Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvor kan vi få ringtrening??

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Edrik

Edrik


Antall Innlegg : 11
Join date : 10.03.2012
Bosted : Oslo

Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  EmptyMan Jun 11 2012, 09:24

help3

Vi trenger sårt ringtrening, og lurer på om det er noen i Oslo-området som driver med akkurat det, evt om det er flere som trenger dette cool
Vi var på vårt første valpeshow i går, det var litt av en opplevelse! what3

Lille prinsen vår var helt i hundre, og da mener jeg hundre!!! excited Han ville ikke gå pent et øyeblikk og tenner aktet han ikke å vise! Han viste seg slettes ikke fra sin beste side for å si det sånn, og siden vi har planer om å dra til Hokksund å delta på valpeshow hadde det vært greit å ha litt trening først.... lalala2
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Re: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  EmptyMan Jun 11 2012, 09:39

Det er treninger på skedsmokorset fast hver mandag med Ellinor Gustafson kl.18.30, kanskje det kan være noe for dere?

Link til annen tråd på forumet med kart/veibeskrivelse : ringtrening
Det står obs. kl. 18 mandag øverst i tråden, men er altså 1830 happy3 Også koster det 20,- per gang.

Lykke til videre med treningen, øvelse gjør mester happy5

Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Edrik

Edrik


Antall Innlegg : 11
Join date : 10.03.2012
Bosted : Oslo

Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Re: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  EmptyMan Jun 11 2012, 11:18

Tuusen takk for svar! Very Happy Dette er helt klart noe for oss! happy6
Ikke sikkert vi rekker det i dag, da jeg jobber til 18...Men er dette stort sett hver mandag?
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Re: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  EmptyMan Jun 11 2012, 13:21

Edrik skrev:
Tuusen takk for svar! Very Happy Dette er helt klart noe for oss! happy6
Ikke sikkert vi rekker det i dag, da jeg jobber til 18...Men er dette stort sett hver mandag?

Det er fast hver mandag happy6

Nå vet ikke jeg hvor dere bor, men vi kan sikkert få til en trening i byen en dag også, i fjor var vi en del på tøyen.

Har en egen tråd for disse også, kan sette inn et nytt innlegg der når jeg kommer hjem. Så kunne vi hatt det der i 19tiden en dag om det er noen flere som vil være med også happy3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
Edrik

Edrik


Antall Innlegg : 11
Join date : 10.03.2012
Bosted : Oslo

Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Re: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  EmptyMan Jun 11 2012, 13:43

Vi bor i gamlebyen, så tøyen er bare et steinkast unna. Men... for vår del fungerer skedsmokorset egentlig like godt, har planer om å flytte oppover den veien etter hvert... justcuz*
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hvor kan vi få ringtrening??  Empty
PosteTema: Re: Hvor kan vi få ringtrening??    Hvor kan vi få ringtrening??  Empty

Til Toppen Go down
 
Hvor kan vi få ringtrening??
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fødselen - hvor mye blander man seg inn og hvor mye får tispen gjøre selv?
» Ringtrening for en nybegynner
» Ringtrening i Moss?
» Ringtrening i Osloområdet?
» Ringtrening i Oslo denne helgen!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Atferd & trening-
Gå Til: