| Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Tir Nov 06 2012, 16:57 | |
| Flaks trenger klær Frysepinnen er i skrivende stund 10 uker, og ser at det kan bli litt unødvendig (og fryktelig dyrt) å kjøpe nytt til han hele tiden utover vinteren Så om det er noen som har tatt vare på dekken/gensere fra da deres pinscher var valp, er det av stor interresse her i gården Send en pm eller legg inn et innlegg her, gjerne bilder eller link om du har det Hilsen eieren til en pinne på 10 uker som ikke har fått seg isolasjon på kroppen enda | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Tir Nov 06 2012, 17:53 | |
| Selger ikke no, men finner sikkert noe dere kan låne av oss! Har hvert fall et lite svart Dogmann-dekken hvis jeg klarer å finne det...er litt usikker på om jeg har fått det tilbake av forrie vappisen som lånte det...det andre valpevinterdekkenet er rosa og grått, men kan kan låne det også om ikke han er så fin på det, haha! Mulig jeg har no fleecejakker og regndekken også men husker ikke helt hvilke størrelser det er... | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Tir Nov 06 2012, 20:06 | |
| Kharon vant et Dogman-dekken på spesialen, men det er for lite nå. Svart str.45, helt ubrukt. Kan gjerne få kjøpe det hvis du vil. Blir vel litt i største laget for øyeblikket, men han kan jo fort vokse inn i det i løpet av vinteren. | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Tir Nov 06 2012, 20:42 | |
| - Nina skrev:
Selger ikke no, men finner sikkert noe dere kan låne av oss! Har hvert fall et lite svart Dogmann-dekken hvis jeg klarer å finne det...er litt usikker på om jeg har fått det tilbake av forrie vappisen som lånte det...det andre valpevinterdekkenet er rosa og grått, men kan kan låne det også om ikke han er så fin på det, haha! Mulig jeg har no fleecejakker og regndekken også men husker ikke helt hvilke størrelser det er... Det rosa og grå valpevinterdekkenet tror jeg Flaks gjerne vil låne, han er ikke så fin på det Eller hva annet du finner Kanskje du kunne tatt med litt på lørdag ? | |
|
| |
Ane
| |
| |
tulalula
Antall Innlegg : 273 Join date : 16.08.2009 Age : 48 Bosted : Årnes
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Man Nov 12 2012, 21:45 | |
| Hvilken str trenger du? Jeg har masse til kineseren min vet du, mye 35 cm, der kan vi nok finne dekken og en genser tenker jeg som dere kan låne. Ring meg så kan vi se på det om dere vil | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Tir Nov 13 2012, 22:22 | |
| Har genser som han kan låne, passer til Feli så vet ikke om den er passe til gullet ditt jeg? | |
|
| |
Ane
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) Søn Des 02 2012, 22:18 | |
| Tusen takk til dere som tilbydde å låne bort dekken til minstemann, det har ordnet seg Agilitybildet som Martin tok av Stretto ble trukket ut som en av vinnerne i fotokonkurransen til Dogs4All, så vi vant utstyr til en verdi av 1500,- på messen Så da ble det nytt vinterdekken på Stretto, "Ultimate warmer" fra Hurtta. Satt som et skudd i størrelse 45, og er veldig godt fornøyd med det så langt Blir nok et på Flaks også neste sesong, når han er litt mer størrelsen han skal være i kroppen Men Strettis spanderte dekken på han også, så han slipper å fryse på stussen i vinter Sitter ikke akkurat som et skudd på Flaks enda, han ser ut som en liten sumobryter med det på Men da holder ihvertfall begge gutta varmen i vinter | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) | |
| |
|
| |
| Valpedekken/genser ønskes kjøpt til pinschervalp :) | |
|