| Hvor er Jonas?? | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Tonje
Antall Innlegg : 86 Join date : 28.10.2009 Bosted : Kr.sand
| Tema: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:11 | |
| Var en tur å hentet ved tideligere i dag. Når jeg kom inn igjen satt jeg meg ned i godstolen. Etter vært syntes jeg det ble fryktelig stille. Jonas kommer ikke når jeg roper, ikke hører jeg han heller ikke. Gikk rundt å leitet. Han kunne ikke være på soverommene, badet og boden, dørene er jo lukket. Så kom jeg på at jeg hadde vært å hentet ved å ikke lukket døra etter meg, så nå har jeg vært ute i 3 og en halv time å letet! Men Ingen Jonas. Men så kom jeg på at rett før at jeg gikk ut å hentet ved heiv jeg inn ei skitten klut, men ikke lukket døra, å i mellomtiden har Jonas løpt inn i på badet å lagt seg i liten haug med klær, badet er ganske så varmt med varmekabler. Å på veien inn igjen hadde jeg lukket døra til badet igjen. vaskemaskinen har stått på også, så han ahr sikkert ikke hørt meg når jeg har ropt på han. Men jeg fikk iallefall en god tur ut. Han er så rar fantastisk hund jeg har | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:23 | |
| |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:29 | |
| | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:41 | |
| Hi hi, for å si det sånn: Du har ihertfall fått trimma nok i dag da!! Bare litt kjipt at ikke Jonas var med når du først var ute så leeenge... Huff, det er sååååååå sykt vondt langt inni sjela når noen du er glad i forsvinner sånn, det være seg mennesker eller dyr.. Hesta på stallen min driver og bryter seg ut av innhegninga si og løper på riksveien om dagen. Er jo LIVREDD for de gamle gampen min!! |
|
| |
Tonje
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:48 | |
| | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 13:48 | |
| Herregud, så skummelt! Bra du fant ham da, og at han ikke var så langt borte. De er jo noen kosegriser disse pinscherne så på et varmt bad er nok en fin plass å legge seg ja. Azarel gjør også det noen ganger. Inn på badet og legger seg på på gulvmatta. | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 14:10 | |
| Jeg må bare le, fikk deg en god trim du da :P Men huff, bra han ikke var lengre unna enn inne på bade | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? Ons Jan 13 2010, 22:30 | |
| Hihihi Lille, søte Jonas Både hans mor og hans mormor er fæle til å gjemme seg i tepper, dyner etc. Det er ikke sjeldent jeg må lete etter Corza inni huset | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Hvor er Jonas?? | |
| |
|
| |
| Hvor er Jonas?? | |
|