Luke har vært litt hoven på neseryggen og på sidene ned mot munnen i et døgns tid nå, kan se ut som at han er litt hoven rundt øynene også. Det er ikke sånn voldsomt mye, så jeg tror ikke det syns noe godt på bilder og er nok mest synlig for meg som ser han hver dag.
Han pep til i går da jeg kom til å trykke litt ved siden av snuta hans. Er også ganske slapp, men spiser og drikker som normalt. Lurer på om det er noen som kjenner igjen disse symptomene og har noen formening om hva det kan være?
Det har vært sånn tidligere en gang eller to også, men har gått over av seg selv så jeg avventer og ser om det blir noe bedre (eller verre). Regner med det er noe han har spist som han reagerer på, kunne vært fint å vite om noen har opplevd det samme og vet noe om det.
Ellers hadde vi jo en skikkelig runde for noen år siden da han virkelig hovnet opp i hele ansiktet og ble om og sår i huden over hele kroppen, men veterinæren visste ikke hva det kunne være og tror det endte med at vi fikk litt kortison den gangen.
Så - er det noen som vet noe?