Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier

Go down 
+18
Antamina
saradino
Cesilie
Fly
tintin
Ane
Kinkade
Marian
Linn
Takk for meg
Lex
Anita.K
Marita
Marte
Ann-Helen
Irene
Kaja
Caroline
22 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
monajp

monajp

Antall Innlegg : 12

Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyTir Jun 28 2011, 11:35

GRATULERER ALLE MED FLOTTE RESULTATER happy5

TUSEN TAKK FOR EN FLOTT HELG PÅ PINSCHERSPESIALEN happy6 OG EN STOR TAKK TIL DERE ALLE SAMMEN SOM ARRANGERTE EN FLOTT UTSLILLINGSHELG happy5 BÅDE BARNA OG VI VOKSNE STORKOSTE OSS biggrin VI GLEDER OSS ALLEREDE TIL NESTE ÅR biggrin

Til Toppen Go down
Kennel Unico Perrito

Antall Innlegg : 5

PosteTema: GRATULERER   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyTir Jun 28 2011, 17:07

happy5 GRATULASJONER TIL HUNDEEIERE OG OPPDRETTERE PÅ SPESIALEN happy5 happy5 happy5

Takk for et kjempefint arrangement! Det var veldig hyggelig å få treffe dere igjen!

Ønsker alle en flott sommer med mange herlige turer sammen med de firbeinte!

wawe3

Logrende hilsen fra
Alice og de firbeinte på

Kennel Unico Perrito
www.perritos.no
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyTir Jun 28 2011, 22:37

Gratulerer så mye til alle som er fornøyd med dagen! happy5 happy5

Og takk til alle som har stått på for å ordne et flott arrangement! happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Caroline

Antall Innlegg : 3132

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyOns Jun 29 2011, 16:55

Takk for alle fine tilbakemeldinger biggrin

Jeg håper å se dere alle igjen på spesialen neste år!

Angående vandrepremiene, så har jeg rettet opp i det nå på papiret, slik at det i det minste blir riktig i PP.

Til glede for alle som liker årbøkene til Norsk Pinscherklubb; dette året vil jeg skrive inn kritikkene til valpene fra spesialen happy6

Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyOns Jun 29 2011, 17:15

Caroline skrev:

Angående vandrepremiene, så har jeg rettet opp i det nå på papiret, slik at det i det minste blir riktig i PP.

Til glede for alle som liker årbøkene til Norsk Pinscherklubb; dette året vil jeg skrive inn kritikkene til valpene fra spesialen
happy6

happy5 happy5 happy5

Så bra! Jeg klarte jo selvfølgelig å glemme å få med meg årboka fra 2009 fra spesialen i kampens hete.. Må høre med Marte om hun har noen fler. happy6
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Marte

Marte

Antall Innlegg : 3032

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyOns Jun 29 2011, 19:12

Lex skrev:
Caroline skrev:

Til glede for alle som liker årbøkene til Norsk Pinscherklubb; dette året vil jeg skrive inn kritikkene til valpene fra spesialen
happy6

happy5 happy5 happy5

Så bra! Jeg klarte jo selvfølgelig å glemme å få med meg årboka fra 2009 fra spesialen i kampens hete.. Må høre med Marte om hun har noen fler. happy6

Jeg har noen fler happy6
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Lex

Lex

Antall Innlegg : 2547

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyOns Jun 29 2011, 19:17

Marte skrev:
Lex skrev:
Caroline skrev:

happy6

happy5 happy5 happy5

Jeg har noen fler happy6

Toppen! Kan du ta med en på fredag, så lemper jeg den inn i bilen min med en gang. Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Marte

Marte

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyOns Jun 29 2011, 21:00

Lex skrev:
Marte skrev:
Lex skrev:
Caroline skrev:

happy6

happy5 happy5 happy5

Jeg har noen fler happy6

Toppen! Kan du ta med en på fredag, så lemper jeg den inn i bilen min med en gang. Very Happy

Skal prøve å huske det.. hehe!

Nå er forresten bilder fra Spesialen sendt over til både PP og Linn ( hjemmesiden ). Har fortsatt ikke fått feilmelding, så da har vel mailen gått gjennom utrolig nok.. hehe!
Bilder fra familiedagen på søndag kommer senere og skal prøve å få de inn her etterhvert også happy3
*puh* DET tok tid!! blink00
Til Toppen Go down
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyTor Jun 30 2011, 08:15

Har fått en mail med bilder, så nå skal jeg titte happy5
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Marte

Marte

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 EmptyTor Jun 30 2011, 09:36

Linn skrev:
Har fått en mail med bilder, så nå skal jeg titte happy5

happy6
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier   Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» SPESIALEN 06/06 - Dvergpinscher
» Spesialen - DVERGPINSCHER
» Dvergpinscher Hanne 1 år og Dvergpinscher Tispe 6 mnd til omplassering
» Affenpinscher
» Noen her med Affenpinscher?