| Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) | |
|
+18ElinK Hilde Sofie Maiken Marianne Eva Maria Cesilie Caroline Anita.K Monica P LL Hilde & Jack Gry Ane Linn Lex Christine Nina (Kennel Dijontoma) 22 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Ons Nov 30 2011, 22:14 | |
| Fineste Issi! Tante Julie fra nordnorge er storfan! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 16:16 | |
|
På tide med litt nye bilder av den lille svarte klompen min vel...
Issi er nå 11 mnd gammel og fortsatt like full av lek og moro og helt utrolig kul å jobbe med når jeg først får ut fingeren og trener litt...og all den tiden jeg ikke klarer å få ut fingeren trener hun seg selv i perfekt FVF, som hun har lært seg selv, på tur eller underholder seg selv med å kaste ball og "kampe" med seg selv på stuegulvet når ingen av de andre hundene holder ut den lille gremlingen lenger... Elsker virkelig den lille bulldoseren min...
Den lille prinsessen ville sende litt nye bilder til opdretteren sin i Tsjekkia igår for å si "hallo" og "ai låv ju", så da måtte hun jo pynte seg litt, hihi!
Julie, jeg og en gjeng med andre lo sånn av alle annonsene som folk som selger miniatyrvalper legger ut med bilder av valpene i vinglass og med pynt på osv, så jeg klarte ikke dy meg... Hva sier vel "I love you and miss you my dear breeder" bedre enn et bling-smykke med hjerte rundt halsen?!
Issi med sin bling... Issi er verdens beste til å posere, hun eeelsker å være i sentrum og å bli tatt bilder av, så hun ligger mer enn gjerne og vrir seg foran kamera en halv evighet...
Men man er da et matvrak av dimensjoner også, så man jobber da ikke gratis heller...."Halloooo, hvor blir det av den go'biten min...?!"
Enhver liten prinsesse må da ha litt råååsa også!
"Ja...? Jeg venter fortsatt på den go'biten...!"
Men til og med en dreven supermodell kan bli sliten etter en hard arbeidsøkt...disse photo shootene kan være skikkelig krevende, det er ikke barebare å være så vakker...
Meeeen, ingen kan være en søt prinsesse alt for lenge av gangen, og det tar ikke lang tid før det indre trollet kommer fram og man forvandles til den plagsomme lille lillesøsteren man er til vanlig... Ikke mye fredagsfred å få for Emma...
Torsdag tok Jonas, Issi, Bård og jeg oss en liten tur opp på hundejordet i Frognerparken i det fine været, og fikk knipset et par bilder med mobilen i Vigelandsparken på vei hjem igjen...
Issi & Jonas
Issi poserer på trappen opp til Monolitten, foran alle turistene...ikke akkurat lett å få no bilde i det ène sekundet det ikke gikk en hel flokk med turister rundt oss og lurte på hva vi drev med, så det fikk bli med et litt sånn halvveisbilde...
For øyeblikket har hun akkurat avsluttet en runde med å underholde seg selv med å kaste leker til seg selv og hoppe rundt på stuegulvet.... Alle de andre hundene er lei av å leke med henne og vil sove og ryggen min er crap, så vi har ikke vært på tur og hun gjør sitt ytterste for å fortelle oss akkurat hvor KJEEEEDELIGE vi er og har akkurat slengt seg som et menneske i sofan og ser på TV med Otto og meg...
Hva skal man ellers gjøre når det er noen andre (les; Otto) som tar opp hele sofaplassen da liksom...?!
Hmm...var egentlig ikke så dumt det TV-progammet...ganske moro egentlig...!
| |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 16:58 | |
| Hun er jo bare knallfin og supersøt!! Kan ikke du bare sende henne til Tromsø, da?? Jeg trenger en gremling/bulldoser/kamper som gidder å trene sammen med meg. Melba syns nemlig at det meste av trening som varer mer enn 3 minutter er oppskrytt. Da er hun jo ferdiglekt og ferdigspist, sier hun. | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| |
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 19:41 | |
| Uææææ, så nydelig | |
|
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 20:19 | |
| Ååå, så fin hun er | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 21:17 | |
| Vakre jenta | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Feb 25 2012, 23:04 | |
| Tak for fine ord om lille trollet mitt...! - Maria skrev:
- Hun er jo bare knallfin og supersøt!!
Kan ikke du bare sende henne til Tromsø, da?? Jeg trenger en gremling/bulldoser/kamper som gidder å trene sammen med meg.
Melba syns nemlig at det meste av trening som varer mer enn 3 minutter er oppskrytt. Da er hun jo ferdiglekt og ferdigspist, sier hun. Ja, Maria, det er hos deg hun skulle vært vettu...helt tragisk at jeg har så mye hunder som det bor så mye i, som jeg ikke har bygget videre på... Blir helt deprimert nesten hver gang jeg tenker på det... Men Issi er jo fortsatt ung, så jeg håper jeg blir bedre snart sånn at jeg klarer å komme igang med å trene henne litt mer skikkelig...! Du skulle bodd her, så skulle jeg sørenmeg betalt deg for å ta henne med på treninger! Issi er helt uenig med Melba...man kan aldri bli ferdigspist eller ferdiglekt, og jeg er sikker på at jeg kunne gått gjennom en krigssone med henne uten at hun en gang hadde merket at det skjedde no rundt, hun har fullt fokus på meg enten jeg vil det eller ikke...! Og snø, kulde og vann er bare helt toppers, haha, hun brøyter seg til og med gjennom dype iskulper som andre går rundt eller hopper over, og hvorfor i all verden skal man gå på stien når man kan løpe i snø som dekker kroppen til langt oppå sidene og ryggen...?! Må være en eller annen feilvare det her... | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Man Feb 27 2012, 17:03 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Man Mai 21 2012, 01:03 | |
|
Sist endret av Nina den Tir Apr 02 2013, 01:08, endret 1 gang | |
|
| |
Hilde Sofie
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Man Mai 21 2012, 06:15 | |
| Vakker jente! | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| |
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| |
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Tir Apr 02 2013, 01:31 | |
|
Har jo helt glemt å oppdatere med bilder her...får ta å oppdatere litt med litt bilder siden sist en annen dag, men her kommer hvert fall noen fra turen vår med Ane, Martin og gutta deres igår! Lille-gullet mitt er blitt stor jente nå, selv om hun fortsatt er minst i huset og lever på det, haha! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med lille arbeisjernet mitt, og vi har det så utrolig moro sammen!
Issi - 2 år gammel
Issi og Jonas (den blinde), to av samma sorten! De har akkurat fått "vær så god"-kommandoen etter å ha sittet pent og ventet mens Martin knipset dem, og det er vel ganske tydelig at det er to som forventer seg betaling for modelljobben...
Jonas og Issi er så utrolig like, og det kommer godt fram her, haha! De er både to av de desidert kuleste hundene jeg vet om OG de to som kan klare å irritere meg mest her i verden... To sterke personligheter som eeeelsker å jobbe og leke og kunne gjort det til krampa tok dem, som er så utrolig ærlige, tydelige og bestandig gir alt, at de er en fryd å jobbe med og gjør hundetrening veldig enkelt for en slurvete eier, og to gigantiske matvrak som garrantert kunne spist seg ihjel om de fikk muligheten...
(Tusen takk for de fine bildene Martin og Ane!!!)
Og så et av Issi i stallen i starten av mars...der er dogsa virkelig i sitt rette element!
| |
|
| |
Hilde Sofie
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Tir Apr 02 2013, 06:40 | |
| Flotte bilder av de fine voffsene! | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Apr 06 2013, 08:35 | |
| Flotte frøkna! | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) Lør Apr 06 2013, 18:28 | |
| Nydelig jente | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| |
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) | |
| |
|
| |
| Issi - Isis Nordic Princess King Black (Nye bilder s 3, 21/5-12) | |
|