Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
Tema: Noen videosnutter av gjengen...:) Tir Jun 21 2011, 22:54
Legger ut noen småsnutter av gjengen fra forrige uke jeg... Gjengen består av min lille haug med hunder, Jonas, Otto, Emma og Issi, + Cocos, pinschergjengen som stadig er ute på nye eventyr sammen og av og til husker man å ta bilder eller filme litt...Benedicte er fast kameramann!
Først et par av Otto, pinscher-retrieveren, han er helt klin umulig å holde borte fra vannet, og hiver man ikke noe uti til han så tråler han rundt i vannet og snapper til han finner noe...finner han ikke noe og har båndet hengende etter så tar han med seg båndet inn igjen, stolt som bare det...
Poenget var liksom å filme hvordan alle hundene hiver seg etter Otto ut i vannet og blir stående på trygg dybde for å stjele fangsten hans når han kommer i land, men Otto nektet å komme opp av vannet før jeg har kastet pinnen, haha... Jonas er fast velkomstkommité når Otto er ute på tokt, og pleier å plaske fram og tilbake langs strandlinjen så ikke Otto kommer seg unna han og så stjeler han fangsten og prøver å ta æren for det... Var det forresten noen som sa at Cocos var pinnegal...? Er han som hopper opp bak meg og omsider såvidt får tak i pinnen idet jeg tar fart for å hive den, så den går rett ned i vannet...
Jonas finner den bortkomne pinnen og Issi og Emma fjåller...som vanlig... Den lille svarte pirayan henger i selen og halsbåndet til Emma i ett kjør, så her er det best å løpe om man skal slippe unna pirayagapet...
Jonas og Cocos, de pinnegale...onkel og nevø i tapper pinneduell...som vanlig... Trenger ikke øyne for å kjempe om pinnen nei!
(To av videoene ville av en eller annen grunn ikke komme opp sånn som de andre, menmen... )
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
Tema: Re: Noen videosnutter av gjengen...:) Ons Jun 22 2011, 16:54
Så kjekt med videosnutter Hehe..stilig å se på otto som er så glad i vann Gibson er like pinnegal som Cocos så han hopper også slik for å få tak i pinnen. Har funnet ut at det er best å la være for han blir jo helt besatt. Eneste gangen jeg syns det er vanskelig å la være med pinnen er når man er ved vannet. Da bader han kun om det er pinne han kan hente
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
Tema: Re: Noen videosnutter av gjengen...:) Ons Jun 22 2011, 21:32
Herlige badescener Fine videoer av en skjønn gjeng som koser seg, litt av en tropp du har fått deg
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
Tema: Re: Noen videosnutter av gjengen...:) Tor Jun 23 2011, 10:43
Så morsomt å se film av gjengen din
Du har virkleig fått en herlig flokk pinschere...og Jonas slutter aldri å imponere. (Jeg er den sipphøna og blir rørt til tårer bare av å se på flinkeste, glade Jonas som koser seg med gjengen sin )
På badefilm nr2 høres det ut som svømme-Otto har egen påhengsmotor