| Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier | |
|
+18Antamina saradino Cesilie Fly tintin Ane Kinkade Marian Linn Takk for meg Lex Anita.K Marita Marte Ann-Helen Irene Kaja Caroline 22 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 18:45 | |
| Resultater Norsk Pinscherklubbs spesialutstilling
AFFENPINSCHER Dommer: Elisabeth Olsen
VALPER 4-6 mnd hannhund Affentassens Black M Oscar – 1 HP-1 BHK-BIM
4-6 mnd tispe Black Diamond Shani Girl – 1 HP-1 BTK-BIR
VOKSNE Unghundklasse – hannhund Charlie Kalle Av Vislien – EXC-1UKK-CK-CERT-2 BHK
Åpen klasse – hannhund Bellini Av Vislien – EXC-1 AKK-CK-RES.CERT-3 BHK
Championklasse – hannhund JWW-10 N UCH Underworld Velvet Dandy – EXC-1 CHKK-CK-1 BHK-BIR-BIS 2
Juniorklasse – tispe Schnaffentangens Sunshine Ester – EXC-1 JKK-BIR JUNIOR – BIS JUNIOR 3
Unghundklasse – tispe Gustoff’s B’Monkey Moa – EXC-1 UKK
Åpen klasse – tispe Bonnie Av Vislien – EXC-1 AKK
DVERGPINSCHER Dommer: Göran Åkesson
VALPER 4-6 mnd hannhund Warscot’s Joseph De Silenrieux – 1 HP-2 BHK Estrellapinsch Emperador Vitellius – 2 HP Schwima’s Fight To The Top – 3 HP Mink’s Fridtjof – 4 Boops Amable Red Akito Ajax Mink’s Fant Armani Mink’s Fido Boops Amable Black Aaron Rambo Mink’s Felix
6-9 mnd hannhund My Alter Ego’s Chosen One – 1HP-1 BHK-BIM Treasure Of Frost Nero-Noir – 2 Único Perritos Ikaros In Black – 3 My Alter Ego’s Come And Get Me – 0 Accuo’s Black Mustang – KIP
4-6 mnd tispe Warscot’s Belhaven Twisted Thistle – 1 HP-2 BTK Estrellapinsch Emperatriz Liu – 2 HP Warscot’s Bareley Brew Bitter – 3 HP Kinkade Dark Side Of The Moon – 4 HP Estrellapinsch Emperatriz Sisi Schwima’s Fantastiske Filia Schwima’s From Russia With Love Estrellapinsch Black Fireball
6-9 mnd tispe Under Cover Magic Nero-Noir – 1 HP-1 BTK-BIR- BIS VALP 2 My Alter Ego’s Coca Cola – 2 Acrobatix Acqua Di Gio – 3 Accuro’s Black Furai – 4 Treasure Of Hope Nero-Noir Ùnico Perritos Iselin In Black Ùnico Perritos Ianca In Red
VOKSNE Juniorklasse – hannhund NORDV-10 NORDJV-10 Warscot’s Master Of The Universe – EXC-1 JKK-CK-RES.CERT-2 BHK-BIR JUNIOR-BIS JUNIOR Único Perritos Gizmo Gálan In Black – VG Stjärnflockens Maserati – VG Nikidion’s Juster – 0 Kinkade Cool As Ice – 0
Unghundklasse – hannhund Norwinstars Jedi Anakin Skywalker – EXC-1 UKK-CK-3 BHK Chi O’din Jacksonville – EXC-1 UKK-CK Nobel Diablo Nero-Noir – 0
Åpen klasse – hannhund Norwinstars Johnny Knoxville – EXC-1 AKK-CK-CERT-1 BHK-BIR-BIS Rottefangeren’s Winner Takes It All – EXC-2 AKK Norwinstars Don Juan De Marco – VG Anngreth’s Alfie – VG Smile Of An Angel Be The Best – VG Smile Of An Angel Born To Win – VG Tiny Amigo’s A True Star – 0
Championklasse – hannhund SE UCH Blanco Pirata Gringo – EXC-1 CHKK-CK-4 BHK SE UCH Blanco Pirata Karat – EXC-2 CHKK INT NORD UCH Tangetoppen’s Black Bentley – EXC-3 CHKK N UCH Sorita’s With A Dream – VG
Veteranklasse – hannhund N UCH Mink’s Ask – VG N UCH Schwima’s Dexster – 0
Juniorklasse – tispe Tangetoppen’s Fire Walk With Me – EXC-1 JKK-CK-4 BTK-BIM JUNIOR Warscot’s Master Of Disaster – EXC-2 JKK-CK Blanco Pirata Sol – EXC-3 JKK-CK Sesto Elemento Elektra Nero-Noir – EXC-4 JKK Rottefangeren’s Amanda Blue – EXC Único Perritos Graciania In Black – EXC Estrellapinsch Black Efremiana – VG Warscot’s On The Top – G
Unghundklasse – tispe NORDJV-10 NORDV-10 Tangetoppen’s Milady De Winter – EXC-1 UKK-CK-CERT-1 BTK-BIM Kinkade Big Easy – EXC-2 UKK-CK Perfect Lovely Dina Nero-Noir – G
Åpen klasse – tispe Blanco Pirata Oris – EXC-1 AKK-CK Nasha Marka Position Number One – EXC-2 AKK-CK Fredriksteen’s Woopie M – EXC-3 AKK Único Perritos Déjà Vu In Red – EXC-4 AKK My Alter Ego’s Alpha Number One – VG Fredriksteen’s Nadine M – VG Tchernaja Kalitva Dark Angel – KIP
Championklasse – tispe NORD UCH Blanco Pirata Esmeralda – EXC-1 CHKK-CK-RES.CERT-2 BTK DK UCH DKV-09 Stjärnflockens Finlandia – EXC-2 CHKK-CK NORD KBHV-10 DKV-10 Norwinstars A Bliss Corpse Bride – EXC-3 CHKK N UCH Estrellapinsch Red Cassiopeia – EXC-4 CHKK
Veteranklasse – tispe SE DK UCH Exigor’s Pomperi Possa – EXC-1 VETKK-CK-3 BTK-BIR VETERAN-BIS VETERAN N UCH Mink’s Belinda – EXC-2 Stjärnflockens Strega – VG
Oppdretterklasse Kennel Blanco Pirata – EXC-1 OPPDKK-HP-BIS OPPDRETTER
BIS VALP 1. Black-Diamond Shani Girl, affenpinscher, eier Lill Solstad 2. Under Cover Magic Nero-Noir, dvergpinscher, eier Liv Lunder 3. Super-Trouper, pinscher, eier Line Brenna
BIS JUNIOR 1. NORDJV-10 NORDV-10 Warscot’s Master Of The Universe, dvergpinscher, eier Liv Lunder 2. Lisientas Antikka, pinscher, eier Katharina Helena Hesbø 3. Schnaffentangens Sunshine Ester, affenpinscher, eier Unni Snowdon
BIS VETERAN 1. S DK UCH Exigor’s Pomperi Possa, dvergpinscher, eier Malin Gabrielsson 2. INT NORD SLO UCH NORDV-06 VWW-08 Melusiinan Gabrielle, pinscher, eier Irene Kuisma
BIS OPPDRETTER 1. Kennel Blanco Pirata, dvergpinscher, Malin Gabrielsson 2. Kennel Xitamiz, pinscher, Leena Ekroth
BIS AVLSKLASSE 1. NUCH Gangland Wolfrider’s Bearclaw, pinscher, eier Nina Brattestå
BEST IN SHOW 1. Norwinstars Johnny Knoxville, dvergpinscher, eier Liv Lunder 2. JWW-10 N UCH Underworld Velvet Dandy, affenpinscher, eier Grethe Duus Bjørnbekk 3. KORAD SE UCH Fundora’s Hera, pinscher, eier Heidi Jaakola
VANDREPREMIE
Affenpinscher Ing-Sta’s kennel vandrepremie - Black-Diamond Shani Girl, eier Lill Solstad
Dvergpinscher Norsk Pinscherklubbs vandrepremie - Norwinstars Johnny Knoxville, eier Liv Lunder
Kennel Olgum’s vandrepremie til BIM dvergpinscher i norsk eie - NORDJV-10 NORDV-10 Tangetoppen’s Milady De Winter, eier Jannicke-Alandra Eide
Kennel Olgum’s minnepremie - Norwinstars Johnny Knoxville, eier Liv Lunder
Pinscher Kennel Pinbas’ vandrepremie til beste plasserte pinscher i norsk eie - NORD UCH DKV-10 Xitamiz Trayan, eier Maiken Borgersen Kennel Pinbas’ vandrepremie til beste plasserte pinscher av motsatt kjønn i norsk eie - NORD UCH DKV-10 Xitamiz Trayan, eier Maiken Borgersen
KLUBBVINNER Xitamiz Venuz, pinscher, Leena Ekroth
Sist endret av Caroline den Tir Jun 28 2011, 18:54, endret 1 gang | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:00 | |
| | |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:01 | |
| Gratulerer alle vinnere ! Jeg vil legge til at Nappi tok med kennel Rattenjäger's vandrepremie til BIR -veteran pinscher, BIM-vet. pinscher pokalen ble ikke delt ut. Dette sto ikke av en eller annen grunn i katalogen. | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:02 | |
| Gratulerer så mye til flotte resultater | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:04 | |
| Tusen takk for at du skrev inn alle resultatene Caroline GRATULERER så mye til alle som er fornøyde med dagen! Spesiellt til BIR og BIM valp og voksen, juniorvinnere og resten av vinnerene, eiere og oppdrettere Ellers vil jeg takke for en meget hyggelig helg! Håper alle har kost seg! Applaus for et vellykket arrangement med hyggelige deltagere | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:07 | |
| Grattis til alle som er fornøyde!
Og til de som ikke er førnøyd. Gjør som meg.Skyld på alt annet enn hund og handler....................
Ellers hilser Rottå sin bestemor og sier onnitella!
|
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:10 | |
| Gratulerer så mye til de stolte vinnerne Takk for resultatene Det var mange 0'er må jeg si Var det størrelsen som var "problemet"? | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:20 | |
| | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:43 | |
| | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:50 | |
| Tusen takk for super resultatliste! Gratulerer til alle som er fornøyde med helgens resultater! Og en ekstragrattis til Liv og Marian med supre resultater!!! Selv er jeg godt fornøyd med Ani sin 3 BHK Ingen selvfølge å plassere seg med streng men rettferdig dommer. (og notat til meg selv: Ingen frokost på Ani om jeg skal stille for Gøran en annen gang.. ) Og tusen takk til Liv (og Jannicke) for at jeg fikk stille Tweenie i valpeklasse, så fikk jeg følt at jeg var litt med, selv om jeg måtte gå klokka tolv. | |
|
| |
Takk for meg
Antall Innlegg : 457 Join date : 10.06.2009
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 19:50 | |
| - Marte skrev:
- Marita skrev:
- Gratulerer så mye til de stolte vinnerne Takk for resultatene
Det var mange 0'er må jeg si Var det størrelsen som var "problemet"? Ja, bla alle over 32cm fikk 0.. Gratulerer til alle som er fornøyde med resultatene Og takk for utfyllende resultater !!! Synes egentlig det er bra at man 0 pga høyden siden det har vært et problem med store hunder. Det er iallefall greit om målingene er riktig noe jeg ikke skal uttale meg om siden jeg ikke var der | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 20:08 | |
| Gratulerer så mye til alle som gjorde det bra | |
|
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 21:23 | |
| | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 21:23 | |
| GRATULERER så mye til alle topplasseringene! Et stooort grattis til spesielt Liv (og Marian) som har hatt ei fantastisk helg med sine hunder! Impnerende Selv er vi også strålende fornøyd med våre resultater! Vi var jo i dvergpinscherringen og det var veldig hyggelig å stille for en dommer med en så god kjenskap til rasen og som dømte i henhold til hva standarden har fastsatt både på høyde og andre ting. "Vår" glade 0-gutt Ice ble målt over 32, men fikk en strålende kritikk for sin konstruksjon ellers som gjør at resultatet ble helt svelgbart likevel TUSEN TAKK til alle som var med på å gjøre helgen til en særdeles hyggelig opplevels og ikke minst en strålende applaus til arrangørene for en super utstilling! Godt jobba Vi gleder oss allerede til neste år!
Sist endret av Kinkade den Søn Jun 26 2011, 21:49, endret 1 gang | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 21:36 | |
| | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| |
| |
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 21:53 | |
| GRATULERER til ALLE deltagere på årets spesialutstilling!!!! En spesiell gratulasjon til Liv Lunder som endte dagen med den største prisen av alle voksne deltagerne, -BEST IN SHOW Gratulerer, og TUSEN TAKK, til alle mine flotte valpekjøpere som var med i år og viste sine Norwinstars på beste mulige vis! Jeg er kjempestolt av dere alle sammen! Selv valgte jeg å komme, til tross for feber og sykdom. Men jeg trakk mine 3 påmeldte... Alikevel entret jeg ringen og hjalp til med Knox i BHK, -og jeg handlet også lille Mimmi fra start til BIM. Takk til BE som hoppa inn under fotograferingen, for den var jeg ikke så veldig lysten på akkurat. Det var utrolig gøy å se så mange flotte og smilende medlemmer samlet på en gang! Og til slutt: TUSEN TAKK TIL NORSK PINSCHERKLUBB for en fantastisk flott arrangering av årets spesialutstilling! | |
|
| |
tintin
Antall Innlegg : 252 Join date : 13.06.2009 Age : 49 Bosted : Melhus
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Søn Jun 26 2011, 21:53 | |
| GRATULERE så mye til alle som var fornøyde med dagen | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Man Jun 27 2011, 02:55 | |
| Gratulerer med gode resultater alle sammen | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Man Jun 27 2011, 11:01 | |
| Gratulerer så mye til alle med gode resultater! | |
|
| |
saradino
Antall Innlegg : 38 Join date : 11.06.2009
| |
| |
Antamina
Antall Innlegg : 412 Join date : 10.06.2009 Age : 37
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Man Jun 27 2011, 15:26 | |
| Gratulerer alle sammen... Bilder? | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Man Jun 27 2011, 19:41 | |
| Gratulerer til alle som er fornøyd med dagen | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Tir Jun 28 2011, 06:36 | |
| - Caroline skrev:
Kennel Pinbas’ vandrepremie til beste plasserte pinscher i norsk eie - NORD UCH DKV-10 Xitamiz Trayan, eier Maiken Borgersen Kennel Pinbas’ vandrepremie til beste plasserte pinscher av motsatt kjønn i norsk eie - NORD UCH DKV-10 Xitamiz Trayan, eier Maiken Borgersen
Nå kan ikke jeg tildelingskriteriene for Kennel Pinbas' vandrepremie, men jeg ville tippet at en tispe vant "motsatt kjønn"? Trykkfeil? |
|
| |
Irene
Antall Innlegg : 990 Join date : 14.06.2009 Bosted : Kløfta
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier Tir Jun 28 2011, 07:11 | |
| - Sitat :
- Nå kan ikke jeg tildelingskriteriene for Kennel Pinbas' vandrepremie, men jeg ville tippet at en tispe vant "motsatt kjønn"? Trykkfeil?
Du har helt rett Arne ! Vandrepremien til beste hund i motsatt kjønn, da hannen var bedre plassert enn tispe, skal gå til Lisienta's Antikka som var beste plassert av tisper i norsk eie (nr. 1 var i svensk eie og nr.3 like så, og Nappi ble plassert bakerst som nr. 4). | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier | |
| |
|
| |
| Spesialen - affenpinscher, dvergpinscher, BIS og vandrepremier | |
|