Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Ane

Ane

Antall Innlegg : 1877

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Empty
PosteTema: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 06 2012, 16:57

Flaks trenger klær biggrin
Frysepinnen er i skrivende stund 10 uker, og ser at det kan bli litt unødvendig (og fryktelig dyrt) å kjøpe nytt til han hele tiden utover vinteren cool3
Så om det er noen som har tatt vare på dekken/gensere fra da deres pinscher var valp, er det av stor interresse her i gården happy3

Send en pm eller legg inn et innlegg her, gjerne bilder eller link om du har det happy6

Hilsen eieren til en pinne på 10 uker som ikke har fått seg isolasjon på kroppen enda brr0

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) 8161522404_65a023ff93_b
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 06 2012, 17:53

Selger ikke no, men finner sikkert noe dere kan låne av oss! Smile Har hvert fall et lite svart Dogmann-dekken hvis jeg klarer å finne det...er litt usikker på om jeg har fått det tilbake av forrie vappisen som lånte det...det andre valpevinterdekkenet er rosa og grått, men kan kan låne det også om ikke han er så fin på det, haha! happy4 Mulig jeg har no fleecejakker og regndekken også men husker ikke helt hvilke størrelser det er...

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Utkaster.bmp-for-web
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 06 2012, 20:06

Kharon vant et Dogman-dekken på spesialen, men det er for lite nå.
Svart str.45, helt ubrukt. Kan gjerne få kjøpe det hvis du vil.

Blir vel litt i største laget for øyeblikket, men han kan jo fort vokse inn i det i løpet av vinteren. happy3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Ane

Ane

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 06 2012, 20:42

Nina skrev:
Selger ikke no, men finner sikkert noe dere kan låne av oss! Smile Har hvert fall et lite svart Dogmann-dekken hvis jeg klarer å finne det...er litt usikker på om jeg har fått det tilbake av forrie vappisen som lånte det...det andre valpevinterdekkenet er rosa og grått, men kan kan låne det også om ikke han er så fin på det, haha! happy4 Mulig jeg har no fleecejakker og regndekken også men husker ikke helt hvilke størrelser det er...

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Utkaster.bmp-for-web

Det rosa og grå valpevinterdekkenet tror jeg Flaks gjerne vil låne, han er ikke så fin på det laughs Eller hva annet du finner happy3
Kanskje du kunne tatt med litt på lørdag ? lalala2
Til Toppen Go down
Ane

Ane

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 06 2012, 20:42

Lene skrev:
Kharon vant et Dogman-dekken på spesialen, men det er for lite nå.
Svart str.45, helt ubrukt. Kan gjerne få kjøpe det hvis du vil.

Blir vel litt i største laget for øyeblikket, men han kan jo fort vokse inn i det i løpet av vinteren. happy3

Skal sjekke om jeg får sett størrelsen et sted, så gir jeg lyd fra meg happy6
Til Toppen Go down
tulalula

tulalula

Antall Innlegg : 273

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyMan Nov 12 2012, 21:45

Hvilken str trenger du? Jeg har masse til kineseren min vet du, mye 35 cm, der kan vi nok finne dekken og en genser tenker jeg som dere kan låne.
Ring meg så kan vi se på det om dere vil happy3
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena

Antall Innlegg : 2849

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptyTir Nov 13 2012, 22:22

Har genser som han kan låne, passer til Feli så vet ikke om den er passe til gullet ditt jeg?
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Ane

Ane

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) EmptySøn Des 02 2012, 22:18

Tusen takk til dere som tilbydde å låne bort dekken til minstemann, det har ordnet seg happy3
Agilitybildet som Martin tok av Stretto ble trukket ut som en av vinnerne i fotokonkurransen til Dogs4All, så vi vant utstyr til en verdi av 1500,- på messen happy5
Så da ble det nytt vinterdekken på Stretto, "Ultimate warmer" fra Hurtta. Satt som et skudd i størrelse 45, og er veldig godt fornøyd med det så langt happy6 Blir nok et på Flaks også neste sesong, når han er litt mer størrelsen han skal være i kroppen happy3 Men Strettis spanderte dekken på han også, så han slipper å fryse på stussen i vinter happy3
Sitter ikke akkurat som et skudd på Flaks enda, han ser ut som en liten sumobryter med det på happy4
Men da holder ihvertfall begge gutta varmen i vinter wink3

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) 8238405928_c3e2fb0dae_b
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)   Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Empty

Til Toppen Go down

Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :)
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Ønskes kjøpt
» Atlas Car 80 ønskes kjøpt!
» Kløv ønskes kjøpt - Til DP
» Hurtta vinterdekken ønskes kjøpt!
» Hurtta Dekken ønskes kjøpt