Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? EmptyFre Aug 17 2012, 13:51

Hei alle Smile

Lurer på om det er noen som har gått kurs hos denne hundeskolen som kan dele sine erfaringer med meg? Jeg har frem til nå kun gått kurs hos canis og lurer på hvordan metodene de forskjellige skolene bruker går overens... Ser at de har en del kurs jeg kunne tenkt meg, men vil jo gjerne holde meg til den treningsfilosofien vi har trent med til nå.

Anyone?
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Re: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? EmptyTor Aug 23 2012, 17:12

Vi har gått flere kurs der happy3 Nå vet jeg ikke hvordan Canis er, men Hund i Sentrum er en forholdsvis konkurranse rettet hundeskole vil jeg si.
Beste kurset vi gikk der var miljø og toleransekurset, det var det morsomste og hvor jeg lærte mest happy3

På helgekursene hvor de ofte henter instruktører utenifra er det jo litt hvordan de enkelte instruktørene er happy3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Re: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? EmptyTor Aug 30 2012, 20:11

Stretto skrev:
Vi har gått flere kurs der happy3 Nå vet jeg ikke hvordan Canis er, men Hund i Sentrum er en forholdsvis konkurranse rettet hundeskole vil jeg si.
Beste kurset vi gikk der var miljø og toleransekurset, det var det morsomste og hvor jeg lærte mest happy3

På helgekursene hvor de ofte henter instruktører utenifra er det jo litt hvordan de enkelte instruktørene er happy3

Jeg vil si det varierer veldig på instruktøren inad også. Vet ikke hvem som er der nå, men da vi gikk miljø- og toleransekurset (2 år siden) så var det så dårlig at vi sluttet og fikk pengene tilbake...
De bruker i utgangspunktet positiv forsterkning, men noen av instruktørene bruker litt mer tradisjonelle metoder med straffi enkelte tilfeller.
Hvis du vil fortsette med klikkertrening vil jeg anbefale Side ved Side og HundeAkademiet (sistnevnte er riktignok ikke så konkurranserettet).
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Re: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? EmptyFre Aug 31 2012, 15:54

Hund i Fokus hører jeg mye bra om : Hund I Fokus (Nina Håland)
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Re: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? EmptyFre Aug 31 2012, 16:49

Tusen takk for svar alle sammen. Litt forskjellige meninger virker det som. Hund i fokus så interessant ut, men var et stykke unna og hundeakademiet skal vi allerede på kurs med snart. Men ingen av de har tilsvarende av de kursene som interesserer meg hos hund i sentrum. Skal visst ikke være lett å få i pose og sekk... Jeg får gå en runde til med meg selv og se hva jeg finner ut.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty
PosteTema: Re: Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?   Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen som har gått kurs hos Hund i sentrum?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen med rolig hund som vil treffe oss for båndtrening?
» Hund reddet påkjørt hund!
» Pinscher'n har gått i hi!
» Har noen prøvd noen av disse?
» Beste kurset dere har gått?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: