| Gjengen min...<3 | |
|
+9Ane mb Julie Marte Fanny Hilde Sofie Antamina Gry Nina (Kennel Dijontoma) 13 posters |
Av | Innlegg |
---|
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Gjengen min...<3 Tir Jun 07 2011, 23:01 | |
| Har ikke vært så flink til å legge ut bilder her den siste tiden, mye raskere å bare legge ut på face i den travle hverdagen, hehe, men her kommer hvert fall en "liten" oppdatering på gjengen min...
Min lille Prinsesse-Emma begynner å bli dame...! Hun var skikkelig dårlig nå for litt siden, og forrige Ekebergtreff var hun ikke seg selv i det heletatt og sto for første gang nesten helt stille hele treffet, hun som pleier å være den siste som slutter å leke med de siste som fortsatt holder koken... Veterinæren var redd hun hadde fått pyometra, så hun ble med en gang satt på antibiotika før UL-undersøkelse...på ultralyden viste det seg at ikke det var livmorbetennelse, takk og lov, og hun ble mye bedre med en gang hun begynte på medisiner så hun hadde tydeligvis en infeksjon et sted, men da fant vi ikke ut hvor, menmen, det viktigste er at hun er bedre igjen...! Noen nye bilder av bærta mi...:
Emma (Dark Angels Nisha Nordic Spirit) 15 måneder gammel. (Oppdretteren hennes, Christina, var så snill og mekket bort mitt stygge åsyn i bakgrunnen, hehe!)
On the moooove!
I Drammen i helgen...
En rask runde med ringtrening i garasjen med halvsøsknene...
På Semsvann
Prisessen på sin favorittplass nr 2, på verandaen i saueskinnet...nr 1 er oppå rygglenen i sofan som min nakkestøtte, men når det blir for varmt inne er det best å forflytte seg ut for litt frisk luft...
Min trofaste lille stallhjelper... (Bildet er fra mars...)
Ellers så driver Otto stort sett med det han gjør best...:
Fra årets første bad i april...
Men han kan da bare være søt også, her med sitt nye og aaaaaalt for dyre halsbånd fra Hunter...farlig å jobbe i utstyrsbutikk og dra på fagmesse gitt...
Det røde trekløveret...:
Pyntedukker klar for 17. mai feiring...far og datter kan vel kanskje ikke helt lyve fra seg slektskapet... Denne gangen fikk ikke Emma noe med bling på, han har mer enn nok av det fra før...
Stallgjengen (bildene er fra mars):
Halloooo du onkel-hest, spytt ut litt mer gulrøtter til oss da!
For en månde siden var Otto og jeg en liten tur i Tsjekkia på date...
Otto og hans Tsjekkiske kjæreste, som venter valper hos Kennel King Black om en måneds tid...
Der var det veldig gøy, for der fikk Småtto være med på restaurant, og sånt er vi ikke vant med her...!
Flink gutt som ligger på genseren til mutter'n og slapper av mellom høyrullingene, selv om dama ligger rett ved siden av og det er to andre hunder på restauranten også...
Og med oss hjem i bagasjen hadde vi dette...!
Lille Prinsesse-Issi, Isis Nordic Princes King Black
Issi-Bissi og Småtto slapper av litt mens vi venter på flyplassen...
Jeg må bare si at to enklere hunder å reise med tror jeg nesten ikke det kan være mulig å oppgrave! Otto har jeg jo reist med før og han tar det alltid like mye med ro og storkoser seg med all oppmerksomheten, begynner nesten å lure på om han forbinder flyturene med the looovetrain, for han blir veldig ivrig når jeg tar fram flyburet... Men lille Issi imponerte meg også stort, hun var bare sååå trygg, god og enkel og grei, og de to gullungene smeltet alles hjerter, Issi med sitt søte vesen og Otto med alle kunstene han gjorde for folk i køen og otanken han hadde for Issi, og plutselig fikk han det også for seg at han av en eller annen grunn ville trille trallen med buret på, og gikk rundt på flyplassen på to ben med armene på påhåndtaket på trallen og skøyv den rundt med meg, haha, fikk ikke mange morsomme blikk da nei...! Otto er jo mitt lille hjertebarn, alltid like uproblematisk, og jeg syns han er superflink som drar ut på flytur helt uten å steresse, rett på paring, for så å få en ny liten valp å være barnevakt for mellom paringene og som han kom rett opp på hotellrommet og tok under sin vinge rett etter å ha hygget seg med den nye kjæresten sin og passer så omtenksomt på hele veien hjem, bare elsker den gode gutten min såå mye!
Issis første møte med Jonas:
Med Otto og meg på jobb i butikken:
Med Emma og meg i stallen:
De to første ridetimene...:
Fine stallhunden (var mørkt ute, så jeg måtte lage bildet lysere, derfor hun er så lys i tan-tegningene...:
Kosestund med "søstra" si...
Og sånn gjør vi det alltid her, selv om de har tre hundesenger og sofan å fordele seg i...
Jonas, Otto og Issi, og Emma ligger på ryggstøtten som vanlig...
I Drammen i helgen...:
Mange som tilbyr seg å sitte barnevakt når man har med seg valp på utstilling, hihi...!
Aron ("lillebroren" til Hjerpviken's Frode) og Issi susser, men jeg var selvfølgelig for treg med kameraet...
Det var " litt" fra denne kanten...! | |
|
| |
Gry
Antall Innlegg : 377 Join date : 22.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Tir Jun 07 2011, 23:41 | |
| For en herlig gjeng du har! Er så misunnelig på dere som har flere hunder, virker som de koser seg så utrolig mye med hverandres selskap!! Emma har virkelig blitt dame siden sist jeg så bilder av henne, herlighet så flott hun er! Og lille Issi var jo bare helt bedårende. | |
|
| |
Antamina
Antall Innlegg : 412 Join date : 10.06.2009 Age : 37
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 00:43 | |
| Fine hunder du har. Grattis med ny "bagasje" | |
|
| |
Hilde Sofie
Antall Innlegg : 761 Join date : 01.12.2009 Age : 42 Bosted : Kirkenes
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 06:01 | |
| Fiiine hunder du har! Og gratulerer med lille Issi, nydelig jente | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 06:16 | |
| Herlige bilder av den fine gjengen din Gratulerer med det nye "gjeng-medlemmet" | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 09:35 | |
| Herlige bilder som alltid av den fiiine gjengen din | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 09:42 | |
| Fine bilder av deilige flokken din! Gleder meg såå til å treffe dere igjen snart! | |
|
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| |
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 19:57 | |
| | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Ons Jun 08 2011, 20:11 | |
| Ååååå så mange fine bilder av gjengen din Nina, må jo bare si at Issi ser jo bqre helt fantastisk ut | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Tor Jun 09 2011, 11:18 | |
| Enig med Gry Elena! Issi er kjempefin! Og så nydelig farge da gitt |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Tor Jun 09 2011, 12:04 | |
| For en fin gjeng du har, Nina!! | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Tor Jun 09 2011, 15:47 | |
| For en beundringsverdig(og ikke minst misunnelsesverdig...), vakker gjeng du har, Nina! Ingen tvil om familiebåndene hos Otto og Emma, nei. Nydelige, er de Godt at Emma ble så raskt frisk igjen. Jonas er jo like pen som han er tapper! Lille Issi ser også veldig lovende ut, men det må hun jo bare med en sånn pappa? | |
|
| |
Tine
Antall Innlegg : 400 Join date : 07.07.2009 Age : 38 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Gjengen min...<3 Lør Jun 11 2011, 13:23 | |
| Kjempefine bilder! Har ikke fått med meg at du har fått deg enda ei litta tulle jeg, hun var sååå nydelig Men nå er det vel snart fullt i leiligheten eller? | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Gjengen min...<3 | |
| |
|
| |
| Gjengen min...<3 | |
|