Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Surpottan

Surpottan

Antall Innlegg : 81

Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel Empty
PosteTema: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyMan Apr 11 2011, 17:46

Hej

jag vill sälja 2 st nästan oanvändna Back OnTracktäcken stl 31 (passar självklart dvärgpinscher) då jag
tycker mycket om täcken men mina pojkar går hellre utan.
Nypris är 533 SEK men jag säljer dem för 250 kr st.

Regntäcket är av märke Trixie Paris och passar till en dp i storlek 28-30 cm pris 75 kr.

Jag säljer också två spontaninköpta läderkoppel, för stora för dp men passar tex pinscher.
pris per st 50 kr.

Hör av om ni har frågor eller är intresserade! happy6
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie

Antall Innlegg : 1217

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyMan Apr 11 2011, 22:53

Har du noen bilder? Smile
Til Toppen Go down
Surpottan

Surpottan

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyTir Apr 12 2011, 07:15

Cesilie skrev:
Har du noen bilder? Smile

Hej
Jag hittar inte bilden på mina hundar med täcket på sig men här kommer
en bild på täcket iaf.

Täckena är användna ett fåtal ggr och är i nyskick.

Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel Bot23

Til Toppen Go down
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyTir Apr 12 2011, 08:47

Hei. Er dise dekkene 31 cm lange i ryggen? Garp er jo en stor dp, så lurer litt på omde blir for korte i ryggen til han? Han er 34 cm fra nakke til hale. For disse dekken går jo nedenfor rumpa ikke sant?
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Surpottan

Surpottan

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyTir Apr 12 2011, 09:13

Garp skrev:
Hei. Er dise dekkene 31 cm lange i ryggen? Garp er jo en stor dp, så lurer litt på omde blir for korte i ryggen til han? Han er 34 cm fra nakke til hale. For disse dekken går jo nedenfor rumpa ikke sant?

Min Totti är 32 cm och jag tror de passar även din 34 cm:s dp då de går att reglera till perfekt passform.
Om du har en djuraffär i närheten som har backotrack så gå in och testa på din hund.

Om du vill köpa och de inte passar så får du självklart pengarna tillbaka och jag tar täcket i retur.

happy3
Til Toppen Go down
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel EmptyTir Apr 12 2011, 10:23

Surpottan skrev:
Garp skrev:

Min Totti är 32 cm och jag tror de passar även din 34 cm:s dp då de går att reglera till perfekt passform.
Om du har en djuraffär i närheten som har backotrack så gå in och testa på din hund.

Om du vill köpa och de inte passar så får du självklart pengarna tillbaka och jag tar täcket i retur.

happy3

Da sier jeg ja takk til å kjøpe ett av disse dekkene til deg. Smile Sender du meg en PM med kontonummer?

Anita
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Sponsored content

PosteTema: Re: Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel   Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel Empty

Til Toppen Go down

Back on Tracktäcken, regntäcke samt koppel
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Back on track
» Back on track dekk
» Back on track? Hurtta?