| Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Tor Mai 12 2011, 20:45 | |
| Jeg har fri i morgen og vurderer å gå en tur rundt Sognsvann (om været tillater det) Scot er frisk og klar for tur! Vet ikke helt når det blir, men ikke før etter 12. Nummeret mitt står på NPK's hjemmesider under "distrikskontakter", så det er bare å sende meg en sms om noen vil bli med meg og Scottis
Sist endret av ElinK den Fre Mai 13 2011, 18:57, endret 1 gang | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 16:51 | |
| Vi har vært på tur! Tre unge byjenter med hver sin veloppdragne hannhund på slep. Elin med Scot, jeg med Odin og Ane med Stretto gikk fra Sognsvann. Rundt Sognsvann ble til Sognsvann - Ullevålseter - Hammeren. Er vi flinke eller? Her er GPS-loggen: http://connect.garmin.com/activity/85334979(Startpunkt er hjemme hos meg, fram til den rette linja som heller ikke regnes med i tall og statistikker) | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 17:04 | |
| Tusen takk for en super tur - dette må vi gjøre igjen! Scot sloknet på t-banen og brydde seg hverken om skrikende unger eller at folk så og si tråkket over han Nå sover han sin søteste søvn i kurven, tror ikke det blir mye mas fra han ikveld | |
|
| |
Ane
Antall Innlegg : 1877 Join date : 30.07.2009
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 18:28 | |
| Tusen takk for en ordentlig fin tur Var ikke bare Stretto som sovnet på sofaen når vi kom hjem Heldigvis smaker pizza like godt sent som tidlig på kvelden | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 18:35 | |
| | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 19:01 | |
| | |
|
| |
Monica P
Antall Innlegg : 410 Join date : 12.06.2009 Age : 41 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) Fre Mai 13 2011, 20:24 | |
| Hørtes ut som en lang og koselig dag | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) | |
| |
|
| |
| Tur rundt Sognsvann i morgen (oppdatert med kart over turen som ble "litt" lengre enn planlagt) | |
|