Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Exigors Brilliant Aro

Go down 
+4
Nettan
Ane
diesel11
LL
8 posters
AvInnlegg
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Aug 02 2011, 17:38

Jeg er rett og slett nødt til å skryte av den skjønne skjønne gutten min!!! Nå har vi ankommet Lillehammer, selv om det er 20 dager til skolestart. Jeg ville være her så tidlig som mulig, for at Aro skal få en best mulig overgang, er jo ikke bare jeg som skal ut av feriemodus dry Overgangen gikk jo selvfølgelig glatt. Han tusler rundt i leiligheten som om han har vært her i hele sommer. Rett opp i sofaen Very Happy
Idag har vi trent endel på å stå foran meg, og selvfølgelig kontakt MED forstyrrelser. Han er kjempe flink, stiller seg opp som en prest, og har så og si sluttet med å sette seg, (han har tilbydd "sitt" i hytt og pine, enda jeg ikke belønner det i det hele tatt) laughs Folk går forbi (langt unna, men de både høres og sees godt), biler kjører, lastebiler og tog bråker, Aro titter på, men tar fort kontakt med meg igen Very Happy

MEN, det jeg egentlig skulle skryte av, var at da vi var ferdige kom det ikke mindre enn FIRE jenter på 8 og 9 år som ville hilse på. Mens de hilste, så satte jeg meg ned, og fikk Aro til å legge seg. Og der lå han som en prest å tittet på meg (mens han selvfølgelig fikk godbiter happy6 ) Jeg er så STOLT av godgutten min. Jenten klappet og strøk, tok på halen og ørene, det gikk så fint. FLINKE gutten min. Han er jo så glad i folk og vil bare opp å hilse i ansiktet på alle, men han lå pal! jump2

Nå er han selvfølgelig sliten etter trening og lek, så slapper godt av i sofaen og ser på tv'n med bamsen mellom forbeina,
Exigors Brilliant Aro 02082011732
Til Toppen Go down
diesel11




Antall Innlegg : 6
Join date : 30.07.2011

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Aug 02 2011, 20:33

så flink da Smile skulle ha Diesel til å stå på bordet i går , han prøvde både sitt ,gi labb, nusse og dekk først wink3 he he !!! mamman trenger seg ett kurs også da Very Happy kjempe søtt bilde Smile
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Aug 02 2011, 21:01

diesel11 skrev:
så flink da Smile skulle ha Diesel til å stå på bordet i går , han prøvde både sitt ,gi labb, nusse og dekk først wink3 he he !!! mamman trenger seg ett kurs også da Very Happy kjempe søtt bilde Smile

Ja han er kjempe flink Very Happy Også har han så god konsentrasjon, forbløffer meg stadig den lille gutten! Hihi, er typisk at de tilbyr alt annet:p Aro står bedre på bakken enn på bordet da, da blir han litt usikker på hva det er jeg vil av han virker det som, så han blir litt krokete, men det kommer seg. Men på bakken, så står han kjempe fint Very Happy Er så gøy når noe bare fungerer, når han bare gjør akkurat som han skal jump3
Til Toppen Go down
Ane

Ane


Antall Innlegg : 1877
Join date : 30.07.2009

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Aug 02 2011, 21:27

Flink han er happy3 Og så søtt bilde da wub3
Til Toppen Go down
http://mostawesomeristretto.com/
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Aug 02 2011, 22:04

Stretto skrev:
Flink han er happy3 Og så søtt bilde da wub3

happy4
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyOns Aug 03 2011, 14:19

Må bare skryte litt til.... lalala2
Aro har vært veldig flink til å ikke gjøre fra seg inne, mest fordi jeg har et øye på han hele tiden, men i det siste så har jeg lagt merke til at han holder seg lengre, og han har varslet to ganger før, en gang søyt han veldig, andre gangen gikk han til døra. Så i dag, i den nye leiligheten etter å ha vært ute lenge å trent, lekt, slappet av og gått, han tisset flere ganger og gjorde nummer 2, så når vi gikk inn tenkte jeg at han sikkert ikke hadde noe behov før om ei god stund, men 10 min etter vi kom inn, sto han ved ytterdøra å pep/sutret, åjoda, vi gikk ut og han tisset happy5 happy5 happy5 jump2 jump3
JA nå er han vel snart helt husren ja!!! Very Happy Very Happy Very Happy

pause i parken, vannmelon har blitt nå av det beste Smile
Exigors Brilliant Aro 03082011734


selv om det er varmt og jeg er sliten så skal jeg slappe litt av i solsteiken ja!
Exigors Brilliant Aro 03082011735


slakt etter dagens økt
Exigors Brilliant Aro 03082011736
Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptySøn Sep 18 2011, 20:38

Får bli skrytetråden min dette Very Happy hihi. Da har vi vært på to utstillinger i helga. Var veldig spennende, og matmor var nok aller mest nervøs, aner jo ikke hva jeg holder på med :p Sånn sett ut i fra resultatet var det jo ikke noen bragd, MEN han var så flink i ringen Very Happy På lørdag løp han rundt som den prinsen han er, uten noe tull og fanterier, full fokus på matmor og jobben! Var litt ekkelt å vise tenner, men fikk da lov til det etter litt trynesleiking av dommer :p Idag var det litt fanting, to tre hopp før han slappet helt av å bare travet rundt Smile Det gikk også mye bedre under tannvisningen! Flinke gutten min. Så fikk vi kjempe fin kritikk da:)

Her er kritikken fra lørdag, skal skrive inne fra idag (søndag) så straks jeg får tydet det. Litt håpløst med forkortelser for alt skrevet i løkkeksrift med tusj..

"Vakkert hode og uttrykk, god over og underlinje. Beveger seg bra bak, og stabilt framme. gode vinkler foran og bak, god benstamme, godt pigmentert, god brystvidde, men på den større siden. Noe kort overarm, god nakkebue.
Trivelig helhet og velvist."


Fornøyd matmor, og sliten Aro!
Exigors Brilliant Aro _DSC0215-1
Til Toppen Go down
Nettan




Antall Innlegg : 251
Join date : 24.09.2009
Age : 69
Bosted : Värnamo, Sverige

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyMan Sep 19 2011, 13:13

Grattis! Du ser så glad och nöjd ut och så ska det vara när det går bra och ju fler gånger ni är i ringen ju bättre blir det! happy5
Til Toppen Go down
http://www.exigors.se
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyMan Sep 19 2011, 13:24

Gratulerer med vel gjennomført utstillingsdebut happy5 happy6

Fristet det til gjentagelse? biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyMan Sep 19 2011, 17:17

Nettan skrev:
Grattis! Du ser så glad och nöjd ut och så ska det vara när det går bra och ju fler gånger ni är i ringen ju bättre blir det! happy5
Takk Smile Var kjempe gøy Very Happy

Marte skrev:
Gratulerer med vel gjennomført utstillingsdebut happy5 happy6

Fristet det til gjentagelse? biggrin
Takktakk Smile Ja det er klart det frister Very Happy Skal på pinscherklubbens utstilling 2. oktober og orklahallen 12-13 november Very Happy
Til Toppen Go down
Takk for meg




Antall Innlegg : 457
Join date : 10.06.2009

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyMan Sep 19 2011, 18:54

LL skrev:
Får bli skrytetråden min dette Very Happy hihi. Da har vi vært på to utstillinger i helga. Var veldig spennende, og matmor var nok aller mest nervøs, aner jo ikke hva jeg holder på med :p Sånn sett ut i fra resultatet var det jo ikke noen bragd, MEN han var så flink i ringen Very Happy På lørdag løp han rundt som den prinsen han er, uten noe tull og fanterier, full fokus på matmor og jobben! Var litt ekkelt å vise tenner, men fikk da lov til det etter litt trynesleiking av dommer :p Idag var det litt fanting, to tre hopp før han slappet helt av å bare travet rundt Smile Det gikk også mye bedre under tannvisningen! Flinke gutten min. Så fikk vi kjempe fin kritikk da:)

Her er kritikken fra lørdag, skal skrive inne fra idag (søndag) så straks jeg får tydet det. Litt håpløst med forkortelser for alt skrevet i løkkeksrift med tusj..

"Vakkert hode og uttrykk, god over og underlinje. Beveger seg bra bak, og stabilt framme. gode vinkler foran og bak, god benstamme, godt pigmentert, god brystvidde, men på den større siden. Noe kort overarm, god nakkebue.
Trivelig helhet og velvist."


Fornøyd matmor, og sliten Aro!
Exigors Brilliant Aro _DSC0215-1
Gratulerer med god start!

Når du får trent litt mer på utstilling skal du se det går enda bedre happy6
I Trondhjem er det jo treninger hver uke så du skal se at det bare går fremover happy5

Til Toppen Go down
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 54
Bosted : Trondheim/Lillehammer

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Sep 27 2011, 22:13

ÅÅÅh jeg har verdens beste bissevovs!! Fine gutten min går så fint FVF, nettopp begynt å trene på det, SÅ flink Very Happy wub4 wub4 wub4
Så slapp vi hundene på kurset i dag, og min kjære og gode Aro begynte å bølle på en yngre stakkars dachs som ble redd og la seg rett ned, mens Aro og en annen hannhund koste seg med å leke og bølle med den stakkars dachsen, så jeg tenkte jeg kunne teste innkallinga før jeg gikk bort å avbrøt (med INGEN forventning om at han skulle komme, har bare trent uten forstyrrelser), Aro var svært opptatt, men da han hørte navnet sitt så kom han jaggu flyvende biggrin såå stolt jeg er wub4 fiiine fiiine vovven min! wub4 wub4

Exigors Brilliant Aro 27092011977
Til Toppen Go down
Tangetoppen's Legolas

Tangetoppen's Legolas


Antall Innlegg : 8
Join date : 27.09.2011
Age : 35
Bosted :

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyTir Sep 27 2011, 22:20

Så flott!! Smile

Ropte på Lego på mandagen da han lekte med gårdshunden her, og jaggu kom han rett inn! Very Happy

Det er så godt å være stolt av hunden sin Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.tlegolas.wordpress.com
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Larvik

Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro EmptyOns Sep 28 2011, 07:08

Så bra at treningen og kurset går så fint! Ingenting er mer gøy enn det happy5 Den treningen du gjør nå er kjempeviktig, for den virker som er borte i pubertsalderen, men viser seg igjen så godt når han blir voksen og har ørene tilbake på rett plass happy6

Lykke til videre!
Til Toppen Go down
Sponsored content





Exigors Brilliant Aro Empty
PosteTema: Re: Exigors Brilliant Aro   Exigors Brilliant Aro Empty

Til Toppen Go down
 
Exigors Brilliant Aro
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» EXIGORS BLACK ZOLTAN
» Brilliant and Win!
» Exigor's Brilliant Aro
» Exigor's Brilliant Aro

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: