Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Øreteiping

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Kjell

Kjell


Antall Innlegg : 3
Join date : 09.05.2013

Øreteiping Empty
PosteTema: Øreteiping   Øreteiping EmptyLør Okt 12 2013, 21:07

Hei:-)

Vi har nå en valp på litt over 4 måneder med uregjerlige ører som står til alle kanter. Vi har lest trådene angående dette teamet før, men vi er likevel usikre på om det nødvendig å teipe ørene. Noen sier at vi må gjøre det, mens andre mener ørene vil falle naturlig på plass etter hvert.

Som førstegangs pinscher-eiere er vi da litt usikre, så derfor spør vi: er det virkelig nødvendig å teipe ørene? Alle innspill mottas med takk, og spesielt fint å få høre fra de som ikke har teipet om hva utfallet ble.

På forhånd tusen takk:-)

Slenger med et bilde for å vise hvordan ørene er per idag:

https://2img.net/r/ihimizer/img845/5489/u7yf.png

Mvh
Kjell & Astrid
Til Toppen Go down
tulalula

tulalula


Antall Innlegg : 273
Join date : 16.08.2009
Age : 48
Bosted : Årnes

Øreteiping Empty
PosteTema: Re: Øreteiping   Øreteiping EmptyLør Okt 12 2013, 21:27

Hei

Om dere har lyst til å stille hunden ville jeg prøvd å teipe de ned fra nå og til etter tannfelling er ferdig, om dere ikke har noen ide om å stille den er det vel ikke så farlig hvordan ørene blir vel...

Jeg har teipet mine, men på Dida ble alikevel ikke ørene perfekte, men jeg er overbevist om at de hadde vært verre uten teip underveis.

Om ørene henger fint til slutt uten teip tror jeg har mye med selve ørene å gjøre, de med litt tyngre ører trenger ikke hjelp, men er det lette tynne ører blir de rett og slett for lette...

Håper dette hjalp dere litt;) 

Uansett lykke til:happy6: 
Til Toppen Go down
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Øreteiping Empty
PosteTema: Re: Øreteiping   Øreteiping EmptySøn Okt 13 2013, 14:24

Jeg er én av dem som ikke teipet ørene og det angrer jeg veldig på at jeg ikke gjorde!
Det høyre øret ligger vanligvis perfekt, men det venstre står litt utover, som en "propell".
Kan godt være at ørene på valpen din legger seg riktig uten teip, men jeg ville nok teipet dem for å være sikker! happy3
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Sponsored content





Øreteiping Empty
PosteTema: Re: Øreteiping   Øreteiping Empty

Til Toppen Go down
 
Øreteiping
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Øreteiping
» Øreteiping - hengeører
» Ønsker bilder av øreteiping

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Valper og unghunder-
Gå Til: