Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Rivendells Lucky Luke

Go down 
+23
Maria
Ane
Fanny
Christine
Rivendells
Lene
Lex
Helene
ElinK
Maiken
Siri
Kinkade
Bente L
KristinC
pusevoffen
Linn
Gerd-Marit
Monica P
Nina (Kennel Dijontoma)
Simira
Cesilie
Anne
Tine
27 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
AvInnlegg
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyMan Okt 26 2009, 20:34

Han er så fin!! Vi må ha en playdate snart! Jeg jobber hver kveld denne uka, men har fri på dagtid happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Tine

Tine

Antall Innlegg : 400

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Okt 27 2009, 21:07

Siri har passet Luke i dag, og de har vært på playdate med Elin og Scot... Ingen tvil om at Luke har hatt det moro i dag! Han sovnet med en gang jeg la han i bilen og sov i 4 timer i strekk og så tok vi en pitteliten treningsøkt da han var våken, og nå ligger han og sover igjen. Ganske behagelig for meg happy6 Takk skal dere ha begge to (eller alle tre da wink3 )

Lille trøttis har funnet seg til rette i stolen
Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000339-1
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Okt 27 2009, 22:03

Det kommer flere bilder fra dagen i dagboken min utover kvelden eller i morgen, frem til det ligger bildene i det minste HER
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Okt 28 2009, 00:30

Nydelig gutt, så fine bilder! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Okt 28 2009, 08:16

Flotte bilder av en flott gutt biggrin
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 18:57

På søndag var min og Lukes første tur i utstillingsringen unnagjort og det ble BIR (han var riktignok eneste Pinscheren der da) og BIG 4 og vi er kjempefornøyd happy3 Overdriver vel ikke om jeg sier at jeg var ganske så nervøs, i alle fall kvelden i forveien, men lille Luke var superflink og nå er vi klare for nye utfordringer happy6

Noen bilder fra tiden som har gått siden siste oppdatering...

Høsttur
Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000349Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000352Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000356

Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000358Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000347Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000354

Så kom den første snøen...

Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000371Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000377Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000380
Til Toppen Go down
Helene

Helene

Antall Innlegg : 200

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 20:10

Så fin han er Very Happy
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 20:12

Gratulerer så mye!! Synes du er tøff jeg, kanskje du stiller som handler når Scot skal i ringen?? biggrin
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 20:22

Helene skrev:
Så fin han er Very Happy

Tuusen takk biggrin

ElinK skrev:
Gratulerer så mye!! Synes du er tøff jeg, kanskje du stiller som handler når Scot skal i ringen?? biggrin
Takk takk biggrin Hehe, du er nok minst like tøff som meg så det klarer du fint selv happy6 Dere har vel meldt dere på til romjulsutstillinga? wink3
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 20:29

Tine skrev:
Helene skrev:
Så fin han er Very Happy

Tuusen takk biggrin

ElinK skrev:
Takk takk biggrin Hehe, du er nok minst like tøff som meg så det klarer du fint selv happy6 Dere har vel meldt dere på til romjulsutstillinga? wink3

Påmeldingsfristen har ikke gått ut enda, så stresser ikke. Har Luke lært seg å stå skikkelig? Har jo lovet å hjelpe deg med stå-bilder en dag. Jeg har en hund som IKKE vil stå, men jeg kan i det minste ta bilder happy6
Til Toppen Go down
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTir Nov 17 2009, 21:02

Gratulerer med gruppeplassering på første valpeshow! happy5
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Nov 18 2009, 00:16

Så fine bilder av nydelig gutt! biggrin Gratulerer så mye med BIR og plassering i gruppa, kjempeflott!! happy5 Hvor mange hunder var det med i gruppa da...?
Til Toppen Go down
Anne

Anne

Antall Innlegg : 868

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Nov 18 2009, 06:48

Flott gut floating og gratulerer så mye med Bir & Big4 happy5
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Nov 18 2009, 13:30

Nina skrev:
Så fine bilder av nydelig gutt! biggrin Gratulerer så mye med BIR og plassering i gruppa, kjempeflott!! happy5 Hvor mange hunder var det med i gruppa da...?

Takk takk biggrin Det var bare 5 i gruppa...
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Nov 18 2009, 13:33

ElinK skrev:
Tine skrev:
Helene skrev:
Så fin han er Very Happy

Tuusen takk biggrin

ElinK skrev:

Påmeldingsfristen har ikke gått ut enda, så stresser ikke. Har Luke lært seg å stå skikkelig? Har jo lovet å hjelpe deg med stå-bilder en dag. Jeg har en hund som IKKE vil stå, men jeg kan i det minste ta bilder happy6

Tja... Han står jo stort sett ganske fint nå. Har ikke mast så mye med å stille han opp, men han kan stå pent og vente på godis, hehe. Riktignok med fokus på meg da, men. Ja til bilder!
Nei, fristen har jo ikke gått ut enda, meldte oss på i går vi da.
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Nov 18 2009, 13:35

Takk for alle fine kommentarer og gratulasjoner sunny
Til Toppen Go down
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTor Jun 24 2010, 19:10

Funderer på å døpe om denne dagboka til halvårsboka... Her kommer noen oppdateringer i alle fall.

Det ble tilsammen 5 valpeshow på Luke: 3xBIR, 1xBIM og 1x2bhk. Skal sies at han ganske ofte var eneste pinschervalp, men godt fornøyd allikevel happy3

Ellers har vi gått både det ene og det andre kurset på Canis Hundeskole, for det meste lydighet og nå i juni var vi på runderingskurs. Det var kjempegøy, spesielt for Luke som fikk løpe rundt i skogen og leke med folk hele dagen, kan ikke bli så mye bedre enn det laughs

Hadde vært gøy å få tatt bronsemerket i lydighet i løpet av året så har satt det som et lite mål, men da må jeg nok ta meg selv litt i nakken og trene mer og oftere rolleyes3

Var ganske overrasket over det veldig gode resultatet på Pinscherspesialen, hadde absolutt ikke regnet med at det skulle gå så bra! Men det var gøy, og spesielt hyggelig at Kattis fra Rivendells var der også. Må få takke Cathrine og Kattis nok en gang for støtten og for at jeg har fått en så fantastisk herlig hund fra dere, han betyr alt for meg!

Skulle ønske jeg var litt ivrigere med kameraet så jeg hadde noen fine bilder fra noe av det vi har vært med på, men nei... Det får bli noen nye bilder fra hagen isteden happy3

Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000442-1
Kjekken himself wink3

Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000441-1

Rivendells Lucky Luke - Page 2 P1000437-1-1

Det var det for nå, skal prøve å få oppdatert igjen før jul, hehe wink3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTor Jun 24 2010, 19:37

Fine gutten det! wub3 Ja, du må nok begynne både å bli ivrigere med kameraet ditt og flinkere til å oppdatere så vi får se mer av den flotte gutten din, hihi! happy5

Moro at dere er så flinke til å gå kurs, kurs er moro, og det er bare å hive seg i det med bronsemerket! Jeg er også helt udugelig på å trene systematisk og målrettet, så jeg får aldri trent dkikkelig gjevnlig med mindre jeg melder meg på kurs, så dere burde melde dere på bronsemerkekurset så tar dere det lett som en plett skal du se! biggrin

Gratulerer så mye igjen med det flotte resultatet på Spesialen, og som jeg sa, nå er det bare å melde på alt av småutstillinger asså! happy4 Superdeilig å ha stor-certet i boks, så tar dere snart resten av certene også skal du se! happy6 Må jo bare si at makan til benstamme som på den gutten er det ikke ofte man ser, så den er det nok mange vofser som missunner ham! biggrin
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit

Antall Innlegg : 454

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTor Jun 24 2010, 19:54

For en flott og kraftig herremann! Ikke rart han gjør det så bra. Og snill og grei etter mange kursogså - ja kjenner godt ha er øyenstenen din. Gratulerer så masse!
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
ElinK

ElinK

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTor Jun 24 2010, 20:07

Vakreste Lukisen wub4
Til Toppen Go down
Simira

Antall Innlegg : 1072

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyTor Jun 24 2010, 20:18

Stor og flott han er blitt!

Er dere fornøyde med Canis? Vet ikke hvilke erfaringer du evt har fra før jeg... Vi skal jo på med valpekurs til høsten, og jeg vil helst ha klikkerkurs. Har vært kjempefornøyd med Canis før, men er litt skeptisk til "disse nye" da... wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyFre Jun 25 2010, 08:54

Flotte gutten det ja! wub4
Og gratulerer med flott resultat på spesialen! happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyFre Jun 25 2010, 19:01

Takk for fine kommentarer alle sammen biggrin

Simira: Jeg er veldig fornøyd med Canis og syns instruktørene er veldig flinke og ikke minst engasjerte og hyggelige. De er vel kanskje ikke de rimeligste, men så er man få i gruppa og får god oppfølging så det syns jeg det er verdt. Det eneste problemet jeg har med klikkertreninga er at jeg ikke finner noen klubber å trene i som holder på med det ordentlig og det er noe jeg savner veldig... Skulle så gjerne trent sammen med noen så det ble litt mer struktur på sakene.
Til Toppen Go down
Simira

Antall Innlegg : 1072

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyFre Jun 25 2010, 19:07

Tine skrev:
Takk for fine kommentarer alle sammen biggrin

Simira: Jeg er veldig fornøyd med Canis og syns instruktørene er veldig flinke og ikke minst engasjerte og hyggelige. De er vel kanskje ikke de rimeligste, men så er man få i gruppa og får god oppfølging så det syns jeg det er verdt. Det eneste problemet jeg har med klikkertreninga er at jeg ikke finner noen klubber å trene i som holder på med det ordentlig og det er noe jeg savner veldig... Skulle så gjerne trent sammen med noen så det ble litt mer struktur på sakene.

Vi er noen som trente sammen jevnlig fram til vi flyttet, og kommer nok til å begynne på igjen til høsten, som klikkertrener. Du er hjertlig velkommen til å bli med! Vi er to "faste" og noen mer variable (bl.a. Åse Lange, som er "klikkerekspert" og har pinscher). Regner med at jeg poster på forumet når vi starter opp til høsten.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Tine

Tine

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 EmptyOns Jul 14 2010, 19:04

Jeg og Luke var på ferie på Arnøy utenfor Tromsø sist uke og hadde det kjempefint.
Bildene er litt hulter til bulter, må skynde meg på jobb nå, men her er de i alle fall biggrin

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010016
Tila, Harley & Luke

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010279
Ut på tur, aldri sur

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010535
Fetter Joakim, Luke og meg

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010504
June & Harley

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010171

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010168
Plutselig dukket det opp en liten annen hund også

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010152
Kommer det ikke noen fler og bader snart da?

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010133

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010116

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010065

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010044

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010268
Vi pleier å kalle Harley for elgen, her har han funnet seg gevir happy4

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010271

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010033

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010102

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010103

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010272

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010402

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010480

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010474

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010455

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010461

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010220

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010229

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010345
Luke fikk et lite kutt på labben og måtte gå med sokk. Her hviler han litt før det er full fart igjen.

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010365

Rivendells Lucky Luke - Page 2 Rviksommeren2010368
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Rivendells Lucky Luke   Rivendells Lucky Luke - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Rivendells Lucky Luke
Til Toppen 
Side 2 av 5Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-