Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Camilla, Kiwi og Nyx

Go down 
+17
CAMALIS
Lex
Kinkade
Hera
Maria
Marte
Kennel Mirenzo
Lene
Kaja
Nina (Kennel Dijontoma)
Linn
Caroline
Gry Elena
Julie
Ann-Helen
Garp
camillahoel
21 posters
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 07:58

Tenkte jeg skulle lage en liten dagbok siden jeg nå har fått valp i hus igjen. Very Happy

Igår ettermiddag reiste jeg til Oslo for å hente hjem Nyx. Vel framme på kjøkkenet til Kaja ble jeg overfallt av et gjeng supersosiale og nyskjærrige gutter. Alle 4 er superherlige!

Etter litt te, snacks og skravling i en drøy times tid var det på tide for meg og Nyx å reise hjem. Turen gikk kjempe fint. Nyx buset rundt på gulvet på gardemoen å lekte med kobbelet. Brydde seg ikke noe om alle menneskene rundt om og alle de nye høye lydene. På flyet så sovnet han av med en gang jeg satte bagen under stolen.

Når vi kom hjem så var gjennsynsgleden stor. Kiwi ble helt i ekstase når hun fikk se Nyx, og de fløy rundt på gulvet her i en times tid før vi la oss.
Natten gikk over all forventning. Han våknet noen ganger i løpet av natta, men han skiftet bare stilling og sov videre. Kun én gang han småklynket litt. Litt værre var det for meg, hehe. Jeg har nesten ikke sovet i det hele tatt Laughing Lillemann snorker!! happy4
Til Toppen Go down
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 08:13

Så herlig Nyx høres ut til å være! wub4 Og så søtt at han snorker høylytt da! Det er trygge gutten sin det. happy4 Selv om kanskje det går litt utover nattesøvnen din. lalala2
Kos deg masse med mor og sønn, og husk å legg ut masse bilder av gullgutten din framover.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 08:50

Gratulerer med nygutten biggrin .
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 09:25

Gratulerer så mye med ny gutt! happy6
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 09:35

Han høres jo ut til å være en herlig kar, gratulerer med å få ham i hus happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 09:44

Gratulerer med ny valp i hus happy5
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 09:50

Gratulerer happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 10:18

Gratulerer så mye med ny valp i hus, gleder meg til å se bilder etter hvert! biggrin Skjønner jeg er litt treg siden det ser ut til at alle de andre som har svart her allerede vet hvilken valp du har vært og hentet, men hvilken av guttene er det som er blitt din...?! unsure3 lalala2 Laughing
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 11:14

Hehehe, herlig er han, og han tar ting som forventet. Flott! Måtte flire når du skrev han snorker, han ligger vel på rygg som han pleier og drømmer.. hehehe.. Du har to skikkelig godinger i hus, og jeg håper du får masse glede av deres nye familimedlem også. Jeg er ihvertfall meget fornøyd med at han havnet hos dere. sidehug

Nina skrev:
Gratulerer så mye med ny valp i hus, gleder meg til å se bilder etter hvert! biggrin Skjønner jeg er litt treg siden det ser ut til at alle de andre som har svart her allerede vet hvilken valp du har vært og hentet, men hvilken av guttene er det som er blitt din...?! unsure3 lalala2 Laughing

Isle of Man wink3
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 11:34

Tusen takk alle sammen! biggrin
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 11:39

Kaja skrev:

Nina skrev:
Gratulerer så mye med ny valp i hus, gleder meg til å se bilder etter hvert! biggrin Skjønner jeg er litt treg siden det ser ut til at alle de andre som har svart her allerede vet hvilken valp du har vært og hentet, men hvilken av guttene er det som er blitt din...?! unsure3 lalala2 Laughing

Isle of Man wink3

Å, det var jo min favoritt det jo, så moro, da gleder jeg meg til å følge med på han! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 14:24

Kjapp runde med kos på fanget før han raser videre biggrin Vakringen min wub4

Camilla, Kiwi og Nyx S5002130
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 14:57

Så nydelig han er! wub4
Gratulerer med valp i huset! happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 15:03

Gratulerer! Han ser herlig ut wub4
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyMan Mar 29 2010, 15:15

Tusen takk!

Ja han er usedvanlig herlig, hehe. Veldig grei og trivelig. Nå ligger han i buret sitt å sover etter en time med rasing på gulvet. Han oppfører seg som om han alltid har vært her, og han har tydligvis skjønt at det er på kjøkkenet at maten er, for om døra er åpen inn dit så springer han rett inn til fórboksen, hehe.

Vi har og så langt klart å unngå uhell inne. Jeg har et tissehåndkle som jeg tar med ned i gangen (det er kaldt og regner ute så han vil ikke gjøre fra seg ute) hvor han tisser og bajser. Syns dette funker veldig bra for da skjønner han til slutt at han i det minste skal ut fra leiligheta. Smile

Får satse på at det går like bra med han i natt, og at jeg kanskje får noen timer søvn happy4
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Mar 30 2010, 15:46

Herlig!!
Høres ut som dere nyter livet Camilla happy6
Han er skikkelig vakker!! happy3

Gleder meg til å se dere igjen om få uker happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Mar 30 2010, 15:49

Gratulerer med å ha fått hjem nydelige gutten din!! Camilla, Kiwi og Nyx Icon_biggrin
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Mar 30 2010, 16:15

Marte skrev:
Herlig!!
Høres ut som dere nyter livet Camilla happy6
Han er skikkelig vakker!! happy3

Gleder meg til å se dere igjen om få uker happy6

Det blir og en gylden mulighet for sosialisering Smile Gleder meg til å se dere igjen! biggrin
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Mar 30 2010, 16:34

Idag er første alenedag for Nyx (eller han er jo sammen med Kiwi da) mens jeg er 3 timer på jobb.

Jeg satt begge bikkjene i hvert sitt bur ved siden av hverandre, så får håpe det ikke er for mye grining der hjemme. Har ikke fått noen klagemeldinger fra naboene enda så, hehe.

Natt til idag gikk også veldig greit. Han våknet et par ganger og klaget litt, men sovnet raskt. Vi sov helt til kl 9 idag morges, og han hadde ikke tisset i buret i løpet av natten. Flink liten gutt må jeg si. Både Kiwi og Dubai tisset som bare det i løpet av natten da de var valp så er jo kjekt å slippe å skifte i buret hver dag. Han går generelt mindre på do enn det de to andre gjorde som valp. Er det vanlig at hannhunder gjør mindre fra seg som valp enn tispevalper?

Flink er tassen til å gå i bånd og mht at han kun har gått i bånd i et par dager. Vi var ute å trasket litt jeg og han før jeg dro på jobb, og han traver så fint ved siden av meg meste parten av tiden. Han overasker meg til stadig med hvor flink han er. Han har og lært seg allerede at når jeg lager en bestemt lyd så betyr det at han ikke får lov å bite i ting, kun på 1 dag! biggrin

En annen ting som jeg og syns er supert med denne gutten er at han ikke er totalavhengig av å ha meg i øyesyn hele tiden. Han kan lett finne på å sitte alene i stua å leke med lekene sine mens jeg og Kiwi er på kjøkkenet f.eks.

Digger denne karen, hehe biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Mar 30 2010, 17:00

camillahoel skrev:
Idag er første alenedag for Nyx (eller han er jo sammen med Kiwi da) mens jeg er 3 timer på jobb.

Jeg satt begge bikkjene i hvert sitt bur ved siden av hverandre, så får håpe det ikke er for mye grining der hjemme. Har ikke fått noen klagemeldinger fra naboene enda så, hehe.

Natt til idag gikk også veldig greit. Han våknet et par ganger og klaget litt, men sovnet raskt. Vi sov helt til kl 9 idag morges, og han hadde ikke tisset i buret i løpet av natten. Flink liten gutt må jeg si. Både Kiwi og Dubai tisset som bare det i løpet av natten da de var valp så er jo kjekt å slippe å skifte i buret hver dag. Han går generelt mindre på do enn det de to andre gjorde som valp. Er det vanlig at hannhunder gjør mindre fra seg som valp enn tispevalper?

Flink er tassen til å gå i bånd og mht at han kun har gått i bånd i et par dager. Vi var ute å trasket litt jeg og han før jeg dro på jobb, og han traver så fint ved siden av meg meste parten av tiden. Han overasker meg til stadig med hvor flink han er. Han har og lært seg allerede at når jeg lager en bestemt lyd så betyr det at han ikke får lov å bite i ting, kun på 1 dag! biggrin

En annen ting som jeg og syns er supert med denne gutten er at han ikke er totalavhengig av å ha meg i øyesyn hele tiden. Han kan lett finne på å sitte alene i stua å leke med lekene sine mens jeg og Kiwi er på kjøkkenet f.eks.

