| Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) | |
|
+6Linn ElinK Marte Hilde Sofie Julie Nina (Kennel Dijontoma) 10 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 11:16 | |
| Må jo legge ut litt nye bilder av den lille klovnen og prinsessen min, og skryte litt av henne når vært så flink i det siste...
Emma, Dark Angels Nisha Nordic Spirit (N SE DK NORD UCH Gangland Wolfrider's Bearclaw x Arisa Banda Urwisow), har vært på 3 utstillinger hittil i år, i Sverige, Danmark og Norge, og har tatt med seg BIM, CERT og CACIB fra alle utstillingene, og fått masse lovord fra dommerne...! Er så stolt over den lille loppa mi, som har trådd til og gjort en super jobb, like glad som alltid, selv om hun stort sett har ligget i sengen med meg de siste månedene og omtrent ikke fått no trim i det heletatt, og har vært sliten etter lange reiser med tog, mange timer i bil og lite søvn på turene våre... Nå får vi bare vente tålmodig til hun snart tipper over det magiske 2-tallet og så enda noen måneder til det har gått 1 år og 1 dag siden hun tok det første certet sitt ifjor sommer, og så prøve å få tatt ett til etter det, så blir det en hel drøss med nye bokstaver foran navnet hennes...
Emma 23 mnd gammel
Lille teddybjørnen min...
Tullejente...
Buddha-dog..?
Emma i et nøtteskall...lille klovnen min...
Dancing-queen...min lille cirkushund...
Og min lille prinsesse...mitt ...
22 mnd gammel på trening i garasjen...
Speider...noen som kommer...viktig å få med seg alt...!
Noen som sa overstukket...?
I farta på MyDog i Göteborg i januar...endte med BIM med Cert og Cacib, ved sidenav pappa-Otto, som ble BIR...
En glad Emma som er veldig fornøyd med å se hotellsengen i Danmark etter 9 timers kjøring... https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150474495110593.638187.791750592&type=3#!/video/video.php?v=10151287051590593
Sist endret av Nina den Man Mai 07 2012, 13:24, endret 1 gang | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| |
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 11:30 | |
| Flotte bilder av ei knallfin frøken! | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 12:22 | |
| Nydelige, herlige Emma Det trenger ikke å gå 1 år og 1 dag fra første til siste CERT, de kan du ta tre helger på rad etter fyllte 2 år om du vil - den regelen gjelder kun CACIB Så det er bare å melde på første og beste utstilling etter hun har bursdag for å jakte på alle tittlene | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 12:46 | |
| Fineste Emmalusken | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 13:01 | |
| | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 13:06 | |
| - Nina skrev:
- Marte skrev:
- Nydelige, herlige Emma
Det trenger ikke å gå 1 år og 1 dag fra første til siste CERT, de kan du ta tre helger på rad etter fyllte 2 år om du vil - den regelen gjelder kun CACIB Så det er bare å melde på første og beste utstilling etter hun har bursdag for å jakte på alle tittlene Åååh, er det sant Marte?! Var det jeg mente, men oppdretteren til Emma forvirret meg, hihi, vi har nok snakket rett forbi hverandre...! :-P Men da får hun ikke Nord Uch'en før det har gått ett år og èn dag...? Jo, hun får alle 4 i en fei, ( N SE DK NORD UCH ) men hun kan ikke bli INT UCH før hun får det siste CACIB'et etter det har gått mer enn 1 år og 1 dag siden hun tok det første Det hjelper ikke om hun har 10 CACIB i 8 forskjellige land, hvis det ikke har gått mer enn 1 år og en dag fra hun tok det første, skjønner? Men når hun tar et etter det har gått lang nok tid, kan hun titulere seg med INT UCH også, så lenge hun har 2 stk fra Norge eller Tyskland | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 13:11 | |
| - Marte skrev:
- Nina skrev:
- Marte skrev:
- Nydelige, herlige Emma
Det trenger ikke å gå 1 år og 1 dag fra første til siste CERT, de kan du ta tre helger på rad etter fyllte 2 år om du vil - den regelen gjelder kun CACIB Så det er bare å melde på første og beste utstilling etter hun har bursdag for å jakte på alle tittlene Åååh, er det sant Marte?! Var det jeg mente, men oppdretteren til Emma forvirret meg, hihi, vi har nok snakket rett forbi hverandre...! :-P Men da får hun ikke Nord Uch'en før det har gått ett år og èn dag...? Jo, hun får alle 4 i en fei, ( N SE DK NORD UCH ) men hun kan ikke bli INT UCH før hun får det siste CACIB'et etter det har gått mer enn 1 år og 1 dag siden hun tok det første Det hjelper ikke om hun har 10 CACIB i 8 forskjellige land, hvis det ikke har gått mer enn 1 år og en dag fra hun tok det første, skjønner? Men når hun tar et etter det har gått lang nok tid, kan hun titulere seg med INT UCH også, så lenge hun har 2 stk fra Norge eller Tyskland Ok, takk for oppklaringen...godt jeg har deg til å passe på meg, ellers hadde jeg jo ikke skjønt at Otto ble Nord Uch i Danmark heller sikkert...! | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 13:14 | |
| - Nina skrev:
- Marte skrev:
- Nina skrev:
- Marte skrev:
- Nydelige, herlige Emma
Det trenger ikke å gå 1 år og 1 dag fra første til siste CERT, de kan du ta tre helger på rad etter fyllte 2 år om du vil - den regelen gjelder kun CACIB Så det er bare å melde på første og beste utstilling etter hun har bursdag for å jakte på alle tittlene Åååh, er det sant Marte?! Var det jeg mente, men oppdretteren til Emma forvirret meg, hihi, vi har nok snakket rett forbi hverandre...! :-P Men da får hun ikke Nord Uch'en før det har gått ett år og èn dag...? Jo, hun får alle 4 i en fei, ( N SE DK NORD UCH ) men hun kan ikke bli INT UCH før hun får det siste CACIB'et etter det har gått mer enn 1 år og 1 dag siden hun tok det første Det hjelper ikke om hun har 10 CACIB i 8 forskjellige land, hvis det ikke har gått mer enn 1 år og en dag fra hun tok det første, skjønner? Men når hun tar et etter det har gått lang nok tid, kan hun titulere seg med INT UCH også, så lenge hun har 2 stk fra Norge eller Tyskland Ok, takk for oppklaringen...godt jeg har deg til å passe på meg, ellers hadde jeg jo ikke skjønt at Otto ble Nord Uch i Danmark heller sikkert...!
Ja, var jo jeg som måtte fortelle det til dommeren.. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 13:34 | |
| | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 15:27 | |
| Nydelige Emma | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 16:09 | |
| Fin hun er | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 21:28 | |
| Så mange fine bilder av snuppa ( Syns du må oppdatere papsen sin tråd i galleriet også etterhvert ) | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tor Feb 23 2012, 21:36 | |
| Hun er superduperfin!! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Man Mai 07 2012, 13:22 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Man Mai 07 2012, 13:38 | |
| Hun er så vakker Hun er en av de vakreste pinschertispene som finnes, uten tvil! | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
| |
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Man Mai 07 2012, 19:30 | |
| Veldig flott og pen | |
|
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tir Mai 08 2012, 08:00 | |
| Vakker jente! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tir Mai 08 2012, 08:10 | |
| - Nina skrev:
- ElinK skrev:
- Hun er så vakker Hun er en av de vakreste pinschertispene som finnes, uten tvil!
Awww, det var pent sagt, Emma sier tusen takk! Skulle bare mangle. Finnes ikke mange tisper med så fin front!! (Den setningen hørtes IKKE bra ut om man tar den ut av sammenhengen ) Scot skal snart få begynne å trekke bildekk, så håper jeg at han får litt mer muskler også | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) Tir Mai 08 2012, 10:03 | |
| Vakre jenta | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) | |
| |
|
| |
| Emma - Dark Angel's Nisha Nordic Spirit (Nye bilder nederst på siden!) | |
|