Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Betaling for pass av hund

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Chilli

Chilli


Antall Innlegg : 19
Join date : 25.11.2011
Age : 46
Bosted : Aust-Agder

Betaling for pass av hund Empty
PosteTema: Betaling for pass av hund   Betaling for pass av hund EmptyFre Jan 27 2012, 21:54

Hei. Nå har jeg blitt kjent med ei super dame som gjerne vil passe Chilli når vi skal på reise. Men vi har ikke diskutert hva vi skal betale henne. Hun har egen hund som Chilli trives supert sammen med, liker og trene lydighet og triks med hunder. Vi holder for. Planene er pass i 3 uker,med en frihelg. Hva mener dere er en fornuftig døgnpris?
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Betaling for pass av hund Empty
PosteTema: Re: Betaling for pass av hund   Betaling for pass av hund EmptyLør Jan 28 2012, 06:30

De tar vel 200-300 kr døgnet om du skulle hatt hunden på pensjonat. Det kommer jo litt an på hvor frivillig denne damen gjør dette også, samt hvor godt dere kjenner henne. De gangene jeg har fått pass til min(e) hund(er) eller passet andres hunder har ikke betaling vært et tema engang. Jeg vet at om jeg stiller opp for noen, så er sjansen stor for at de stiller opp for meg den dagen jeg trenger pass f.eks. Man kjøper gjerne med en liten ting fra reisen (f.eks en flaske likør eller noe personen liker).

Men om du skal betale for oppholdet...hm... 50 kr døgnet kanskje?
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Betaling for pass av hund Empty
PosteTema: Re: Betaling for pass av hund   Betaling for pass av hund EmptySøn Feb 05 2012, 19:15

Vi har nettopp vært borte i to uker, og hundene har vært hos relativt godt kjente familie og venner. Ingen av de har ønsket betaling, men har fått andre ting av verdi rundt 500-800 kr (til de som hadde unghunden en uke hver). Ellers synes jeg en tusenlapp i uka er en passe sum egentlig, til folk som vil ha litt betalt for arbeidet. Men det kommer veldig an på hvor godt man kjenner vedkommede og hvor mye de ønsker å gjøre det. Noen hunder er jo veldig enkle og glir kanskje rett inn i andres hundehold eller liv, mens noen hunder trenger mer omtanke og tilrettelegging (40 kg unghund på 18 mnd i vårt tilfelle).
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Chilli

Chilli


Antall Innlegg : 19
Join date : 25.11.2011
Age : 46
Bosted : Aust-Agder

Betaling for pass av hund Empty
PosteTema: Re: Betaling for pass av hund   Betaling for pass av hund EmptyMan Feb 06 2012, 08:59

Takk for svar dere ;-)
Skal på siste besøk før turen til torsdag, så da tilbyr jeg henne 1500 tenker jeg, så ser jeg hva hun sier. Tror hun gleder seg veldig så jeg er superglad for at Chilli kommer til og få det så fint de ukene vi er borte!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Betaling for pass av hund Empty
PosteTema: Re: Betaling for pass av hund   Betaling for pass av hund Empty

Til Toppen Go down
 
Betaling for pass av hund
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Lyst på ferie i sommer? Tilbyr pass av hund i Trøndelag.
» Hund reddet påkjørt hund!
» Pass til Mia?
» Pass 24/6-4/7 ?
» Pass over litt tid!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Pinscher-
Gå Til: