| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
|
+50mb tulalula Fly Benedicte Kinkade Garp Kaja Gry Cathrine&Jazzi Christine Hilde-pin Fanny BeeBronx Eva - Cha'diaz kennel *Cathrina* Maiken Bente Bente L Maria Irene Antamina Tonje Susanne Fixa Siri Lex Anne Nettan helle Lene Ane Eva Kristin Julie Tine Caroline Monica P Ann-Helen Helene Gry Elena Gerd-Marit Marte Nina (Kennel Dijontoma) Simira Camilla J Cesilie Linn Hera KristinC ElinK 54 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Tor Jan 13 2011, 11:38 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Lør Jan 15 2011, 08:08 | |
| Da har vi hentet hjem lillepus. Scot var helt i ekstase når vi kom hjem igår, men pus satte han fort på plass! Gikk ikke mange timene før Gråpus lå på sofaryggen ved hodet til Vegard mens Scot måtte ta til takke med gulvet. Gråpus er en utrolig harmonisk og selvsikker liten katt. H*n sovnet like greit i buret på vei hjem, og h*n har aldri vært hverken i bur eller i bil. Fikk til og med spist og drukket litt før vi la oss, pus sov selvsagt i mellom oss i senga Lille-sjef | |
|
| |
Christine
Antall Innlegg : 344 Join date : 24.12.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Lør Jan 15 2011, 09:00 | |
| For en utrolig nydelig liten pus | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Lør Jan 15 2011, 09:18 | |
| Bading er oppskrytt Utrolig vakker liten pus Regner med det blir flere bilder av den lille sjefen etterhvert | |
|
| |
ElinK
| |
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Søn Jan 16 2011, 13:10 | |
| Herlige bilder Lille pusen ser bare utrolig nydelig ut | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Søn Jan 16 2011, 14:51 | |
| Gratulerer med nytt familiemedlem, nydelig liten sak | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Søn Jan 16 2011, 15:20 | |
| Nydelige bilder | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Søn Jan 16 2011, 16:57 | |
| Hihi, så søt pusekatt | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 13:07 | |
| Pus begynner å bli skikkelig varm i trøya. Nå er det bare å ha kameraet lett tilgjengelig hele tiden Pus har mange sunne interesser, som fotball... ...man kan ikke alltid være enig med dommer'n! Gitaren til pappa funker som klatrestativ. I tillegg kommer pappa løpende, og det er alltid moro "Maten til storebror funker som mellommåltid, og han tør ikke annet enn å la meg spise den. Pysebror!" Datamaskinen til mamma er også morsom! "Mamma sier at det er viktig å holde seg oppdatert!" Må jo si at de har blitt gode venner på tre dager. Scot har funnet ut at pus er en god hodepute, og pus finner seg i det Beklager om det blir mange bilder om dagen, men det er jo så morsomt å ta bilder | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 13:14 | |
| Kjempesøt! | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 13:22 | |
| Kjempeartige og nydelige bilder. Nå fikk jeg jaggu lyst på katt.. Og badebildene av Scott var bare herlige. Kjenner oss igjen ja.. | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 15:17 | |
| Så morsomme bilder! Kjempesøt pus! | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 17:49 | |
| Odin er heller ingen badefan nei...
Hadde vært koslig med pus igjen. Hadde bare Odin lagt av seg vanen med å prøve å fange dem... kanskje vi kan låne lillepus når han har vokst seg stor og sterk? | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 17:57 | |
| - Simira skrev:
- Odin er heller ingen badefan nei...
Hadde vært koslig med pus igjen. Hadde bare Odin lagt av seg vanen med å prøve å fange dem... kanskje vi kan låne lillepus når han har vokst seg stor og sterk? Tror ikke pus trenger å vokse seg så stor og sterk. Veier 1,5 kilo nå, men er h*n som er sjefen hjemme. Jager Scot om ham legger seg på feil plass i sofaen Dere kunne jo sikkert kommet på besøk en gang da. Utrolig hvor fort hunder/katter vender seg til hverandre (bortsett fra gordon setteren til svigers, han blir like gal hver gang han ser en katt ) Det som er morsomt med pus er at h*n ikke løper hvis Scot prøver å jage, men reiser seg opp på bakbeina og freser. Holdt på å trille av sofaen av latter første gang jeg så det. Lot de være helt alene hjemme idag for første gang, null problem | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 18:19 | |
| For en nydelig liten katt! Så morsomt at du endte opp med akkurat den, for da den lå ute på Finn så kikket jeg litt på kattunger, og det var nettopp den jeg syntes var den fineste av alle. Har veldig lyst på katt igjen så jeg kikker litt på kattunger nå og da, men jeg tar nesten ikke sjansen fordi vi bor så tett inntil en veldig uoversiktelig vei. Det gikk da utrolig fort for dem å bli venner! De to kommer nok til å få mye glede av hverandre framover! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 19:20 | |
| - KristinC skrev:
- For en nydelig liten katt! Så morsomt at du endte opp med akkurat den, for da den lå ute på Finn så kikket jeg litt på kattunger, og det var nettopp den jeg syntes var den fineste av alle.
Har veldig lyst på katt igjen så jeg kikker litt på kattunger nå og da, men jeg tar nesten ikke sjansen fordi vi bor så tett inntil en veldig uoversiktelig vei.
Det gikk da utrolig fort for dem å bli venner! De to kommer nok til å få mye glede av hverandre framover! Så morsomt da! Moro at du også er på utkikk. Her blir nok pus innekatt, får heller bli utekatt når jeg får meg småbruket mitt De sier jo at katter ikke burde være ute alene før de er nesten ett år da retningssansen deres ikke er helt utviklet før da. Og akkurat det tror jeg faktisk litt på og skulle ønske at jeg hadde visst akkurat det. Scot er overlykkelig over å ha blitt storebror. Faller pus ned fra f.eks akvariet kommer han løpende (han piper faktisk også) og gir pus en skikkelig vask, nesten som for å sjekke at pus overlevde fallet. De er skikkelig søte sammen. Han holder seg også i nærheten av pus. Utrolig stolt av han, hadde aldri trodd at det skulle gå så lett. | |
|
| |
Fanny
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 20:46 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Man Jan 17 2011, 21:07 | |
| Aaaaaawwww, smeeeelt, hvor søt går det liksom an å bli?! Så flott at de er blitt så gode venner allerede, kjempeherlig!!! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Jan 19 2011, 09:08 | |
| Takk Nina. Tror ikke det går an å bli stort søtere Igår var vi hos dyrlegen og fikk bekreftet at det er ei lita jente. Hun er frisk og rask, og dyrlegen mente at hun var en usedvanlig rolig og trygg liten pus. Scot var også med, han sto med forlabbene opp på undersøkelsesbordet og fulgte med, må jo passe på at damen i frakk er snill med lillesøster Dyrlegen syntes det var så morsomt at Scot var så oppmerksom ovenfor katten. Pus har fått navnet Stella. Ingen av navnene vi hadde "klare" passet, men føler at hun kler navnet sitt. Moren heter jo også Ella, men det visste vi faktisk ikke før etter at navnet var gitt Må også slenge med noen bilder av lillegutt som IKKE ville på tur igår! "Beklager, det er ingen hjemme..." "Jeg er ikke her, gå bort!" "Jeg vil ikke på tur! Det er kaldt og tidlig om morningen! Gå bort!" Scot er en skikkelig b-hund, må dra han med på tur om morningen/formiddagen. Så fort vi kommer ut går det greit da. | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| |
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Jan 19 2011, 10:08 | |
| Hahaha! Ler så jeg griner av den siste bildeserien! Sånn er Azarel innimellom også. Lille luksusdyret. Og så koselig at Scot tar så godt vare på lillesøster da. | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Jan 19 2011, 11:55 | |
| | |
|
| |
Fanny
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) Ons Jan 19 2011, 18:05 | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
| |
|
| |
| N UCH Rattenjäger Quantum of Solace (oppdatering s. 43) | |
|