| Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... | |
|
+2Marte Nina (Kennel Dijontoma) 6 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... Søn Apr 29 2012, 22:31 | |
| Er det noen som kan hjelpe meg å besvare noen spørsmål...? Har fått spørsmål fra USA som jeg ikke har sjans til å klare å svare på og sa jeg skal prøve å finne det ut... Noen som har peiling på hvor mange hunder som i snitt pleier å være påmeldt på de mindre/nasjonale utstillingene her til lands, totalt fra alle raser, og det samme på de største/internasjonale utstillingene...? Hvor mange pleier det for eks i snitt å være påmeldt på Leto-utstillingene, hvor mange pleier i snitt å være påmeldt på de minste utstillingene lenger opp i landet, og hvor mange er det i snitt påmeldt på de aller største internsjonale utstillingene...? Altså alle raser totalt... | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... Man Apr 30 2012, 05:29 | |
| Søren at jeg har teflonhjerne da.. Knut fortalte meg hvor mange som var påmeldt på lørdagens utstilling på Leto.. Du kan jo sende mail til noen av de forskjellige klubbene for å høre. Feks dobermann klubben.. Tror det er den beste måten å finne det ut. Har du forresten googlet? | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... Man Apr 30 2012, 06:17 | |
| Det varierer mye. På Letohallen oktober hadde vi ca 750 påmeldte og Dobermannklubben hadde noe mer. Vi hadde egentlig beregnet enda flere hunder. Hvis jeg ikke husker helt feil har det på noen av Letohallutstillingene vært over 1000 hunder.
Men det må også presiseres at antall hunder varierer også fra landsdel til landsdel. Her på Østlandet er det mange hunder som stiller. | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... Man Apr 30 2012, 06:21 | |
| Men jeg husker hva Knut sa.. Det var faktisk så mye som 1100 påmeldinger på Dobermannklubben på letohallen på Lørdag. Om du er interessert i å legge ned litt arbeid i det Nina, så har jeg liggende en hel haug med PM'er fra ulike utstillinger på mailen min som jeg kan videresende til deg, men da må selv regne sammen antallet i hver ring.. | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... Man Apr 30 2012, 10:48 | |
| Og jeg som syntes det var god plass på lørdag mot det som har vært tidligere | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... | |
| |
|
| |
| Spørsmål vedrørende totalt antall påmeldte hunder på forskjellige utstillinger... | |
|