Digger denne karen, hehe biggrin
happy6
Rick tisset aldri i buret som valp biggrin
Art er like flink biggrin
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyLør Apr 03 2010, 22:37

Søtnos deluxe!
Tror ikke det er så kjønnsavhengig denne tissinga, du har bare fått deg et prakteksemplar :P biggrin

Gi mor og sønn en klem fra meg, vi savner dem wub4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Apr 06 2010, 14:50

Da har Nyx vært hos meg i en drøy uke og alt går kjempe bra.

Han er kjempe flink å tisse ute (har hatt 3 tisseuhell inne) og begynner sånn smått å skjønne at han skal ut, meeeen han har store problemer med å bajse ute mad2 Jeg står ute lenge med han når jeg vet han må, men han finner seg bare en pinne som han spiser og gjør alt mulig annet tull enn å gå på do. Han kan seriøst holde på å bajse seg ut men kniper og kniper. Jeg tenker da at jeg kan gå inn, vente et par min og gå ut igjen, men så snart vi er inne og jeg snur ryggen til i 2 sek for å henge fra meg jakka el.l. så setter han seg ned å bajser mad2 Han må to ganger om dagen og han har bare bajset ute 3(!!!) ganger siden jeg fikk han, haha.

En annen ting? Smaker pinner, bark og kvister kjempegodt eller?? Han spiser det som om det var snop huh3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyTir Apr 06 2010, 14:54

camillahoel skrev:
Da har Nyx vært hos meg i en drøy uke og alt går kjempe bra.

Han er kjempe flink å tisse ute (har hatt 3 tisseuhell inne) og begynner sånn smått å skjønne at han skal ut, meeeen han har store problemer med å bajse ute mad2 Jeg står ute lenge med han når jeg vet han må, men han finner seg bare en pinne som han spiser og gjør alt mulig annet tull enn å gå på do. Han kan seriøst holde på å bajse seg ut men kniper og kniper. Jeg tenker da at jeg kan gå inn, vente et par min og gå ut igjen, men så snart vi er inne og jeg snur ryggen til i 2 sek for å henge fra meg jakka el.l. så setter han seg ned å bajser mad2 Han må to ganger om dagen og han har bare bajset ute 3(!!!) ganger siden jeg fikk han, haha.

En annen ting? Smaker pinner, bark og kvister kjempegodt eller?? Han spiser det som om det var snop huh3

Stein,kvister, blader, snø og heste møkk er en delikatesse her happy4
Til Toppen Go down
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyLør Apr 10 2010, 15:47

Kiwi har blitt en merkelig skrue og begynt å gjøre rare ting hun ikke gjorde før. Hun har f.eks aldri bjeffet på andre hunder men idag gikk hun helt bananas når vi traff på en dobermantispe. Den "stakars" tispa bare stod å så på kiwi mens hun gneldra som hun aldri har gneldret før Laughing Min teori er at hun skulle passe på Nyx. Måtte nesten riste i henne for at jeg skulle få kontakt med henne. Håper dette var et engangstilfelle, hehe.
Senere på dagen traff vi på en hannhund av "labbetuss-typen". Da hadde hun en helt annen oppførsel, dog merkelig. Hun satte i et hyyyyl og skapet seg veeeldig med å legge seg ned på rygg osv Laughing Men hun har hatt en tendens til å hyle og være helt tullete med hannhunder vi møter ut. Tror hun er "guttegal" Laughing

Nyx går det veldig bra med. Idag så holdt han seg faktisk mens jeg var på skolen, men når jeg kom hjem så var det rett i gangen, og tiss og bajs når vi kom ut, så tror nok han begynner å skjønne tegninga. Smile

Mor og sønn
Camilla, Kiwi og Nyx S5002208
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx EmptyLør Apr 10 2010, 16:29

Hahaha... herremin så herlig bilde av fine mamsn og bebisn wub3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Sponsored content





Camilla, Kiwi og Nyx Empty
PosteTema: Re: Camilla, Kiwi og Nyx   Camilla, Kiwi og Nyx Empty

Til Toppen Go down
 
Camilla, Kiwi og Nyx
Til Toppen 
Side 1 av 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Camilla, Kiwi og Nyx
» Kiwi
» Kiwi
» Camilla 25 år!
» Camilla og Dennis

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: