Jeg ble så bekymret når Kiwi fikk diagnosen lungebetennelse, men ble beroliget over medisinering av veterinær. Sjokket var stort da meldingen din kom Camilla, om at verdens beste Kiwi ikke er mer. Kiwi var spesiell, snill som dagen var lang, vakker både inni og utenpå.
Hun ble født en kald vinterdag sammen med sine 3 søsken, og verdens beste mamma. HUn var full av fart og futt i valpekassa og ga oss stadig utfordringer med høyden på veggene.
Hun ble kennelens aller første Norske champion, og den første danske championen, samt første Cacib vinner. Hun gjorde en god figur i utstillingsringene og gjorde oss meget stolt der også. Hun er mamma til vårt I-kull og gjorde en fantastisk jobb med sine 4 små gutter.
At Kiwi skulle bli engelhund allerede nå, finner jeg ubeskrivelig vondt. Det er urettferdig og utrolig trist.
Det er vondt for deg Camilla, det vet jeg, men Kiwi har hatt et godt og trygt hjem og fått leve et godt liv de årene hun fikk være her. Jeg tenker på deg.
Himmelen har fått en ny stor stjerne, en vakker engel som lyser opp vinterhimmelen. De beste reiser først..
Hvil i fred verdens beste
NOCH DKCH Chi O'din Andalucia 4.5 uker