Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 For sent for teiping?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
caprino

caprino


Antall Innlegg : 8
Join date : 13.10.2013

For sent for teiping? Empty
PosteTema: For sent for teiping?   For sent for teiping? EmptyOns Sep 17 2014, 19:25

Jeg ville ikke teipe i starten, men angrer litt nå. Apollo var allerede 5 måneder gammel når jeg bestemte meg for å prøve pga. han hadde ett jack-russell-øre (venstre)... Det så bra ut når jeg tok teipen av. Men det gikk en eller to dager før ørene begynte å snike seg oppover igjen. Slik har vi gjort det frem til nå, og Apollo er nå 7 måneder gammel. Teiper stort sett til teipen faller av av seg selv, og så ser ørene såååå bra ut, i to-tre dager... Så er det tilbake til Manchester Terrier stilen. Syns han Har så små ører... Kanskje derfor han sliter med å holde dem nede? Han har avsluttet tannfellingen, derfor regner jeg med at det ikke er mye tid igjen : / Nå har han gått tre dager uten teip, og ørene svever 1.5cm over hodet... Skulle ha teipet tidligere!
Til Toppen Go down
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

For sent for teiping? Empty
PosteTema: Re: For sent for teiping?   For sent for teiping? EmptyTor Okt 02 2014, 06:34

Hei
Om du vil prøve litt til er det viktig at du ikke lar de være uten teip til de spretter opp igjen. Om teipen detter av, la det bare gå et par timer før du setter på igjen. Det er fortsatt håp happy3
Til Toppen Go down
caprino

caprino


Antall Innlegg : 8
Join date : 13.10.2013

For sent for teiping? Empty
PosteTema: Re: For sent for teiping?   For sent for teiping? EmptyFre Okt 03 2014, 19:54

Da får jeg bare prøve igjen... Trodde vi kanskje hadde det denne gangen, gikk tre dager men nå står ørene mer enn en centimeter over hodet...

Edit, det på profilbildet er av en god dag :P
Til Toppen Go down
Sponsored content





For sent for teiping? Empty
PosteTema: Re: For sent for teiping?   For sent for teiping? Empty

Til Toppen Go down
 
For sent for teiping?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Teiping av hengeører, er han for gammel?
» Teiping av Pinscher valp sine ører

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Valper og unghunder-
Gå Til: