger hadde jo en frisk hund blitt avlivet! what3 no0
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
CAMALIS

CAMALIS


Antall Innlegg : 607
Join date : 11.06.2009
Age : 52
Bosted : Sverige

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyOns Okt 14 2009, 20:28

Härligt att höra att Frodo är frisk happy7
Til Toppen Go down
http://www.camalis.se
Magdalena

Magdalena


Antall Innlegg : 332
Join date : 11.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyOns Okt 14 2009, 22:35

Härliga nyheter! Tänk att en veterinär kan ha så fel... Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 350250 lite otäckt....! Bra att du följde din magkänsla! Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 557338
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 07:05

Tusen takk alle sammen.
Er en person med egene meninger, og selvsagt vurderer jeg ting selv også.
Og lille Frodo så hele tiden utrolig frisk ut, og da kunne jeg ikke avlive han!
Kunne ikke helt skjønne at han var ALVORLIG syk Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 304524 .
Heldigvis valgte jeg å gi han en sjanse, så lenge jeg mente han ikke led,
dette er jeg selvsagt VELDIG glad for nå.
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 07:36

Du gjorde helt rett ja og stolte på magefølelsen din, herlig at lille Frodo er frisk happy5 Godt at alle har fått fine hjem happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Christoffer




Antall Innlegg : 6
Join date : 07.10.2009
Age : 35
Bosted : Trøndelag

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 08:32

Hei folkens! her er ting bare fryd og glede!Smile Frodo ligger for øyeblikket på magen og sover, etter en spenstig runde rundt i huset for å bli kjent:) Han spiser godt og styrer på som bare det!
I går hadde han også en kjemperunde med en Rottweilervalp på 4mnd. utrolig artig å se på, da han virkelig koste seg.
Han spretter rundt som bare det, er kjempeglad og trives tydeligvis veldig godt her:D
jeg er langt på nær til å ha den kompetansen flere av dere sitter på, når der kommer til DP-valper, men jeg føler meg trygg når jeg sier at det ikke er noen som helst tegn til sykdom her!Smile

Han spiser kjempegodt og er utrolig flink til å treffe avisa når ting går fortere igjennom blæra enn hva jeg tror;)

Livlig, glad og fantastisk krabat!:O)
Til Toppen Go down
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 08:40

Gratulerer så mye med friske raske valper. Godt man har et eget hode som kan tenke selv, alt liv har rett til en mulighet så lenge man ikke lider. Og magefølelsen skal man ikke spøke med:)

Lykke til Christoffer med valpen.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gjest
Gjest




Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 08:55

Anne-Mari skrev:
Tusen takk alle sammen.
Er en person med egene meninger, og selvsagt vurderer jeg ting selv også.
Og lille Frodo så hele tiden utrolig frisk ut, og da kunne jeg ikke avlive han!
Kunne ikke helt skjønne at han var ALVORLIG syk Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 304524 .
Heldigvis valgte jeg å gi han en sjanse, så lenge jeg mente han ikke led,
dette er jeg selvsagt VELDIG glad for nå.

Det var godt å høre at han var frisk biggrin
Godt du stolte på magefølelsen og ga denne nydelige gutten en sjans biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 08:57

Christoffer skrev:
Hei folkens! her er ting bare fryd og glede!Smile Frodo ligger for øyeblikket på magen og sover, etter en spenstig runde rundt i huset for å bli kjent:) Han spiser godt og styrer på som bare det!
I går hadde han også en kjemperunde med en Rottweilervalp på 4mnd. utrolig artig å se på, da han virkelig koste seg.
Han spretter rundt som bare det, er kjempeglad og trives tydeligvis veldig godt her:D
jeg er langt på nær til å ha den kompetansen flere av dere sitter på, når der kommer til DP-valper, men jeg føler meg trygg når jeg sier at det ikke er noen som helst tegn til sykdom her!Smile

Han spiser kjempegodt og er utrolig flink til å treffe avisa når ting går fortere igjennom blæra enn hva jeg tror;)

Livlig, glad og fantastisk krabat!:O)

Gratulerer med en nydelig valp og lykke til med han floating
Nå må du få lagt ut bilder av han, he he biggrin
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:03

Christoffer skrev:
Hei folkens! her er ting bare fryd og glede!Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Icon_smile Frodo ligger for øyeblikket på magen og sover, etter en spenstig runde rundt i huset for å bli kjent:) Han spiser godt og styrer på som bare det!
I går hadde han også en kjemperunde med en Rottweilervalp på 4mnd. utrolig artig å se på, da han virkelig koste seg.
Han spretter rundt som bare det, er kjempeglad og trives tydeligvis veldig godt her:D
jeg er langt på nær til å ha den kompetansen flere av dere sitter på, når der kommer til DP-valper, men jeg føler meg trygg når jeg sier at det ikke er noen som helst tegn til sykdom her!Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Icon_smile

Han spiser kjempegodt og er utrolig flink til å treffe avisa når ting går fortere igjennom blæra enn hva jeg tror;)

Livlig, glad og fantastisk krabat!:O)
Er glad det er du som har Frodo, og han får det nok kjempe fint sammen med deg.
Er så godt å høre at dere stor koser dere, Frodo er en nydelig valp, med et
utrolig bra gemytt! Så dere vil nok få det veldig fint sammen fremover Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 738600 .
Til Toppen Go down
Christoffer




Antall Innlegg : 6
Join date : 07.10.2009
Age : 35
Bosted : Trøndelag

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:10

Marion skrev:
Christoffer skrev:
Hei folkens! her er ting bare fryd og glede!Smile Frodo ligger for øyeblikket på magen og sover, etter en spenstig runde rundt i huset for å bli kjent:) Han spiser godt og styrer på som bare det!
I går hadde han også en kjemperunde med en Rottweilervalp på 4mnd. utrolig artig å se på, da han virkelig koste seg.
Han spretter rundt som bare det, er kjempeglad og trives tydeligvis veldig godt her:D
jeg er langt på nær til å ha den kompetansen flere av dere sitter på, når der kommer til DP-valper, men jeg føler meg trygg når jeg sier at det ikke er noen som helst tegn til sykdom her!Smile

Han spiser kjempegodt og er utrolig flink til å treffe avisa når ting går fortere igjennom blæra enn hva jeg tror;)

Livlig, glad og fantastisk krabat!:O)

Gratulerer med en nydelig valp og lykke til med han floating
Nå må du få lagt ut bilder av han, he he biggrin


Gjør et forsøk her!Smile
Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 IMG_04072
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:11

Kjempe fint bilde av han Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 10922 .
Til Toppen Go down
Christoffer




Antall Innlegg : 6
Join date : 07.10.2009
Age : 35
Bosted : Trøndelag

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:14

Anne-Mari skrev:
Kjempe fint bilde av han Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 10922 .
Fotografen må nok trene litt, uansett!
så nettopp at det er en fot med!:-P
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:26

For en søting dog
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Gjest
Gjest




Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:27

Herlig bilde av han floating
Til Toppen Go down
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyTor Okt 15 2009, 09:52

For en herlig liten skapning! happy3
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Kennelens Nye hanne er født i dag.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptySøn Jan 17 2010, 12:39

I dag ble kennelens nye hanne født Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 738600 .
Han er en Black & Tan gutt med meget spennende linjer! Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 341973
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptySøn Jan 17 2010, 12:44

Så søt da wub3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptySøn Jan 17 2010, 17:07

Gratulerer så mye Anne-Mari, blir spennende å se den lille, hehe jeg vet hvem han er hihi happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptySøn Jan 17 2010, 18:53

Gry Elena skrev:
Gratulerer så mye Anne-Mari, blir spennende å se den lille, hehe jeg vet hvem han er hihi Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 738600
hehe Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 332565
Gleder meg til å se han jeg også, og du må da være enig i at dette er spennende linjer Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 557338 .
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyMan Feb 15 2010, 19:14

Til helgen skal jeg dra å hilse på den nye hannen min Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 846413 .
Gleder meg utrolig masse til å hilse på han Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 341973 .
Kommer til å legge ut masse bilder Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 931549 .
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyMan Feb 15 2010, 19:31

Er det lov å spøre hvem foreldra er ? eller er det hemmelig enda biggrin
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyMan Feb 15 2010, 19:36

Info om foreldrene vil komme etterhvert Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 723324 .
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 EmptyMan Feb 15 2010, 19:40

Gratulerer happy3

Var kombinasjonen planlagt?
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Sponsored content





Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.   Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden. - Page 4 Empty

Til Toppen Go down
 
Kennel Dovretoppen`s dagbok. Hjemmesiden.
Til Toppen 
Side 4 av 8Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 Similar topics
-
» Kennel Dovretoppens dagbok.
» Kennel Mu-Ti-La`s Dagbok.(Nye bilder s.4)
» Kennel Ganglands Dagbok
» Kennel Frozzie's Dagbok
» Kennel Mirenzos dagbok - Oppdateringer s 41

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: