ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Hurtta vinterdekken ønskes kjøpt! Fre Des 18 2009, 15:07 | |
| Hurrta Pro vinterdekken ønskes kjøpt, str 45. Regner med at ingen har noe slikt liggende, men skader ikke å spørre | |
|
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Hurtta vinterdekken ønskes kjøpt! Fre Des 18 2009, 18:06 | |
| Du får ikke stjele Strettis sitt Men på hundehuset på Grønland har de det til en forholdsvis fornuftig pris. Forøvrig en av de kosligste butikkene det går ann å handle i, og hvis dere ikke har vært der enda, så er det absolutt verdt turen. Scot kommer til å bli dytta full av godbiter | |
|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Hurtta vinterdekken ønskes kjøpt! Fre Des 18 2009, 18:45 | |
| - Stretto skrev:
- Du får ikke stjele Strettis sitt
Men på hundehuset på Grønland har de det til en forholdsvis fornuftig pris. Forøvrig en av de kosligste butikkene det går ann å handle i, og hvis dere ikke har vært der enda, så er det absolutt verdt turen. Scot kommer til å bli dytta full av godbiter Har vært der flere ganger med Scot. Første gangen satt han som jobber der Scot opp på benken og studerte han nøye, og konkluderte med at Scot en dag kommer til å bli en fantastisk flott hund (som om jeg ikke visste det fra før av ). Men takk for tipset, da skal jeg dra med meg bølla ned i byen for å prøve dekken Har en genser til han, men sånn som han herjet rundt med damene i snøen idag satt ikke den på lenge. Han herjet rundt med en labrador, en akita og en golden retriever valp. Og Scot som eneste gutt storkoste seg!! | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hurtta vinterdekken ønskes kjøpt! | |
| |
|