Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pinschere i Hof i Vestfold?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Pinschere i Hof i Vestfold?   Pinschere i Hof i Vestfold? EmptySøn Aug 11 2013, 22:57

Prøver her også jeg!biggrin 

Har allerede postet i Vestfoldgruppen og Pinscherklubbgruppen på FB, men prøver her også siden det kanskje er en del som titter innom her, som ikke er medlem der...

Jeg og mine 4 pinschere flytter veldig snart til Hof i Vestfold, og pappa mente veldig bestemt at han hadde sett en B/T pinscher gå forbi huset mitt en dag han var der ute og fikset... Jeg er veldig skeptisk til om han klarer å skille mellom en pinscher og en liten dobermann eller MT, men lurer derfor på om det er noen med pinscher som bor i Hof? Det værste med å flytte fra Oslo er å reise fra alle tur- og treningskameratene våre, så det hadde jo vært veldig moro om det faktisk var noen som bodde der, som vi kunne gått litt turer og sånt med! happy6 
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Vibeke




Antall Innlegg : 4
Join date : 14.08.2013
Bosted : Drammen

Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Re: Pinschere i Hof i Vestfold?   Pinschere i Hof i Vestfold? EmptyOns Aug 14 2013, 13:41

Nina (Kennel Dijontoma) skrev:
Prøver her også jeg!biggrin 

Har allerede postet i Vestfoldgruppen og Pinscherklubbgruppen på FB, men prøver her også siden det kanskje er en del som titter innom her, som ikke er medlem der...

Jeg og mine 4 pinschere flytter veldig snart til Hof i Vestfold, og pappa mente veldig bestemt at han hadde sett en B/T pinscher gå forbi huset mitt en dag han var der ute og fikset... Jeg er veldig skeptisk til om han klarer å skille mellom en pinscher og en liten dobermann eller MT, men lurer derfor på om det er noen med pinscher som bor i Hof? Det værste med å flytte fra Oslo er å reise fra alle tur- og treningskameratene våre, så det hadde jo vært veldig moro om det faktisk var noen som bodde der, som vi kunne gått litt turer og sånt med! happy6 
Hei! Vi bor i Drammen, men både jeg og hunden har vært endel i Hof i sommer hos mine foreldre. Det er godt mulig det er min B/T pinschergutt på 14 mnd faren din har sett! Vi er gjerne med på tur en dag snart når vi er i Hof, og er du ikke kjent i området, så kan du få noen gode turtips
happy6 Veldig gode turmuligheter der, så er det jo fortsatt kort vei til Oslo da! Håper du vil trives!!
sender deg en PM med mine kontaktdetaljer! Vibeke
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Re: Pinschere i Hof i Vestfold?   Pinschere i Hof i Vestfold? EmptyOns Aug 14 2013, 17:48

Å, så moro da, ja da var det nok kanskje dere han så! biggrin  Turtips trenger vi absolutt!! Jeg prøver å finne ut om det er noen løyper jeg kan gå fra huset på de vanlige daglige turene som ikke krever at man må gå veldig lagt eller kjøre litt med bil først, og uten at man behøver å gå på bare på gangveiene og bilveiene...men foreløpig har skogen sett fryktelig tett og stiløs ut for meg, så jeg gleder meg til å finne ut om det er no hemmelige stier jeg ikke vet om!happy4  Har allerede fått en litt guidet tur i bil og sett en del fine steder, men de ligger liksom stort sett litt for langt vekk eller krever at man må gå litt lenger iforhold til hva jeg klarer på en vanlig gåtur i herdagen... lalala2 
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
StineMikk

StineMikk


Antall Innlegg : 3
Join date : 21.08.2013
Age : 31
Bosted : Sandefjord

Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Hof   Pinschere i Hof i Vestfold? EmptyTir Aug 27 2013, 17:17

Hei :-)

Det kan også være tispa til en venn av meg sin far som har eventuelt gått forbi.
Da han bor i nærheten av hoff, og har en B/t tispe på 3 år laughs 
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Re: Pinschere i Hof i Vestfold?   Pinschere i Hof i Vestfold? EmptyOns Aug 28 2013, 23:56

Å, så moro at det er fler i området her da! Smile
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Sponsored content





Pinschere i Hof i Vestfold? Empty
PosteTema: Re: Pinschere i Hof i Vestfold?   Pinschere i Hof i Vestfold? Empty

Til Toppen Go down
 
Pinschere i Hof i Vestfold?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pinscher i Vestfold
» Prisene på pinschere
» Pinschere i Narvik?
» Norsk Kennel klubb vestfold, Andebu 6/12.09
» Dommerforeningens utstilling på Exporama 7.8

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: