Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Jonas 8 år!!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Jonas 8 år!! Empty
PosteTema: Jonas 8 år!!   Jonas 8 år!! EmptyTir Aug 13 2013, 22:27


Jonas 8 år!! 994896_10153130763540593_1440600224_n

Idag er ingen hvilken som helst dag, for idag er bursdagen til den beste og modigste gutten jeg vet om! Denne dagen (13. august) for nøyaktig 8 år siden var den beste dagen i mitt liv, for det var dagen da jeg fikk en tekstmelding der det sto at 5 gutter og 2 jenter var født, og at en av guttene skulle bli min Jonas! plain3  Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor mye jeg elsker denne gutten, han betyr alt for meg og vi har vært gjennom utrolig mye sammen...det har vært en del veldig tøffe tider, og da han fikk øyediagnosen sin og ble blind på det første øyet i en alder av 1,5 år var jeg ikke sikker på om jeg ville være så heldig å fortsatt ha ham hos meg idag... Men Jonas bekreftet for alle akkurat hvor modig og tøff han er og viste meg at ingen ting er noe problem for han... Jeg ville ikke vært noen av de tunge tidene foruten, så lenge det betyr at jeg fortsatt får ha han her hos meg, og jeg håper jeg vil få 8 fantastiske år til med min aller beste venn! floating 

Jonas (NUch Rattenjäger Jolly Junior) sender mange store snutenusser til alle sine brødre og søstre på bursdagen deres og håper de har hatt en super dag! Jonas feiret dagen sin med å besøke det nye hjemmet vårt for første gang, og han elsket det! Han hoppet rett ut av bilen og løp rundt og sjekket ut hagen først og så innsiden av huset etterpå, og travet rundt som om han hadde vært der tusen ganger før... Hver gang jeg tenker på det så forundrer det meg alltid hvordan han går rundt og finner døråpninger og nye rom med den største selvfølge, selv på steder han aldri har vært før...andre ser han kanskje som handikappet når de ser det øyeløse ansiktet hans, men han og jeg vet veldig godt at det er han absolutt ikke! dog  Han fant såklart gjestesengen som står på stuen mens gjesterommet pusses opp, og la seg til der som en konge og tygget tyggeben og spiste bursdagsboller...han vet virkelig å finne de beste stedene og å nyte livet til det fulle! biggrin 

Gratulerer med dagen gullgutten min, du er mitt alt og har lært meg mer enn noen annen...måtte de 8 neste årene dine bli fulle av glede og moro! Jonas 8 år!! 732855 

Tusen millioner takk til Irene, som ga meg verdens beste hund, bedre hund tro jeg ikke jeg kunne fått og han er for meg oppskriften på hvordan en pinscher skal være...min første pinscher, som la listen veldig høyt for alle de andre! wub4




hurra* 
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Jonas 8 år!! Empty
PosteTema: Re: Jonas 8 år!!   Jonas 8 år!! EmptyOns Aug 14 2013, 16:37

Jonas 8 år!! 732855 hurra* Jonas 8 år!! 732855 

Gratulerer så mye med dagen til verdens beste, fineste og tapreste Jonas!!!

smellkyss3 loveshower* balloon3 loveshower* smellkyss3 
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Jonas 8 år!! Empty
PosteTema: Re: Jonas 8 år!!   Jonas 8 år!! EmptyOns Aug 14 2013, 18:38

Gratulerer så mye ! Må si at Jonas er en mirakel-gutt, hadde aldri trodd at han ville greier livet så bra som han gjør.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Jonas 8 år!! Empty
PosteTema: Re: Jonas 8 år!!   Jonas 8 år!! EmptyOns Aug 14 2013, 18:48

Gratulerer så mye med dagen til go' gutten din! Han høres ut som en skikkelig tøffing, herlig! happy6 

hurra* 
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Sponsored content





Jonas 8 år!! Empty
PosteTema: Re: Jonas 8 år!!   Jonas 8 år!! Empty

Til Toppen Go down
 
Jonas 8 år!!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jonas 4 år!
» Jonas 6 år!!!
» Hvor er Jonas??
» Jonas tom for bjeff...:)
» And the Jonas-story continues...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Vi gratulerer...-
Gå Til: